Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sipilä kertoo kipeistä leikkauksista aina hymy huulilla

Vierailija
16.05.2015 |

Niin kyllä se varmaan hymyilyttää kun on itse miljonääri. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää sekin tyyppi. Pitäis sen naamansa peruslukemilla edes joskus. Ymmärrän että säästöjä pitää tehdä, mutta mielestäni siinä ei ole mitään huvittavaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hymyn asia, että suomi pelastuu?

Vierailija
22/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:07"]Niin kyllä se varmaan hymyilyttää kun on itse miljonääri. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää sekin tyyppi. Pitäis sen naamansa peruslukemilla edes joskus. Ymmärrän että säästöjä pitää tehdä, mutta mielestäni siinä ei ole mitään huvittavaa.
[/quote] mikset perusta omaa firmaa? Ei kukaan sinua ole estämässä rikastumasta. Ehkä sulla järki vaan ei riitä.
[/quote]
siis kenen järjessä tässä nyt on vikaa? Tiliilläni on pikkuisen enemmän rahaa kuin mistä itse voit koskaan edes haaveilla. Kysehän on nyt kuitenkin vain siitä kuinka miljonääri Sipilä esiintyy kertoessaan leikkauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä olen aina kyseenalaistanut miten kukaan, joka ei itse koskaan köyhyyttä kokenut pystyy aidosti tekemään hyviä arvovalintoja kun mietitään säästöjä.

Vierailija
24/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan hymyilyttäisi asumistuen indeksijäädytykset jos oma perhe asumistukea tarvitsisi.

Vierailija
25/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Sipilän läheisiin kuulua köyhälistöä.

Vierailija
26/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:16"]Ei taida Sipilän läheisiin kuulua köyhälistöä.
[/quote]
Onkos kaikki lestadiolaiset rikkaita? Luulis niitten nyt jotain tukia saavan kun lapsia on kymmenen perheessä, vai maksaako lahko kaiken?

Vierailija
27/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan hymyilyttää kun se on päässyt telkkariin.

Vierailija
28/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on alkanut Sipilä ärsyttää. 10 miljardin säästötavoite on aivan liikaa ja ärsyttää, kun yritti salassa sopia, että työaikaa pidennetään. Hyvä, että jotkut sentään kuuluu ay-liikkeeseenkin vielä.

Vierailija
29/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:09"]

Ylipäänsä olen aina kyseenalaistanut miten kukaan, joka ei itse koskaan köyhyyttä kokenut pystyy aidosti tekemään hyviä arvovalintoja kun mietitään säästöjä.

[/quote]

Minä taas olen kyseenalaistanut sen miten kukaan joka ei ymmärrä miten yritysmaailmassa toimitaan pystyy tekemään päätöksiä koskien verotusta jne.

Koska niin huonosti Suomen kilpailukykyä on hoidettu!

Vierailija
30/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu työtön sanoi äänestäneensä keskustaa, kun se on siinä keskellä.Ei v*ttu.

Vierailija
31/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:09"]

[/quote]

Minä taas olen kyseenalaistanut sen miten kukaan joka ei ymmärrä miten yritysmaailmassa toimitaan pystyy tekemään päätöksiä koskien verotusta jne.

Koska niin huonosti Suomen kilpailukykyä on hoidettu!
[/quote]Onhan hallituksissa ollut säännöllisesti kokoomus jo vuodesta 1987 alkaen! Ja senhän pitäisi ajaa yrittäjien ja muiden kapitalistien etuja. Einö ne olekaan saaneet paratiisia aikaiseksi?

Vierailija
32/32 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarit vaan ei osaa käyttäytyä noissa tilanteissa. Sen olen huomannut, että jos vasemmisto puhuu säästöistä, niin naamasta oikeasti näkyy se pahoittelu pienituloisten puolesta, mutta porvarit ottaa sen kepeasti ja hymyillen.