Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikki on petos

Vierailija
16.05.2015 |

Ajatelkaa naiset, jos miehet piirtäisivät seteleihinsä nollia nollan perään ja tulisivat sitten teille baarissa esittelemään, kuinka rikkaita he ovat. Pitäisitte varmaan ihan tolloina. Sen sijaan naisille on hyväksyttyä piirtää, kulmat, silmät, suu ja peittää pienet virheet iholla meikin alle. Tasa-arvovaltuutetun tulisi puuttua tähän epäkohtaan.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:11"]

Sinänsä hauskintahan miesten valituksessa naisten meikkaamista kohtaan on se, että miehet eivät tajua meikeistä mitään eivätkä tunnu edes erottavan milloin naisella on meikkiä vai ei.

Se siitä "asiantuntijuudesta".

[/quote]

Paitsi että meikkaaminen on petos miehiä kohtaan, on se myös itsepetosta.

[/quote]

Meikki on silmiesi edessä kasvoille levitetty. Oma vikasi jos et ymmärrä mistä tuotteista on aikaansaatu joku meikki ja miten.

Sitten on tietysti se kategoria kaikista tyhmimmille ihmisille "luulen, että Pirkko-Liisan silmäluomet on oikeasti kullanväriset, ei vittu mitä petosta!!".

[/quote]

Nostat omaa markkinarvoasi miesten silmissä petoksella. Oletko ylpeä siitä?

[/quote]

Ei se mun vikani ole, että te miehet olette niin saatanan tyhmiä kun ette näe meikkiä.

Ette te osaa edes valita meikkaamatonta naista, kun ette sitäKÄÄN näe millon naisella on meikkiä tai ei.

[/quote]

Ja naiset ovat niin vitun tyhmiä, että paksulla lompakolla saa perseen kuin perseen kellistettyä sänkyyn.

Vierailija
62/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:15"] No entäs silarit ja hiustenpidennykset? Push-upit? Peppua pyöristävät farkut?  [/quote] Silarit ei lähde pois, kuten meikit. [/quote] Meikit voi tatuoida.

[/quote]

Miten tatuoit esim. meikkivoiteet, puuterit ym.? Tatuoidut luomiväritkin varmaan tosi hienot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:25"]Sorry mutta mun on pakko "piirtää" mulle kulmat, koska omani ovat luonnostaan täysin värittömät, eikä avaruusoliot kuulemma viehätä miehiä. (eikä kyllä itseänikään, en mää miesten takia meikkaa :)
[/quote]

" en mää miesten takia meikkaa"'

No etpä.

Vierailija
64/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:20"]

Sinänsä hauskintahan miesten valituksessa naisten meikkaamista kohtaan on se, että miehet eivät tajua meikeistä mitään eivätkä tunnu edes erottavan milloin naisella on meikkiä vai ei.

[/quote]

[/quote]

Meikki on silmiesi edessä kasvoille levitetty. Oma vikasi jos et ymmärrä mistä tuotteista on aikaansaatu joku meikki ja miten.

Sitten on tietysti se kategoria kaikista tyhmimmille ihmisille "luulen, että Pirkko-Liisan silmäluomet on oikeasti kullanväriset, ei vittu mitä petosta!!".

[/quote]

[/quote]

Ei se mun vikani ole, että te miehet olette niin saatanan tyhmiä kun ette näe meikkiä.

Ette te osaa edes valita meikkaamatonta naista, kun ette sitäKÄÄN näe millon naisella on meikkiä tai ei.

[/quote]

Ja naiset ovat niin vitun tyhmiä, että paksulla lompakolla saa perseen kuin perseen kellistettyä sänkyyn.

[/quote]

Et parempaa vastausta keksinyt :D Nauran avuttomuudellesi.

Vierailija
65/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Itse asiassa miellyttävällä käytöksellä se onnistuu huomattavasti helpommin.

Vierailija
66/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:11"] Sinänsä hauskintahan miesten valituksessa naisten meikkaamista kohtaan on se, että miehet eivät tajua meikeistä mitään eivätkä tunnu edes erottavan milloin naisella on meikkiä vai ei. Se siitä "asiantuntijuudesta". [/quote]   Paitsi että meikkaaminen on petos miehiä kohtaan, on se myös itsepetosta. [/quote] Meikki on silmiesi edessä kasvoille levitetty. Oma vikasi jos et ymmärrä mistä tuotteista on aikaansaatu joku meikki ja miten. Sitten on tietysti se kategoria kaikista tyhmimmille ihmisille "luulen, että Pirkko-Liisan silmäluomet on oikeasti kullanväriset, ei vittu mitä petosta!!". [/quote]   Nostat omaa markkinarvoasi miesten silmissä petoksella. Oletko ylpeä siitä?   [/quote] Ei se mun vikani ole, että te miehet olette niin saatanan tyhmiä kun ette näe meikkiä. Ette te osaa edes valita meikkaamatonta naista, kun ette sitäKÄÄN näe millon naisella on meikkiä tai ei. [/quote]   Ja naiset ovat niin vitun tyhmiä, että paksulla lompakolla saa perseen kuin perseen kellistettyä sänkyyn. [/quote] Itse asiassa miellyttävällä käytöksellä se onnistuu huomattavasti helpommin.

[/quote]

Niin, jos on komea. Ruma mies tarvitsee sen paksun lompakon.

Vierailija
67/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:10"]

Tasa-arvovaltuutetun tulisi puuttua tähän epäkohtaan.

[/quote]

Ei siihen tarvitse puuttua. Itse voit alkaa meikata myös :)

Vierailija
68/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:10"]

Ajatelkaa naiset, jos miehet piirtäisivät seteleihinsä nollia nollan perään ja tulisivat sitten teille baarissa esittelemään, kuinka rikkaita he ovat. Pitäisitte varmaan ihan tolloina. Sen sijaan naisille on hyväksyttyä piirtää, kulmat, silmät, suu ja peittää pienet virheet iholla meikin alle. Tasa-arvovaltuutetun tulisi puuttua tähän epäkohtaan.

[/quote]

On mulle tullu miehet esittää rikasta ravintolassa...

Vierailija
69/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:25"]

Nyt puhut kuvanmuokkauksesta etkä meikkauksesta. Nuo edellämainitut kuvat oli kaikki käsitelty tietokoneohjelmalla. Oletko jotenkin vajaa kun et sitä näe?? 

[/quote]En usko että olivat. Valot, varjostukset ja ammattimeikkaaja tekevät kuin eri ihmisen.
[/quote]
Kyllä ne on käsitelty. Endin meikattu ja loput virheet vedetty tietokoneella sileäksi ja silmien väriä osassa selvästi muokattu.

Vierailija
70/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika usein ne miehet myös esittää sinkkua vaikka ovat naimisissa...

Vierailija
71/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme älämölöä meikkaamisesta. Minä en meikkaa, vaikka se nimenomaan tuntuu kyllä olevan joillekin ongelma. Itselleni ei. Mitä sitten jos on vaaleat kulmakarvat? Kuka on päättänyt, että niiden pitäisi olla tummat? Miksi ei saisi näkyä ihossa virheitä? Paremmassa kunnossa iho muuten pysyy ilman meikkiä. Itse aloitus nyt on täysin ääliömäinen, sitä nyt en jaksa edes kommentoida, jotain markkina-arvo -scheissea taas.

Vierailija
72/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:10"]

[/quote]

On mulle tullu miehet esittää rikasta ravintolassa...
[/quote]
Aika usein sitä tapahtuu, mun mielestä lähinnä säälittävää kerskua rahoilla, oli sitten totta tai ei. Jotkut myös on tulleet kerskumaan että hän kyllä saa kenet haluaa ja päätti tänään valita juuri minut. Tai sitten jotain humble bragia. Hohhoijaa mikä turn-off tuollainen. :D

Vierailija
73/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:29"]

Ei pulusta saa joutsenta!

rumasta naisesta ei saa kaunista edes meikillä, meikkikotkan kyllä

[/quote]

Älä ole niin varma:

https://tinayongy.files.wordpress.com/2013/07/kim_before_after_smaller.jpg
[/quote]
Ihan nättihän tuo on ilmankin meikkiä

Vierailija
74/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun peniskään näytä samalta ennen kuin seisoo.

Vierailija
75/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi syöpäpotilaana voin meikata itseni edes sen verran ettei kaikki tuijota mua kun pääsen lomille osastolta kotiin. Perukkiakin käytän mutta siitä tulee mulle itselleni parempi olo. Itkin pitkään kun mun oikeat pitkät hiukset piti leikata pois.. Loput tippu.. Tippu tyynylle pikkuhiljaa.. Jopa nenä karvat ja kulmakarvat. Teillä ei oo ongelmii.. Te vaan valitatte täällä naiset miehistä ja miehet naisista.. Suurin osa naisista on ihan kivoja ja suurin osa miehistä on ihan kivoja.

Vierailija
76/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinotekoiset ominaisuudet eivät periydy eli näitä käyttävät naiset huijaavat miehiä valitsemaan jälkeläistensä äidiksi ihmisen, jonka "kaunis" tekoulkonäkö ei periydy lapsille.

Monet miehet eivät välitä millä keinoin tytynsä on tekeytynyt "kauniiksi". Pääasia, että näyttää "kauniilta". Kun suhde vakiintuu ja nainen ei enää viitsi panostaa niin paljon laittautumiseen, esim. lasten syntymän myötä, mies kokee, ettei nainen enää välitä näyttää hänen silmissään "kauniilta".  Pettymys seuraa ja erohan siitä tulee. 

Jos naiset olisivat rehellisesti ja paljaasti luonnollisia omia itsejään alusta alkaen, miehet tajuaisivat minkänäköisiä naisetkin oikeasti ovat ja ymmärtäisivät, ettei niitä kaunottaria riitä kaikille.  Päästäisiiin tästä pakkomeikkaamisesta, josta on tullut normi. Vain kosmetiikkateollisuus häviää, kaikki muut voittavat.

Vierailija
77/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:03"]Keinotekoiset ominaisuudet eivät periydy eli näitä käyttävät naiset huijaavat miehiä valitsemaan jälkeläistensä äidiksi ihmisen, jonka "kaunis" tekoulkonäkö ei periydy lapsille.

Monet miehet eivät välitä millä keinoin tytynsä on tekeytynyt "kauniiksi". Pääasia, että näyttää "kauniilta". Kun suhde vakiintuu ja nainen ei enää viitsi panostaa niin paljon laittautumiseen, esim. lasten syntymän myötä, mies kokee, ettei nainen enää välitä näyttää hänen silmissään "kauniilta".  Pettymys seuraa ja erohan siitä tulee. 

Jos naiset olisivat rehellisesti ja paljaasti luonnollisia omia itsejään alusta alkaen, miehet tajuaisivat minkänäköisiä naisetkin oikeasti ovat ja ymmärtäisivät, ettei niitä kaunottaria riitä kaikille.  Päästäisiiin tästä pakkomeikkaamisesta, josta on tullut normi. Vain kosmetiikkateollisuus häviää, kaikki muut voittavat.
[/quote]

Mieskin voi ottaa vastuuta puolison valinnassa ja pyytää naista olemaan luonnollinen ja ilman meikkiä.

Vierailija
78/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte te miehetkin meikata<3

Vierailija
79/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee aamulla meikkaamiseen n. 5min. Pikkuisen peitepuikkoa peittämään ihon epätasaista väriä, puuteria estämään kiiltoa, yläripsien taivutus ja niihin vähän ripsiväriä. Voisin mennä meikittömänäkin, mutta sitten kukaan ei huomaisi minun älyttömän pitkiä ja tuuheita ripsiä. Itselle siitä tulee hyvä mieli kun on vähän siistiytynyt. Meikkini on kuitenkin hyvin luonnollinen, jos heräisit aamulla minun vierestäni, ei tulisi ikäviä yllätyksiä, en luo meikillä mitään mitä ei ole tai peitä jotain isoja virheitä. Teen vain pientä (todella pientä) parantelua.

Vierailija
80/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:07"]

Saatte te miehetkin meikata<3

[/quote]

Kerran meikkasin ja sain todella kauniin naisen baarista yöksi mukaani. Aamulla, kun totuus selvisi naiselle, hän pahoinpiteli minut käsilaukullaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi