Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joka Kipling -laukussa roikkuu tuo saatanan mauton apina?

Vierailija
16.05.2015 |

Ei ymmärrä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää enää kipling-laukkuja?

Vierailija
2/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sen siitä pois, jos harmittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on irrotettava tuotemerkki.

Vierailija
4/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:42"]

[/quote]

Miten niin enää? Kai niitä käyttää ne, jotka niistä pitää. Vai saako niitä sun mielestä käyttää pelkästään tiettyyn aikaan? Ei niissä mitään parasta ennen -päiväystä ole.

Vierailija
5/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se apina on juurikin se laukkujen juju. Kipling-fanit tietävät tämän. Jos et pidä apinoista niin miksi ostat ko. laukkuja?

Vierailija
6/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:42"]Kuka käyttää enää kipling-laukkuja?
[/quote]
Minä juuri suunnittelin ostavani sellaisen, kun ovat edullisia ja kivannäköisiä. Apinan otan laukusta pois.

Vierailija
7/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat just niitä päättömiä kanoja ja nk. wt-tyyppejä jotka menee lauman mukana. "Käyttääkö kukaan enää Kipling laukkuja". Voi ziisus tätä typeryyden määrää. Mitähän merkkiä nyt yleinen mielipide käskee näiden idareiden käyttää?

Itse en katso mitään prkleen merkkiä tai leimaa missään. Ostan jos miellyttää luki siinä sitten mitä hyvänsä. Näitä merkkien perässä ryntäileviä kusetetaan ja nämähän nielevät kaiken kun pitää "erottautua" massasta. No just niin...

Vierailija
8/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Kiplingin penaali. Apina oli ruma -> otin sen irti, helppoa.

Vierailija
9/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennytkään, että Kipling on ollut muotimerkki, joka nyt on out. Mutta hyvä niin, sitten se just sopii mulle, kun en muutenkaan muodin perässä juokse. Ostin vähän aikaa sitten ekan sen merkkisen laukun ja olen tosi tyytyväinen. Äärettömän käytännöllinen laukku. Apinan otin irti, kun en muutenkaan pehmoleluja laukussani roikuttele.

Vierailija
10/22 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vanha ketju, mut sain joululahjaksi Kipling-laukunnja tykkään paljon. Todella käytännöllinen. N. 20v sitten oli edelleinen. Silloinkin tykkäsin. Ei haittaa, jos kaikilla on. Mut ei haittais, vaikka kaikilla olis!

Vierailija
11/22 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinasta saa näppärän avaimenperän.

Vierailija
12/22 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ollut aavistustakaan että ne olisivat joskus olleet muodissa. Nähtävästi vuonna 2015 eivät enää olleet.

Olen käyttänyt Kiplingin käsilaukkua 30 vuotta koska niissä on todella tilava ja kätevä design. Paljon sisätaskuja (osa vetoketjullisia), niin suuria että isompikin tabletti mahtuu, taskuja myös ulkopuolella. Kun vanha menee nuhruiseksi ostan uuden. Kestävät hyvinä ainakin kolme-neljä vuotta. 

Vierailija
13/22 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että noita enää tehdään 😯😁 käytin silloin 1990-luvulla viimeksi... Musta ne on ja oli ihan karseita. 

Vierailija
14/22 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rudyard Kipling oli englantilainen kirjailija, joka tunnettiin mm.Viidakkokirjasta, tästä tulee "Kiplingin apinat"

Vierailija
15/22 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen 80-luvun lopulla, ostin sen Hansa-korttelin laukkukaupasta. 

Vierailija
16/22 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laukkuapina varastettiin jo 80-luvulla. Ostin uuden nyt sitten vähän myöhemmin. Oli hauska kun tuli uudestaan muotiin.

Apina muistuttaa viidakosta.

Vierailija
17/22 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha vanha ketju, mut sain joululahjaksi Kipling-laukunnja tykkään paljon. Todella käytännöllinen. N. 20v sitten oli edelleinen. Silloinkin tykkäsin. Ei haittaa, jos kaikilla on. Mut ei haittais, vaikka kaikilla olis!

Minua haittais. Ostin marimekon olkalaukun vuosia sitten, kun on kevyt ja kätevä. Nyt niitä on kaikilla, isoja ja pieniä, nuorilla ja vanhoilla. Se haittasi ja ostin Kipling-laukun. 

Vierailija
18/22 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Kippling repun jokin aika sitten ja musta se apina on ylisöpö. :) Muutenkin tilava ja laadukkaan oloinen reppu.

Vierailija
19/22 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinat on best ja näin se vaan menee.

Vierailija
20/22 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rudyard Kipling oli englantilainen kirjailija, joka tunnettiin mm.Viidakkokirjasta, tästä tulee "Kiplingin apinat"

Tämäkin laukkumerkki on varmasti erittäin paheksuttu ellei peräti känkelöity tiedostavissa piireissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi