Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saatteko miehiltänne lahjoja, yllätyksiä?
16.05.2015 |
Tekeekö mies aloitteita yhteiselle ajalle, tekemiselle, onko aktiivinen? Koitan tässä selvitellä onko normaalia olla saamatta koskaan mitään, tehdä itse kaikki ehdotukset yhteiselle tekemiselle ja onko ihan jees että mies on kotonakin suht passiivinen..
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mies ei ole 28-vuotisen suhteemme aikana tuonut lahjoja tai tehnyt elettäkään yhteisen tekemisen järjestämiseen. Tai no, ehkä parina ensimmäisenä vuotena sain synttäri-ja joululahjan, mutta en sen jälkeen.
Viimeksi ehdotin, että voisi ostaa minulle Kalevala Korun synttärilahjaksi. Mies nauroi räkäisesti minulle sanoen:"Höh, missä sä noin hienoa korua edes pitäisit? Et sä tommosta tartte." (Olin ajatellut pitää korua poikamme yo-juhlassa parin viikon kuluttua. Ostin korun itse ja käytän sitä juhlassa.)
Mies ei koskaan tee elettäkään yhteisen loman eteen tai elokuvissa käynnin eteen. Minä järjestän kaiken tai ei mennä mihinkään.
Nyt olen luovuttanut. Tuo korujuttu oli se viimeinen juttu, en vain enää jaksa. En enää tee lomamatkojen varauksia, en enää ehdota elokuviin menoa (menen yksin) enkä enää osta hänelle synttäri- ja joululahjoja kuten olen tähän mennessä ostanut. Ostan edelleen itselleni joululahjan, jotta saan jouluna jotain, mutta mies saa olla tästä lähtien ilman.