Meikki on petos
Ajatelkaa naiset, jos miehet piirtäisivät seteleihinsä nollia nollan perään ja tulisivat sitten teille baarissa esittelemään, kuinka rikkaita he ovat. Pitäisitte varmaan ihan tolloina. Sen sijaan naisille on hyväksyttyä piirtää, kulmat, silmät, suu ja peittää pienet virheet iholla meikin alle. Tasa-arvovaltuutetun tulisi puuttua tähän epäkohtaan.
Kommentit (81)
freddyt! nehän huijaa pepun :D
ja korkokengät-> saavat sääret näyttämään pidemmiltä ja naisen liikkumaan tietyllä tavalla. huijausta?
Pahin mahdollinen on tietenkin, jos nainen ottaa tekarit pois ennen seksiä ja pistää ne vesilasiin, siinä voi jo fiilis laskea. Kannattaa kuitenkin miettiä sitä viinankäyttöä myös, ehkä se vika ei aina ole niissä naisissa. Suosittelen myös käymään vaikka optikolla, siitäkin voi olla apua.
Minulla on eräs tuttava, joka on hyvin nätti nainen ilman meikkiä. Mutta meikin kanssa hän kääntää kaikkien päät :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:29"]
Ei pulusta saa joutsenta!
rumasta naisesta ei saa kaunista edes meikillä, meikkikotkan kyllä
[/quote]
Älä ole niin varma:
https://tinayongy.files.wordpress.com/2013/07/kim_before_after_smaller.jpg
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:15"]
No entäs silarit ja hiustenpidennykset? Push-upit? Peppua pyöristävät farkut?
[/quote]
Silarit ei lähde pois, kuten meikit.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:29"]
Ei pulusta saa joutsenta!
rumasta naisesta ei saa kaunista edes meikillä, meikkikotkan kyllä
[/quote]
Älä ole niin varma:
https://tinayongy.files.wordpress.com/2013/07/kim_before_after_smaller.jpg
[/quote]Olen nähnyt vielä parempia esimerkkejä kuin tuo nainen. Katselin joskus jotain ohjelmaa telkkarista missä jotkut naiset meikattiin ja stailattiin ammattilaisten avulla. Olihan se ero niin huikea, että ei niitä naisia samoiksi ihmiseksi enää tunnistanut.
The Art Of The Russian Makeup Artist Vadim Andreev In 25 Spectacular Images
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:57"]The Art Of The Russian Makeup Artist Vadim Andreev In 25 Spectacular Images
http://sfglobe.com/2015/03/05/jIX/
[/quote]Noita kuvia kun katseli, niin prkele mitä kusetusta :D Osa noista naisista oli kyllä saatu meikeillä aivan mahtaviksi kaunottariksi. Kyllä siellä oli muutama nainen joka ei tasan tarkkaan saisi sillä meikittömällä ulkonäöllä yhtään päitä kääntymään. Ei tarvitse ihmetellä jos naiset meikkaa.
Nyt puhut kuvanmuokkauksesta etkä meikkauksesta. Nuo edellämainitut kuvat oli kaikki käsitelty tietokoneohjelmalla. Oletko jotenkin vajaa kun et sitä näe??
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:25"]
Nyt puhut kuvanmuokkauksesta etkä meikkauksesta. Nuo edellämainitut kuvat oli kaikki käsitelty tietokoneohjelmalla. Oletko jotenkin vajaa kun et sitä näe??
[/quote]Olen minä nähnyt monen naisen muodonmuutoksen ihan seurustelusuhteissa, joten tiedän kyllä kuinka paljon meikeillä voi tehdä. Tiedän senkin, että jotkut naiset ei osaa meikata, jos kaikki naiset kävisivät jossain ammattilaisella niin luulen, että kukaan ei kävele sieltä ulos huonomman näköisenä kun käveli sisään meikittömänä tai jossain huonoissa meikeissä.
30
"Olen minä nähnyt monen naisen muodonmuutoksen ihan seurustelusuhteissa, joten tiedän kyllä kuinka paljon meikeillä voi tehdä. Tiedän senkin, että jotkut naiset ei osaa meikata, jos kaikki naiset kävisivät jossain ammattilaisella niin luulen, että kukaan ei kävele sieltä ulos huonomman näköisenä kun käveli sisään meikittömänä tai jossain huonoissa meikeissä. "
30
Millaisen naisen sinä tahdot?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:42"]
"Olen minä nähnyt monen naisen muodonmuutoksen ihan seurustelusuhteissa, joten tiedän kyllä kuinka paljon meikeillä voi tehdä. Tiedän senkin, että jotkut naiset ei osaa meikata, jos kaikki naiset kävisivät jossain ammattilaisella niin luulen, että kukaan ei kävele sieltä ulos huonomman näköisenä kun käveli sisään meikittömänä tai jossain huonoissa meikeissä. "
30
Millaisen naisen sinä tahdot?
[/quote]Ei ulkonäkö ole minulle kaikki kaikessa. Mutta onhan se nyt sanomattakin selvää, että kiinnittää huomiota jos nainen näyttää kauniilta ja niillä meikeillä voi voi saada aika paljonkin aikaan. Jos nyt unohdetaan se tosiasia, että ne valokuvat on photoshopattu siinä jutussa ja mietit vain sitä, että oikeassa elämässä voi saada samanlaisen muutoksen aikaan eli ilman meikkiä tavis ja ehkä rumakin, kun taas meikkien kanssa näyttää upealta.
Kyllä ihminen kuitenkin kiinnittää myös ulkonäköön huomioita vaikka kuinka haluaisi toisin väittää, niin miehet kuin naisetkin, loppupeleissä tietenkin moni muu asia merkitsee enemmän, ainakin minulle.
30
Tää aloittaja on pahasti terapian tarpeessa. Pikadg on se että äitisuhteessa on vakava ongelma ja ap on tulevaisuuden Norman Bates. Kukaan normaalilla järjellä varustettu yksilö ei ajattele meikistä noin.
En käytä meikkiä ollenkaan ja sekös miehiä haittaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:25"]
[/quote]En usko että olivat. Valot, varjostukset ja ammattimeikkaaja tekevät kuin eri ihmisen.
En ymmärrä ongelmaa meikkaamisesta. Itse meikeistä tietävänä naisena en ole enää yllättynyt yhdestäkään tuntemastani naisesta kun olen hänet meikittä nähnyt. Silmä harjaantuu "näkemään" naisen meikin alta.
Ainoastaan se on itsestäänselvää, että vahvoilla 'contouring' varjostuksilla pystytään loihtimaan jo järisyttäviä eroja. Tällöin varjostamisen ja korostamisen avulla voidaan muokata kasvojen muotoa. Ennenkuin joku tulee nillittämään contouringin epäreiluudesta voin kertoa, että sen saaminen kasvoille onnistuneena on vaikeaa enkä tähän mennessä ole noita ainakaan onnistuneesti nähnyt Suomessa tulevan vastaan.
Mä olen meikkaaja ammatiltani ja itse asiassa en ymmärrä miksi kukaan olisi meikittä kun ihan pikku jutuilla saa ison muutoksen aikaan. Näyttää huolitellummalta, tuntee olonsa paremmaksi ja kanssaihmisiltäkin saa positiivisempaa huomiota.
Miehetkin voisivat panostaa ulkonäköönsä enemmän ja ilokseni huomaan että nuoret usein jo niin tekevätkin, hoitavat ihoaan ja peittävät ihon pikku virheitä.
No entäs silarit ja hiustenpidennykset? Push-upit? Peppua pyöristävät farkut?