Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle, MOT - sähkömagneettinen säteily - oletko kokenut haittoja?

Vierailija
17.01.2022 |

Onko sinulle tullut säteilystä haittoja tai jotakin oireita?

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sokkotestillä todennut että kyseessä ei ole luulosairaus vaa ihan oikea yliherkkyys: henkilö sai oireita kun hänen tietämättään tuotiin kännykkä hänen lähelleen: oireet myös loppuivat kun känny vietiin pois.

Joten syökää Pskaa ilkkujat

No oikeissa tieteellisissä tutkimuksissa tuota ei ole todennettu ja ne nyt merkitsevät enemmän kuin sun henkkoht sokkotesti, ymmärrät varmaan.

Mä olen lukenut aiheesta ihan ulkomaisia tutkimuksi ja niissäkin myönnetään että ilmiö on todellinen. Suomen kielellä ei näitä julkaista.

Lähde, ole hyvä?

Vierailija
62/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sähköallergisia ja olen osittain itsekin sähkö yliherkkä: olin lomalla Suomessa ja talon vieressä olikin sähkölaitos, jota en tiennyt. Oireina tuli päänsärkyä yks kaks, jolle en löytänyt muuta syytä kun se sähkölaitos suoraan talon edessä. Päänsärky loppui heti samantien kun lähdin pois, joten sähkölaitos täytyi olla syynä, minulla ei yleensä ole päänsärkyä. Luulin myös saavani muusta oireita, puhelimesta en yleensä saa oireita koska se on pieni sähkölaite toisin kun se laitos. Tuttu asui suoraan metroaseman (pitkän mallisen) vieressä ja sai aivokasvaimen, mutta siihen saattoi vaikuttaa muutkin asiat kuten ikä. Modeemi on eri huoneessa. Pesukoneen vieressä tulee tunkkainen olo, mutta sen vieressä ei ole pakko olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistähän nuorten miesten siittiöiden tuho johtuu? No siitä, että sitä säteilylähdettä pudetään munien lähellä housujen taskussa.

Väärin. Ei sitä pidetä taskussa vaan kädessä. Aina.

Vierailija
64/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suretti tuon kellarissa nukkujan puolesta. Hän pelkää olematonta ja altistaa itsensä samalla radonille, joka on tunnettu syöpävaarallinen kaasu, joka syntyy uraanin hajoamistuotteena ja jota esiintyy Suomessa lähes kaikkialla, erityisesti maanvaraiselle laatalle rakennettujen talojen kellareissa.

Mutta hänen logiikallaan "luonnollinen" raadon lienee vähemmän vaarallinen kuin "luonnoton" sähkömagnetismi, jota säteilee hän itsekin.

Ei varmaan kannata puhua hänelle taustasäteilystä eikä niistä säteilevistä alkeishiukkasista, jotka valonnopeudella syöksyvät lävitsemme koko ajan.

Vierailija
65/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein läppäri sylissä töitä noin 2 vuotta. Jalkani alkoivat jomottaa pikkuhiljaa. En voi enää pitää läppäria sylissä, koska jomotus alkaa pian ja kestää aika pitkään.

Syöpä pelottaa...

Pidä mitä tahansa astinlautaa tuntikaupalla reisiesi päällä ja ne rupeavat jomottamaan samalla tavalla.

Läppäri aiheuttaa nykyisin kivun hetkessä.

Vierailija
66/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten steriliteetti johtuu liian lämpimästä vaatetuksesta, lihavuudesta ja epäterveellisestä rasvaisesta ruuasta.

Vierailija
67/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein muinoin tilastotieteen harjoitustyötä Alexandriassa, Hgin yliopiston oppimiskeskuksessa. Työskenneltyäni muutaman tunnin yhtä soittoa minulle tuli niin paha olo, että oli pakko päästä pois. Päässä surisi mehiläiset ja kurkkua kuristi kuvotus. Päättelin olevani sähköyliherkkä kun tietty laitemäärä ylitetään. Voihan tuo johtua siitä tilastotieteestäkin - tiedä sitten. Mutta jotenkin epämiellyttävää oleilla niin runsaiden laitteiden keskellä. 

