Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset miehet ei tajua olevansa VANHOJA

Vierailija
16.05.2015 |

Lehdissä on nyt ollut näitä reserviläiskirjeen saaneita valittajia: Nelikymppiset ja sitäkin iäkkäämmät siellä nyt itkee, kun eivät olekaan sodassa ensimmäistä etujoukkoa, vaikka ovat joskus kertausharjoituksissakin olleet. Hei herätys! Syy on yksinkertainen: nelikymppinen mies on jo VANHA armeijan silmissä. Näin se oli jopa edellisessä maailmansodassakin. Miten nämä ihmettelijät eivät nyt tajua, että ikähän heidät sulkee pois.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset miehet eivät ole vanhoja, he ovat keski-ikäisiä.....sama pätee meihin naisiin.

Vierailija
22/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41

Menin uuteen budolajiin jossa suurin osa on 20 vuotiaita. On muuten heikkokuntoista porukkaa nää nuoret. Puuskuttivat kokoajan ja voima ei riittänzt mihinkään. 
Käsittämätöntä. Itse juoksen viellä Coopperissa 3100m.

No en silti halua sijoitus paikkaa mihinkään etulinjaan, vaan olen tyytzväinen, että se on 100m kallionsisällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset miehethän aina kärsivät pahiten menopaussista, fyysisten oireiden lisäksi moneen tuntuvat nuo henkisen puolen oireilut iskeä pahasti. Ei yli nelikymppinen vielä vanha ole, mutta auttamatta jää fyysisyydessä ja reaktioajoissa jälkeen nuoremmista. Toki kokemusta voi käyttää monilla sektoreilla ja se on tärkeä asia. 

Vierailija
24/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:41"]

Minä olen 55v enkä ole vanha. Mutta ehkä sitten kun tulen keski-ikään...

[/quote]kyllä sä vanha oot! et ihan fossiili vielä kuitenkaan. Fakta on se että armeija pitää yli 35v miehiä vanhoina. Mun enoakin (44v) suututti kun kirjeessä mainittiin että sodan syttyessä joutuu olemaan omassa duunissa ;D Vähän huvitti!

Vierailija
25/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhahahahaa voi kun lukee näitä viestejä joissa keski-ikäiset ei mukamas ole vanhoja ;DD Kyl te ootte, hyväksykää se fakta ;)

Vierailija
26/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:56"]

ahhahahahaa voi kun lukee näitä viestejä joissa keski-ikäiset ei mukamas ole vanhoja ;DD Kyl te ootte, hyväksykää se fakta ;)

[/quote]

Jaa. Silti mä saan pesää parikymppisisltä enemmän kuin koskaan...

m41

Vierailija
27/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:56"]ahhahahahaa voi kun lukee näitä viestejä joissa keski-ikäiset ei mukamas ole vanhoja ;DD Kyl te ootte, hyväksykää se fakta ;)
[/quote]
Katsotaan, kun olet itse keski-ikäinen, tunnetko olevasi vanha. Ekäöhän keski-ikäinen itse tiedä mihin kykenee ja mihin ei. Itse en halusisi olla nuorempi kuin olen, tämän ikäisenä olen tyytyväisempi itseeni ja elämääni kuin koskaan, olen itse varmempi ja tunnen arvoni.

ja olen keski-ikäinen nainen

Vierailija
28/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tämmösistä provosoijista suotta kiihdytte. *:) Nuoret nyt pitävät keski-ikäisiä auttamatta aina kääpinä, ja siinäkös pitäkööt. 

Vierailija
29/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:01"]

[/quote]

m41

[/quote]

Se on muuten säälittävää, kun joku vanha ukko tulee vonkaamaan. Ja huvittavaa. :D

Vierailija
30/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:48"]

Minä olen nyt 43-vuotiaana paremmassa kunnossa kuin aikoinaan 19-vuotiaana. Tämän päivän mäkkäri-, pizza- ja pössyttelijänuoriso on jo lähtökohtaisesti huonommassa asemassa kuin vastaava nuoriso parikymmentä vuotta sitten. Ei meidän nuoruudessa järjestetty armeijassa hiihtokoulua.

[/quote]

Esimerkiksi palautumisesi ei ole varmasti samalla tasolla kuin nuorena. Näkyy niin palautumisessa rasituksesta kuin etenkin pienistä kolhuista ja isommista vammoista.

Vierailija
31/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies tajua olevansa vanha. On lähes 50v eturauhasvaivainen ja katkokävelee.Vessaa saa olla etsimässä ensimmäisenä joka paikassa. Yhä luulee kelpaavansa naisille ja olevansa se pelimies mitä oli 15v sitten. Eihän sillä seisokaan kuin tuurilla. Minä olen vielä alle 40v ja minua vonkaa itseäni nuoremmat miehet ja kehutaan kauniiksi. Kukaan ei tajua mitä näen hänessä. Minä rakastan. Rakastuin hänen sisimpäänsä. Ja koska rakastan etsin sen vessan ja sanon seksin aikana että ei haittaa. Ollaan vain alasti lähekkäin ja suudellaan. Käsillä voi hyväillä. Kyllä sen baarissa näkee että hänen välillä nuorta tekisi mieli. Tehköön. Minä tiedän että ei pysty.

Vierailija
32/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:38"]Ei mun mies tajua olevansa vanha. On lähes 50v eturauhasvaivainen ja katkokävelee.Vessaa saa olla etsimässä ensimmäisenä joka paikassa. Yhä luulee kelpaavansa naisille ja olevansa se pelimies mitä oli 15v sitten. Eihän sillä seisokaan kuin tuurilla. Minä olen vielä alle 40v ja minua vonkaa itseäni nuoremmat miehet ja kehutaan kauniiksi. Kukaan ei tajua mitä näen hänessä. Minä rakastan. Rakastuin hänen sisimpäänsä. Ja koska rakastan etsin sen vessan ja sanon seksin aikana että ei haittaa. Ollaan vain alasti lähekkäin ja suudellaan. Käsillä voi hyväillä. Kyllä sen baarissa näkee että hänen välillä nuorta tekisi mieli. Tehköön. Minä tiedän että ei pysty.
[/quote]

Tarkoitan tällä että realismi on aika monella "vanhalla " ihan hukassa. Luulee olevansa nuoria ja viriilejä, vaikka oikeasti haluaa ne villasukat ja mennä klo 9 nukkumaan ja herää aamulla klo 4...

Vierailija
33/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:01"]

[/quote]

m41

[/quote]

Se on muuten säälittävää, kun joku vanha ukko tulee vonkaamaan. Ja huvittavaa. :D

[/quote]

Vonkaaminen taoahtuu yleensä toisin päin, sinun osaltasihan tilanne voi olla toinen? Luulet, että joku vonkaa, mutta sitten heräät?

Vierailija
34/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä on suhteellista ;-)
itse en osaa pitää parikymppisiä aikuisina..
t. n40v.

Vierailija
35/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen voimat madaltuvat nuoren naisen tasolle ikävuosien 60-70 välissä. Miesten pilkkaamiseltaan poliittisesti korrektit tahot eivät kehtaa mainita asioita vertailevassa valossa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
36/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:38"]Ei mun mies tajua olevansa vanha. On lähes 50v eturauhasvaivainen ja katkokävelee.Vessaa saa olla etsimässä ensimmäisenä joka paikassa. Yhä luulee kelpaavansa naisille ja olevansa se pelimies mitä oli 15v sitten. Eihän sillä seisokaan kuin tuurilla. Minä olen vielä alle 40v ja minua vonkaa itseäni nuoremmat miehet ja kehutaan kauniiksi. Kukaan ei tajua mitä näen hänessä. Minä rakastan. Rakastuin hänen sisimpäänsä. Ja koska rakastan etsin sen vessan ja sanon seksin aikana että ei haittaa. Ollaan vain alasti lähekkäin ja suudellaan. Käsillä voi hyväillä. Kyllä sen baarissa näkee että hänen välillä nuorta tekisi mieli. Tehköön. Minä tiedän että ei pysty.
[/quote]

Tarkoitan tällä että realismi on aika monella "vanhalla " ihan hukassa. Luulee olevansa nuoria ja viriilejä, vaikka oikeasti haluaa ne villasukat ja mennä klo 9 nukkumaan ja herää aamulla klo 4...
[/quote]

Itse asiaan en ota kantaa, mutta eikös se ole aika normaalia mennä 21:00 nukkumaan ja herätä 4:00, eihän tuossa ehdi nukkuakaan kuin 7h?

Vierailija
37/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:49"]

Keski-ikäiset miehet eivät ole vanhoja, he ovat keski-ikäisiä.....sama pätee meihin naisiin.

[/quote]

*armeijan silmissä*

Vierailija
38/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me se tajutaan. 

Naisilla sen sijaan tuntuu olevan ainakin palstan perusteella vaikeuksia hahmottaa omaa ikääntymistään :D

Vierailija
39/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on isoja eroja, jos yhden viisikymppinen ei kykene seksiin, ei se tarkoita, että kaikilla olisi näin.

Vietin eilen 1,5 tuntia 55-vuotiaan rakastajani kanssa sängyssä. Tuona aikana hän laukesi kahdesti, mknä yli kymmenesti. Hän jaksaa ja kykenee, edes likikään yhtä hyviä kyytejä en ole koskaan saanut nuoremmilta miehiltä. Ja eilinen oli vain pikainen sessio. Enempään ei ollut eilen aikaa, normaalisti siellä sängyssä vietetään huomattavasti pidempi aika.

Vierailija
40/65 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen nainen ja olen vanha.Olen ollut nuori ja nyt on toisten vuoro olla nuoria. Fyysinen kunto on parempi kuin koskaan ja muutenkin tunnen oloni vielä nuorekkaaksi, mutta en missään nimessä luule olevani nuori tai edes nuorennäköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän