Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40v naiset on niin paljon kuumempia kuin 40v miehet?

Vierailija
16.05.2015 |

Oon bi 20v nainen, ja pohdittiin just eilen mikä siinä on, että nelikybäset kissat on niin kuumia mutta samanikäiset äijät lähes ällöttävät. Omituista kyllä, nuorista, munikäsistä himoitsen enemmän miehiä. Yliopistolla nää 23-26v äijät on ehkä parasta mitä on.

Mut sitten mennään eteenpäin, niin mitä vanhemmaks mennään sitä enemmän kiihottaa naiset. Elämäni yksi parhaimmista öistä olo yhdenillanjuttu 38-vuotiaan naistoimitusjohtajan kanssa. Jotenkin se, miten itsevarmoja ollaan mutta samalla nöyriä, naisessa on jo äitiys pehmentänyt terävimpiä kulmia mutta silti seksuaalisuus on häpeilemätöntä ja vapaata.. Samanikäisissä miehissä ob katkdruutta, kyynisyyttä, omituista, katteetonta itsevarmuutta (tai pikemminkin itserakkautta..). Jotain likaista :/ Ihan eri lajia kun söpöt yliopistokundit. Hämmentävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v akat on ihan perseestä,kuluneita haaskoja ja jotkut luulee näyttävänsä 20v ikäisiltä kaikkine ryppyineen ja läskeineen.

Vierailija
2/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen testosteronitasot alkavat laskea kun mies täyttää 30v. Ehkä ne nelikymppiset ei enää herätä niistä samanlaisia testo feromoneja, mitä ne 20-25 vuotiaat miehet joilla testot on huipussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:58"]

Oon bi 20v nainen, ja pohdittiin just eilen mikä siinä on, että nelikybäset kissat on niin kuumia mutta samanikäiset äijät lähes ällöttävät. Omituista kyllä, nuorista, munikäsistä himoitsen enemmän miehiä. Yliopistolla nää 23-26v äijät on ehkä parasta mitä on.

Mut sitten mennään eteenpäin, niin mitä vanhemmaks mennään sitä enemmän kiihottaa naiset. Elämäni yksi parhaimmista öistä olo yhdenillanjuttu 38-vuotiaan naistoimitusjohtajan kanssa. Jotenkin se, miten itsevarmoja ollaan mutta samalla nöyriä, naisessa on jo äitiys pehmentänyt terävimpiä kulmia mutta silti seksuaalisuus on häpeilemätöntä ja vapaata.. Samanikäisissä miehissä ob katkdruutta, kyynisyyttä, omituista, katteetonta itsevarmuutta (tai pikemminkin itserakkautta..). Jotain likaista :/ Ihan eri lajia kun söpöt yliopistokundit. Hämmentävää.

[/quote]Miehille on aina kovemmat kriteerit kaikessa kuin naisille. Kun naiselle tulee nettitreffeissä viesti; "Moi! Kiva profiili sinulla. Tässä minun kuvani. Mitäs muuten harrastat, kun sitä ei profiilissa lukenut?" niin nainen ajattelee "Huoh! Taas tuollainen tylsämielinen surkea vastaus. Eikö voisi mitään omaperäisempää keksiä? Ei jatkoon!" Mies taas olisi onnellinen huomiosta ja vilpittömyydestä ja yrittäisi nähdä asiat parhain päin.

Mitä tahansa nainen ikinä tekeekin, siihen suhtaudutaan suopeammin kuin samaan asiaan miehen tekemänä. USA:ssa naiset saavat 60% pienemmän tuomion samasta rikoksesta.

Ja mitä tulee tuohon itsevarmuuteen, uskoisin sen selittyvän sillä, että miehen on pakko heijastella itsevarmuutta ja kovuutta, toisin kuin naisen, tai muutoin putoaa sinne nössökategoriaan. Naiset syttyvät miehen itsevarmuudesta ja siitä, että "mies tietää mitä haluaa". Varsinkin vanhemmalta mieheltä tuollaista odotetaan, koska miehen odotetaan kehittyvän iän myötä itsevarmemmaksi ja sillä tavalla myös kompensoidaan sitä, että ulkonäkö ei ole välttämättä 20-vuotiaan silmissä ihanteellinen. 40-vuotiaan miehen ei ole realistista olettaa, että 20-vuotias tulisi pyytämään häntä kahveilla, koska se on nuorenakin erittäin epätodennäköistä. Keski-ikäisen miehen pitää ottaa kokemuksen tuoma itsevarmuus ja pelottomuus käyttöön.

Lihamarkkinoilla miehen kypsyminen ja ikääntymisen kompensointi on siis sitä, että mies uskaltaa sanoa miltä hänestä tuntuu ja uskaltaa sanoa myös vastaan eikä kuuntele iha mitä tahansa tylytystä, vaan ottaa oman paikkansa ja tekee lähestymisiä sillä tavalla, joka olisi voinut nuorena tuntua röyhkeältä. Naiselle taas tuollaisilla asioilla ei ole mitään väliä, vaan nainen on koko nuoruutensa ajan saanut seksiä ja huomiota juuri sen verran kuin itse haluaa, tekemättä tai osaamatta mitään, ja nainen kompensoi vanhenemistaan helppoudella eli iän myötä nainen siis tulee enemmän alistuvaksi ja mies vähemmän alistuvaksi. Ikääntyminen vaatii erilaisia strategioita eri sukupuolilta. Mies ei voi nostaa hameen helmaa ja vilauttaa suloja tyyliin "täällä on tytöt! tulkaa ottamaan!" kuten vanheneva nainen voi tehdä nuorille miehille, koska miehellä ei ole edes nuorena mitään seksuaalista itseisarvoa, ja siitä varmaan se katkeruus.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
4/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:02"]

40v akat on ihan perseestä,kuluneita haaskoja ja jotkut luulee näyttävänsä 20v ikäisiltä kaikkine ryppyineen ja läskeineen.

[/quote]

Joo just tätä meinaan. Tollanen vihanen, halveksuva, narsistisen pahansisyinen asenne on se isoin turnoff

Miehet jotenkin pilaantuu kun ne ikääntyy :/ Pahinta on se, että ne ei ees osaa nauraa tolle "vaadin parasta ja kerron kaikkitietävän mielipiteeni, vaikkei kukaan sitä halua kuulla"-asenteelleen. Naistenilloissa nauru raikaa ja huumori kukkii, miehillä on rasvaista läppää ja haukutaan vaimoja. Ok? En voi oikeesti ymmärtää, millä logiikalla 40v setä tulee länjyttämään mulle "kylmää liittoaan". Mikse se olettaa et mua a) kiinnostaa b) kuka ihmeen urpo luulee et joku syttyis tollasesta??

Vierailija
5/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Herregud. Oot ehkä pimein tapaus mihin oon täällä törmännyt. Toi miesten vittumainen katkera asenne on siis taktiikka saada naisia? Great. Pitää olla henkisesti epävakaa et tollasest innostuu.

Vierailija
6/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö!
Mä tunnen maailman kuumimman neljäkutosen miehen. Housut märkinä kun se astuukin samaan huoneeseen. Argh!! :p

Vierailija
7/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen täysin samaa mieltä kanssasi, vaikka en ole bi. Parikymppisissä miehissä on elämäniloa ja lämpöä, nelikymppisissä miehissä kovuutta ja katkeruutta.

Vierailija
8/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:39"]

Höpö höpö! Mä tunnen maailman kuumimman neljäkutosen miehen. Housut märkinä kun se astuukin samaan huoneeseen. Argh!! :p

[/quote] Sama täällä, onneksi on oma mies!

Vierailija
9/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:39"]

Höpö höpö! Mä tunnen maailman kuumimman neljäkutosen miehen. Housut märkinä kun se astuukin samaan huoneeseen. Argh!! :p

[/quote]

Onnee :D Kai niit poikkeuksiiki on. Minkä ikänen oot? En oo ite r

avannut ketään yli 30vtä kenestä oisin syttyny. Siis miehistä

Vierailija
10/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:02"]40v akat on ihan perseestä,kuluneita haaskoja ja jotkut luulee näyttävänsä 20v ikäisiltä kaikkine ryppyineen ja läskeineen.
[/quote]

Öö.. no ei yhtään ryppyä ja olen hoikka/lihaksikas.

Vierailija
11/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seksuaalisuus on huipussaan siinä kolmenkympi tienoilla, joten ehkä siitä syystä vielä 40-vuotiaat jaksaa olla elämäniloisia ja "kuumia". Miehillä suurin into on joskus teini-iässä ja varhaisaikuisuudessa, joten nelikymppiset on auttamatta jo väsähtäneitä.

Nämä tietenkin vain karkeita yleistyksiä, mutta silti allekirjoitan tuon ap:n aloituksen. Olen itse heteronainen ja oikein harmittaa, kun oman ikäluokan miehet on mitä on.

Vierailija
12/12 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta 47v miehestäni täytyy sanoa, että naisia halveksiva sovinisti on. Naiset on hänelle kertakäyttöpilluja. Mitä nuorempi niin sitä tyhmempi pillu. Kerran voi vetästä, mutta kunhan pitää turpansa kiinni. Naiset on muutenkin alempikykyinen ryhmä jonka ainoa tarjottava on reikä ja sekin menee pilalle kun lapsia saa. Sen jälkeen miehellä on lupa käydä panemassa kodin ulkopuolella kun nainen on tehtävänsä tehnyt ja mennyt pilalle eikä suoriudu päätehtävästään eli miehen miellyttämisestä. Minä sitten olen Karma. Nauran miehelleni koska älyllisesti päihitän hänet ja kohtelen häntä kuin lasta kun menee sovinisti vaihe päälle. Kohtelen miehiä huonosti. Ne on minulle pelkkiä jaarittelevia dildoja jotka voi panon jälkeen häipyä helvettiin. Puhun miehistä hänelle kertakäyttötuotteina. Olen karkea omahyväinen ja aggressiivinen. Kummatkin pidetään naisista seksuaalisesti. Itse pidän nuorista naisista ja tiedän että mies salaa ihailee näitä 40+ naisia :D Hän on raivostuttavin kusipää ikinä. Hemmetti millaista seksiä sen kanssa on! Ihan tajutonta. Aivan uskomatonta. Mä saan orgasmeja vielä tunti seksin lopettamisen jälkeenkin. Mutta idiootti se on.