Sipilä kertoo kipeistä leikkauksista aina hymy huulilla
Niin kyllä se varmaan hymyilyttää kun on itse miljonääri. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää sekin tyyppi. Pitäis sen naamansa peruslukemilla edes joskus. Ymmärrän että säästöjä pitää tehdä, mutta mielestäni siinä ei ole mitään huvittavaa.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:07"]Niin kyllä se varmaan hymyilyttää kun on itse miljonääri. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää sekin tyyppi. Pitäis sen naamansa peruslukemilla edes joskus. Ymmärrän että säästöjä pitää tehdä, mutta mielestäni siinä ei ole mitään huvittavaa.
[/quote] mikset perusta omaa firmaa? Ei kukaan sinua ole estämässä rikastumasta. Ehkä sulla järki vaan ei riitä.
[/quote]
siis kenen järjessä tässä nyt on vikaa? Tiliilläni on pikkuisen enemmän rahaa kuin mistä itse voit koskaan edes haaveilla. Kysehän on nyt kuitenkin vain siitä kuinka miljonääri Sipilä esiintyy kertoessaan leikkauksista.
Ylipäänsä olen aina kyseenalaistanut miten kukaan, joka ei itse koskaan köyhyyttä kokenut pystyy aidosti tekemään hyviä arvovalintoja kun mietitään säästöjä.
Ei varmaan hymyilyttäisi asumistuen indeksijäädytykset jos oma perhe asumistukea tarvitsisi.
Ei taida Sipilän läheisiin kuulua köyhälistöä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:16"]Ei taida Sipilän läheisiin kuulua köyhälistöä.
[/quote]
Onkos kaikki lestadiolaiset rikkaita? Luulis niitten nyt jotain tukia saavan kun lapsia on kymmenen perheessä, vai maksaako lahko kaiken?
Sitä vaan hymyilyttää kun se on päässyt telkkariin.
Muakin on alkanut Sipilä ärsyttää. 10 miljardin säästötavoite on aivan liikaa ja ärsyttää, kun yritti salassa sopia, että työaikaa pidennetään. Hyvä, että jotkut sentään kuuluu ay-liikkeeseenkin vielä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:09"]
Ylipäänsä olen aina kyseenalaistanut miten kukaan, joka ei itse koskaan köyhyyttä kokenut pystyy aidosti tekemään hyviä arvovalintoja kun mietitään säästöjä.
[/quote]
Minä taas olen kyseenalaistanut sen miten kukaan joka ei ymmärrä miten yritysmaailmassa toimitaan pystyy tekemään päätöksiä koskien verotusta jne.
Koska niin huonosti Suomen kilpailukykyä on hoidettu!
Tuttu työtön sanoi äänestäneensä keskustaa, kun se on siinä keskellä.Ei v*ttu.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:09"]
[/quote]
Minä taas olen kyseenalaistanut sen miten kukaan joka ei ymmärrä miten yritysmaailmassa toimitaan pystyy tekemään päätöksiä koskien verotusta jne.
Koska niin huonosti Suomen kilpailukykyä on hoidettu!
[/quote]Onhan hallituksissa ollut säännöllisesti kokoomus jo vuodesta 1987 alkaen! Ja senhän pitäisi ajaa yrittäjien ja muiden kapitalistien etuja. Einö ne olekaan saaneet paratiisia aikaiseksi?
Porvarit vaan ei osaa käyttäytyä noissa tilanteissa. Sen olen huomannut, että jos vasemmisto puhuu säästöistä, niin naamasta oikeasti näkyy se pahoittelu pienituloisten puolesta, mutta porvarit ottaa sen kepeasti ja hymyillen.
Eikö se ole hymyn asia, että suomi pelastuu?