Minulle tuli todella kuvottava olo aina lukion ATK-luokassa, joka oli tietysti täynnä pöytätietokoneita. Nuo koneet olivat vielä sellaisia 2000-luvun alun pörisijöitä. Luulin aina, että siellä oli vain koneiden takia kuumempi kuin muualla, koska tulin aina naamasta helakanpunaiseksi ja alkoi oksettaa, kun olin siellä viisikin minuuttia. Mutta selvisi sitten, ettei siellä oikeasti mittarin mukaan merkittävästi kuumempi ollutkaan kuin muissa luokissa.

Vierailija
68/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein läppäri sylissä töitä noin 2 vuotta. Jalkani alkoivat jomottaa pikkuhiljaa. En voi enää pitää läppäria sylissä, koska jomotus alkaa pian ja kestää aika pitkään.

Syöpä pelottaa...

Pidä mitä tahansa astinlautaa tuntikaupalla reisiesi päällä ja ne rupeavat jomottamaan samalla tavalla.

Läppäri aiheuttaa nykyisin kivun hetkessä.

Se kuumenee. Kokeile hiilitäytteisellä silitysraudalla: sama tulos.

Hopeavesiväki, rokotefoobikot ja sähköallergiset ovat samaa tolloporukkaa.

Vierailija
69/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpä pelottaa...

Mulla ihan täysin sama oire! Enkä uskalla enää pitää sylissä hetkeäkään.

Pidä sylissäsi 8h lapsesi lego laatikkoa.

Jomottaa varmasti

Vierailija
70/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköyliherkkiä vihaavat miinustavat täällä, siis voisiko joku selittää mistä sitten ilmeni päänsärky yks kaks? minulla ei ole yleensä koskaan päänsärkyä, mutta sellainen ilmestyi ollessani sähkölaitoksen vieressä. Kaipa se kipu oli "luulosairautta" kuten joidenkin mielestä kaikki muutkin oireet, allergiat ja sairaudet.

Vierailija
71/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee oireita sähkösaunassa.  Hiki ja ihan kamalan kuuma ja sitten huono olo ellen poistu ajoissa.

Vierailija
72/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö James Randilla on miljoonan dollarin palkkio tarjolla sille joka esittää jonkun yliluonnollisen asian valvotuissa olosuhteissa. Eikö sähköyliherkkyys kelpaa tuohon.

Vierailija
73/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse huomaa mitään, väsymystä on, mutta johtuu ehkä jostain muusta. Mutta maaseudulla, missä pihapiirissä on ollut paljon pikkulintuja kesät talvet, ei näy niitä nykyään juuri ollenkaan. Tukiasema 500 metrin päässä. Voiko johtua tästä?

Lintukato on ihan tutkittu juttu, jolla ei ole mitään tekemistä tukiasemien kanssa. 

Vierailija
74/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpä pelottaa...

Mulla ihan täysin sama oire! Enkä uskalla enää pitää sylissä hetkeäkään.

Pidä sylissäsi 8h lapsesi lego laatikkoa.

Jomottaa varmasti

Entäs kun lehilaatikko ei ala jomottaa 5 minuutissa 2 vuoden altistumisen jälkeen?

Vierailija
75/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen muuntaja on rakennettu noin lähelle? Ruma laitos kaikin puolin ja varnasti lähtee ainakin ääntä, jos ei säteilyä.

Minä kävelen kesäisin kävelylenkeilläni usein juuri tuon kyseisen muuntajan tai minkä lie hökötyksen ohi ja jo kaukaa kuulen sen sirinän ja pörinän mikä siitä tulee ja aina kun siitä ohi kävelen niin jaksan ihmetellä, että miten on ollut luvallista rakentaa tuollainen hökötys noin lähelle noita omakotitaloja. En yhtään ihmettele, että oireita tulisi jo pelkästä vit*tuksesta, mutta en voi myöskään mennä sanomaan, etteikö tuolla ihmisellä olisi sähköyliherkkyyttä kun en mikään tutkija ole.

Vierailija
76/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergioitajamitääneiole kirjoitti:

sähköyliherkkiä vihaavat miinustavat täällä, siis voisiko joku selittää mistä sitten ilmeni päänsärky yks kaks? minulla ei ole yleensä koskaan päänsärkyä, mutta sellainen ilmestyi ollessani sähkölaitoksen vieressä. Kaipa se kipu oli "luulosairautta" kuten joidenkin mielestä kaikki muutkin oireet, allergiat ja sairaudet.

Päänsärkyä voi tulla hyvin monesta syystä. Nyt olet itse keksinyt syyn ja pidät siitä.kiinni vaikka syy voi olla ihan mikä tahansa muukin.

Vierailija
77/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö James Randilla on miljoonan dollarin palkkio tarjolla sille joka esittää jonkun yliluonnollisen asian valvotuissa olosuhteissa. Eikö sähköyliherkkyys kelpaa tuohon.

Onko sähkömagneettinen säteily yliluonnollinen ilmiö?

Sinänsä tämä suorastaan hysteerisen skeptinen suhtautuminen "sähköallergiaan" on vähän outoa, kun ottaa huomioon, miten monenlaisille asioille ihmiset voivat olla eri tavoin ihan todistetusti yliherkkiä ilman, että niille yliherkkyyksille on vielä pystytty keksimään loogista selitystä. Vaikkapa Purjo-Päivi saa banaanista aina ripulin, vaikka hänellä ei ole todettu mitään perinteistä allergiaa banaanille. Mutta sitä ripulia housuissa on sentään paljon vaikeampi kiistää kuin jonkun toisen epämääräisempää huonoa oloa.

Joskus tuntuu siltä, että sähkö on pyhä lehmä siksi, että sitä nyt ei pääse mitenkään karkuun. Kukaan ei halua ajatella, että sähkölaitteista voisi olla terveydelle mitään haittaa, koska se tekisi tavallaan koko tämänhetkisestä yhteiskunnasta turvattoman.

Vierailija
78/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse huomaa mitään, väsymystä on, mutta johtuu ehkä jostain muusta. Mutta maaseudulla, missä pihapiirissä on ollut paljon pikkulintuja kesät talvet, ei näy niitä nykyään juuri ollenkaan. Tukiasema 500 metrin päässä. Voiko johtua tästä?

Lintukato on ihan tutkittu juttu, jolla ei ole mitään tekemistä tukiasemien kanssa. 

Ja sinä olet sitten keksinyt lintukadolle sen ainoan oikean syyn? Ota ihmeessä yhteyttä viranomaisiin ja luonnonsuojelujärjestöihin, heitä varmasti kiinnostaisi tietää.

Vierailija
79/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin teille tämän.

pitää pätkiä kun ei saa laittaa.

https:/   /token       tube.net/l/1493653140      /ATOMIstudio--Juha-Kinnunen-5G-ja                                                                                                   -sotilastegnologia--30-11-21-klo-18-00

Vierailija
80/157 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen muuntaja on rakennettu noin lähelle? Ruma laitos kaikin puolin ja varnasti lähtee ainakin ääntä, jos ei säteilyä.

Minä kävelen kesäisin kävelylenkeilläni usein juuri tuon kyseisen muuntajan tai minkä lie hökötyksen ohi ja jo kaukaa kuulen sen sirinän ja pörinän mikä siitä tulee ja aina kun siitä ohi kävelen niin jaksan ihmetellä, että miten on ollut luvallista rakentaa tuollainen hökötys noin lähelle noita omakotitaloja. En yhtään ihmettele, että oireita tulisi jo pelkästä vit*tuksesta, mutta en voi myöskään mennä sanomaan, etteikö tuolla ihmisellä olisi sähköyliherkkyyttä kun en mikään tutkija ole.

Se sirinä johtuu siitä että joku esine värähtelee 50 hertsin magneettikentässä. Saattaa olla joku johdin tai jopa muuntaja itsessään. Ihan fysikaalinen ilmiö. Sama asia kuin vanhat putkitelevisiot vinkui 15,625 kilohertsin taajuudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan