Majoitin kaksi amish tyttöä
kämppääni, koska heillä ei ollut paikkaa mihin mennä. Olivat kuulemma tulleet jenkeistä tänne eurooppaan tutustumaan ulkopuoliseen elämään. Onneksi minulla oli puhtaita lakanoita ja vuodesohva missä saavat nukkua yön ylitse. Aamulla nautimme ravitsevan aamiaisen ja juttelemme elämästä.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:45"]
Toivottavasti olet normaali!
[/quote]
Olen olen... Ei tässä mitään pahaa tapahdu, onpahan vaan aikamoinen kokemus. Harvemmin sitä saa majoittaa edes suomalaista laitapuolen kulkijaa, jenkkiläisistä lahkolaisista puhumattakaan :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:45"]
[/quote]
Olen olen... Ei tässä mitään pahaa tapahdu, onpahan vaan aikamoinen kokemus. Harvemmin sitä saa majoittaa edes suomalaista laitapuolen kulkijaa, jenkkiläisistä lahkolaisista puhumattakaan :)
[/quote]
Hienoa, jos et ole sarjamurhaajaraiskaaja.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:45"] Toivottavasti olet normaali! [/quote] Olen olen... Ei tässä mitään pahaa tapahdu, onpahan vaan aikamoinen kokemus. Harvemmin sitä saa majoittaa edes suomalaista laitapuolen kulkijaa, jenkkiläisistä lahkolaisista puhumattakaan :) [/quote] Hienoa, jos et ole sarjamurhaajaraiskaaja.
[/quote]
Miksi ihmeessä sellaista tekisin? Ihmisten pitäisi olla enemmän ihmisiä toisilleen, ei aina tarvitse miettiä hyötymisnäkökohtaa...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:57"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:45"] Toivottavasti olet normaali! [/quote] Olen olen... Ei tässä mitään pahaa tapahdu, onpahan vaan aikamoinen kokemus. Harvemmin sitä saa majoittaa edes suomalaista laitapuolen kulkijaa, jenkkiläisistä lahkolaisista puhumattakaan :) [/quote] Hienoa, jos et ole sarjamurhaajaraiskaaja.
[/quote]
Miksi ihmeessä sellaista tekisin? Ihmisten pitäisi olla enemmän ihmisiä toisilleen, ei aina tarvitse miettiä hyötymisnäkökohtaa...
[/quote]
Sepä se.
Amish ihmisethän ne ympäri maailmaa reissaavatkin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 05:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:57"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:53"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:45"] Toivottavasti olet normaali! [/quote] Olen olen... Ei tässä mitään pahaa tapahdu, onpahan vaan aikamoinen kokemus. Harvemmin sitä saa majoittaa edes suomalaista laitapuolen kulkijaa, jenkkiläisistä lahkolaisista puhumattakaan :) [/quote] Hienoa, jos et ole sarjamurhaajaraiskaaja. [/quote] Miksi ihmeessä sellaista tekisin? Ihmisten pitäisi olla enemmän ihmisiä toisilleen, ei aina tarvitse miettiä hyötymisnäkökohtaa... [/quote] Sepä se.
[/quote]
No sehän se.