Alavatsakivut ja nännejä aristaa
Moikka! Mulla alkoi noin viikko sitten nännejä aristamaan siis niikun tosi paljon, ei oo koskaan aiemmin ollu tällästä. Oon kyllä ehkä vähän lihonut ja tuntuu että rinnat saattaisi olla kasvaneet. Lisäks nyt muutama päivä sitten alko ehkä vähän sen tyylinen alavatsakipu mitä on menkoissa mut ei mikään kova tai sellanen että sattuis vaan ihan vaan sellanen et tunnen et jostain syystä se on kipeä. Myös navan kohdalta tulee välillä sellasia aaltoja niinku vatsa olis vähän kipeenä. Tuntunu myös vähän niinkun olis jotain virtasatietulehduksen oireita mut ei sitte kuitenkaan. Valkovuoto ollu kans outoa mut se on sitä muutenkin välillä. Mistä nä oireet saattais johtua? En syö pillereitä ja myöskin mun rinnat on alkanu kasvaa jo 10 vuotta sit et rintojen arkuus ei oikeen voi johtua mihinkään sellaseenkaan kasvuun.
T: N21
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:40"]Voisitko olla raskaana?
[/quote]
En usko. Mutta on siinä pieni todennäköisyys
[/quote]
Mikä ehkäisy käytössä? Milloin viimeksi olet ollut yhdynnässä?
[/quote]
Kondomi. Eilen viimeksi. Pieni todennäköisyys siksi että ollaan välillä aloitettu harrastamaan seksiä ilman kumia mut sitte lisätty se
[/quote]
Voivoi. Touhutipoista raskaaksi tulleita on tälläkin palstalla lukuisia.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:54"]Voi jösses näitä älyn jättiläisiä...
[/quote]
Jos mies ei tule sisälle ei silloin tule raskaaksi! Todenäköisesti mies on tullut kumiin ja hetken päästä uudestaan yhdynnässä aluksi ilman kumia...
Näin minä raskauduin.
[/quote]
Ilmeiseti muillekin kuin Ap:lle on uutinen, ettei keskeytetty yhdyntä ole kovinkaan varma ehkäisykeino. Ihan sama mihin se mies loppujen lopuksi lastinsa lataa. Jos olet yhdynnässä ilman kondomia, niin raskaaksi tulon mahdollisuus on aina olemassa, koska siittiöitä pääsee emättimeen jo ennen varsinaista siemensyöksyä. Jos ette minua usko, niin uskokaa sitten vaikka tohtoria
http://www.tohtori.fi/?page=1750363&id=6846798
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:40"]Voisitko olla raskaana?
[/quote]
No se pieni todennäköisyys riittää, jos luettelet lauman tyypillisiä raskausoireita. Kannattaisi ehkä tehdä se testi, ja alkaa vasta sitten miettimään niitä muita vaihtoehtoja.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:40"]Voisitko olla raskaana?
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:40"]Voisitko olla raskaana?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kondomi. Eilen viimeksi. Pieni todennäköisyys siksi että ollaan välillä aloitettu harrastamaan seksiä ilman kumia mut sitte lisätty se
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:54"]Voi jösses näitä älyn jättiläisiä...
[/quote]
Jahas, mikäs nyt mättää? Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:54"]Voi jösses näitä älyn jättiläisiä...
[/quote]
Jos mies ei tule sisälle ei silloin tule raskaaksi! Todenäköisesti mies on tullut kumiin ja hetken päästä uudestaan yhdynnässä aluksi ilman kumia...
Näin minä raskauduin.
Mä vähän luulen, että itsekin epäilet olevas raskaana.
Tee testi ja jos näyttää negaa niin käy lääkärissä.
No ensinnäkin se, että mikään ehkäisy itsessäänkään ei ole täysin varmaa, jos kerran seksiä harrastaa. Ja toisekseen se, että jos sitä seksiä harrastaa ilman ehkäisyä, edes siinä alussa, niin se on sama kuin ei ehkäisyä ollenkaan. Ja kolmanneksi, jos kerran on selvät raskausoireet, niin kaikkein nopein ja helpoin tapa lähteä selvittämään asiaa on tehdä se raskaustesti. Ja jos se testi on negatiivinen (mitä suuresti epäilen noilla spekseillä) niin sitten vain lääkäriin selvittämään, että olisiko joku tulehdus tai muuta vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:54"]Voi jösses näitä älyn jättiläisiä...
[/quote]
Näin minä raskauduin.
[/quote]
Juuri näin. Ja harvemmin edes uudestaan ekan kerran jälkeen. Musta on outoa tällä palstalla kun oikeasti haluaa vastauksia ihan asiallisesti niin tullaan heittämään tuollaisia kommentteja ja alapeukkuja..miksi? Ollaan kuitenkin käytetty sitä kumia ja jos aluksi hetken on ilman niin eikö siinä todennäköisyys raskauteen ole hyvin minimaalinen jos ollenkaan..
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:58"]Mä vähän luulen, että itsekin epäilet olevas raskaana.
Tee testi ja jos näyttää negaa niin käy lääkärissä.
[/quote]
No kun enpä oikeestaan edes epäile kovin paljoa. Siksi tulinkin kysymään täältä onko siihen jotain muuta vastausta.
Miksi alapeukkua kaikkiin mun viesteihin? Oli muuten eka ja viimeinen kerta kun tältä palstalta tuun kysymään yhtään mitään neuvoa. Kiitos kuitenkin asiallisista vastauksista. Raskautta epäilen silti vahvasti, voin vaikka tulla kertomaan kun se testi näyttää negatiivista. Tai oikeestaan tuskin jaksan ees vaivautua. Ap
Älä välitä ilkeistä kommenteista, täällä on aina noita :) Mutta itsellä oli tuollaisia oireita kun olin raskaana ja enemmänkin, meni kuitenkin ikävä kyllä kesken, mutta nyt on taas oireita ilmaantunut :) Milloin kuukautistesi pitäisi alkaa? Tee kuitenkin testi ja jos näyttää negaa, mutta tuntuu että olisit kuitenkin raskaana, mene verikokeisiin :)
Raskaana taidat olla. Se kondomi pitää olla alusta loppuun. Aina. Ellei sitten raskaaksi halua tulla
Nyt kun kerta oot raskaana, niin palaat tänne kuitenkin...