Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vauva on herättänyt ja saisi vihdoin itse nukkua..

Vierailija
16.05.2015 |

Eli vauva yllätys yllätys herättänyt monta kertaa yössä mutta mulla on tullu nyt monta tilaisuutta nukkua täydet unet tai edes 5-6 tuntia putkeen, mutta herään vähintään 3 tunnin välein itekseni. Kuinka kauan teillä on kestänyt että saatte nukuttua pidemmät jaksot, kun vauva alottanut pidemmät unet tai saatte apua yöhoidossa? Tylsää tämmönen kun olisin saanut vihdoin 12 tuntia nukkua putkeen, mutta ite heräilen monta kertaa.. kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukkunut pitkiä öitä enää sen jälkeen, kun esikoisen sain. Teini-iän unenlahjat ovat kaukainen muisto vain enkä ikinä enää ole nukkunut niin syvästikään. Kuulen kaiken ja haavhdun kaikkeen. Pisimmillään nukun yhtäjaksoisesti lainkaan heräämättä ehkä 4h.

Esikoisen sain 1991 ollessani 20-vuotias

Vierailija
2/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen vauvan äidin kuuluu luontaisesti herätä vauvaansa hoitamaan, se on sisäänkirjoitettuna ja geeniperimään.

Vauva-aikana itsekkyys karsiutuu pois tai ainakin pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se itselläni useamman yön otti. Ehkä jopa viikon verran.

Vierailija
4/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kannustava viesti tuo eka vastaus :D No voihan hitsin pitsi, no täytyy sit ootella vielä.. Tuon itsekkyyden häviämisen olen huomannut, huomasin jo raskausaikana etten ole ostanut itselleni mitään muuta kun välttämättömän ja vauvalle ties mitä ylimääräistäkin ja päätin että käytän saamani lahjakortin (jonka sain ennen raskautta) ihan vain itseeni ja omaan hemmotteluun ja mitä vielä, kasa vauvan vaatteita lähti mukaan..

Vierailija
5/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vauvasi on? Meillä helpottui kun vauva täytti puoli vuotta ja alkoi nukkua täysiä öitä, ihanan helppoa alun koliikin jälkeen jolloin nukuin n. 3 tuntia vuorokauden aikana. Mulla on synnytyksen jälkeen ollut nukahtamisvaikeuksia mutta melatoniini on auttanut niihin. Uni on kyllä pinnallisempaa kuin ennen mutta siihen tottuu kyllä,tsemppiä!

Vierailija
6/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti useamman vuoden, etten herännyt joka rasahdukseen. Lapset nyt 10 &11 ja nykyään nukun kuten ennen lapsia 

Vierailija
7/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on vanhin 29v ja nuorin 12v, ja hän tuli luokseni kun synnytin esikoisen. Heräili ihan koko ajan tarkistamaan, että vauva nukkui :D

Vierailija
8/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on 2,5kk ja nukkuu 6-10 tuntia yössä ja nyt olen saanut yöapua.. pahemminkin tietenkin vois olla..

Vierailija
9/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi oli 1,5v aloin nukkumaan hieman liiankin syvään. Heräili siis noin kaksi kertaa yössä vielä silloinkin ja mies oli vihainen kun en enää herännytkään viemään vettä, maitoa yms. Nyt 2,5v ja nukumme kaikki sikeästi yön läpi. Ainakin toivottavasti lapsikin nukkuu, me emme enää ole siihen heränneet ainakaan. :D

Vierailija
10/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräilen vieläkin muutaman tunnin välein ja lapsi on päälle kaksi... 1.5 vuotiaaksi asti tuon ipanan yöt oli ihan mahdotonta heräilyä ja karjumista, sitten jos joskus se nukkuikin yön lähes putkeen, minä kyllä heräilin... vaikka olinkin ihan poikki.
Mun äiti sanoi, että on vasta muutama vuosi sitten alkanut taas nukkumaan sikeästi, mun vauva-ajoista on 27 vuotta :D

Vierailija
11/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks tuli tämäkin selvitettyy, ettei tule yllätyksiä.. voi huoletta unohtaa kunnolliset yöunet. Melatoniini mullakin käytössä, mutta sehän jeesaa vaan nukahtamista. Ap. (Jes vihdoin muistin!)

Vierailija
12/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on 3 ja 5 ja kyllä mä vieläkin herään jokaisewn pihahdukseen ja sitten kun kerran herään, en enää nukahda. Nytkin lapset on hoidossa ja olisin saanut nukkua vaikka iltapäivään asti, niin heräsin seitsemältä enkä saa enää unta vaikka väsyttäisikin vähän...

Vierailija
13/13 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin heti nukkumaan täysiä öitä kun vauvakin nukkui, en edes osannut ajatella että valvominen voisi jäädä päälle :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme