Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikki on petos

Vierailija
16.05.2015 |

Ajatelkaa naiset, jos miehet piirtäisivät seteleihinsä nollia nollan perään ja tulisivat sitten teille baarissa esittelemään, kuinka rikkaita he ovat. Pitäisitte varmaan ihan tolloina. Sen sijaan naisille on hyväksyttyä piirtää, kulmat, silmät, suu ja peittää pienet virheet iholla meikin alle. Tasa-arvovaltuutetun tulisi puuttua tähän epäkohtaan.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:42"]

"Olen minä nähnyt monen naisen muodonmuutoksen ihan seurustelusuhteissa, joten tiedän kyllä kuinka paljon meikeillä voi tehdä. Tiedän senkin, että jotkut naiset ei osaa meikata, jos kaikki naiset kävisivät jossain ammattilaisella niin luulen, että kukaan ei kävele sieltä ulos huonomman näköisenä kun käveli sisään meikittömänä tai jossain huonoissa meikeissä. "

30

Millaisen naisen sinä tahdot? 

[/quote]Ei ulkonäkö ole minulle kaikki kaikessa. Mutta onhan se nyt sanomattakin selvää, että kiinnittää huomiota jos nainen näyttää kauniilta ja niillä meikeillä voi voi saada aika paljonkin aikaan. Jos nyt unohdetaan se tosiasia, että ne valokuvat on photoshopattu siinä jutussa ja mietit vain sitä, että oikeassa elämässä voi saada samanlaisen muutoksen aikaan eli ilman meikkiä tavis ja ehkä rumakin, kun taas meikkien kanssa näyttää upealta.

Kyllä ihminen kuitenkin kiinnittää myös ulkonäköön huomioita vaikka kuinka haluaisi toisin väittää, niin miehet kuin naisetkin, loppupeleissä tietenkin moni muu asia merkitsee enemmän, ainakin minulle.

30
[/quote]

Eli millaisen naisen sinä haluaisit? Meikkaamattoman mitä ilmeisemmin nyt ainakin, mutta kelpaako sulle sitten harmaahiirulaiselta näyttävä nainen vai pitäisikö naisen olla kaunis ilman meikkiäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hauskintahan miesten valituksessa naisten meikkaamista kohtaan on se, että miehet eivät tajua meikeistä mitään eivätkä tunnu edes erottavan milloin naisella on meikkiä vai ei.

Se siitä "asiantuntijuudesta".

Vierailija
45/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:11"]

Sinänsä hauskintahan miesten valituksessa naisten meikkaamista kohtaan on se, että miehet eivät tajua meikeistä mitään eivätkä tunnu edes erottavan milloin naisella on meikkiä vai ei.

[/quote]

Paitsi että meikkaaminen on petos miehiä kohtaan, on se myös itsepetosta.

Vierailija
46/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:11"]

[/quote]

[/quote]
Mä jatkan ihan mielelläni tätä itsepetosta, valitsen myös vaatteet sen mukaan mikä mun kropalle parhaiten sopii, korostaen hyviä puolia ja häivyttäen huonoja, mutta sun ei tarvitse, et sitten varmaankaan ajele mitään karvoja tai leikkaa edes hiuksia ettet vaan vahingossa näytä erilaiselta kuin oikeasti näytät ja alastikin varmaan kuljet?

Vierailija
47/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:18"]

[/quote]

[/quote]

Meikki on silmiesi edessä kasvoille levitetty. Oma vikasi jos et ymmärrä mistä tuotteista on aikaansaatu joku meikki ja miten.

Sitten on tietysti se kategoria kaikista tyhmimmille ihmisille "luulen, että Pirkko-Liisan silmäluomet on oikeasti kullanväriset, ei vittu mitä petosta!!".

Vierailija
48/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit voi tatuoida.

Vierailija
49/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:57"]Mä olen meikkaaja ammatiltani ja itse asiassa en ymmärrä miksi kukaan olisi meikittä kun ihan pikku jutuilla saa ison muutoksen aikaan. Näyttää huolitellummalta, tuntee olonsa paremmaksi ja kanssaihmisiltäkin saa positiivisempaa huomiota.

Miehetkin voisivat panostaa ulkonäköönsä enemmän ja ilokseni huomaan että nuoret usein jo niin tekevätkin, hoitavat ihoaan ja peittävät ihon pikku virheitä.
[/quote]
Miksi pitäisi meikata, kun kaunis on ilmankin? Saati kun on alalla, jossa tulee hiki ja muutenkin sotkuista puuhaa.

Vierailija
50/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut etten niin kauheasti muutu meikin avulla, joten en pidä kusetuksena. Hiustenpidennyksiä ja irtoripsiä pidän huijauksena, varsinkin jtn clip on-pidennyksiä jotka otetaan pois illalla.

Vierailija
51/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:57"]Mä olen meikkaaja ammatiltani ja itse asiassa en ymmärrä miksi kukaan olisi meikittä kun ihan pikku jutuilla saa ison muutoksen aikaan. Näyttää huolitellummalta, tuntee olonsa paremmaksi ja kanssaihmisiltäkin saa positiivisempaa huomiota. Miehetkin voisivat panostaa ulkonäköönsä enemmän ja ilokseni huomaan että nuoret usein jo niin tekevätkin, hoitavat ihoaan ja peittävät ihon pikku virheitä. [/quote] Miksi pitäisi meikata, kun kaunis on ilmankin? Saati kun on alalla, jossa tulee hiki ja muutenkin sotkuista puuhaa.

[/quote]

Niin kaunista ihmistä ei ole olemassakaan etteikö tietyt meikkituotteet sitä kauneutta lisäisi :)

Vierailija
52/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sä piirtää seteleihis niin paljon nollia kun huvittaa. Mä taas saan pakkeloida niin paljon ku huvittaa. En joka tapauksessa ikinä lähtis miehen matkaan, joka yrittää ostaa mut. Mä kun en oo myytävänä, siihen tarkoitukseen löydät naisia ihan muualta. Mutta niille ei todennäköisesti kelpaa väärennetyt setelit. :D

Vierailija
53/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:15"]

No entäs silarit ja hiustenpidennykset? Push-upit? Peppua pyöristävät farkut? 

[/quote]

Silarit ei lähde pois, kuten meikit.
[/quote]
Meikit voi tatuoida.

Vierailija
54/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]

Meikki on silmiesi edessä kasvoille levitetty. Oma vikasi jos et ymmärrä mistä tuotteista on aikaansaatu joku meikki ja miten.

Sitten on tietysti se kategoria kaikista tyhmimmille ihmisille "luulen, että Pirkko-Liisan silmäluomet on oikeasti kullanväriset, ei vittu mitä petosta!!".

[/quote]

Nostat omaa markkinarvoasi miesten silmissä petoksella. Oletko ylpeä siitä?

Vierailija
55/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs epätasa-arvoa tässä muka on ? Saahan miehetkin meikata (ja suotavaa olisikin), kyllähän nyt antaa paremman kuvan, kun osaa pitää itsestään huolta

Vierailija
56/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nostat omaa markkinarvoasi miesten silmissä petoksella. Oletko ylpeä siitä?

[/quote]

Ei se mun vikani ole, että te miehet olette niin saatanan tyhmiä kun ette näe meikkiä.

Ette te osaa edes valita meikkaamatonta naista, kun ette sitäKÄÄN näe millon naisella on meikkiä tai ei.

Vierailija
57/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla vastaan kävelevän naisen vertaaminen myytävään autoon ei ihan toimi. Se nainen ei ole myytävänä. Hän ei ole olemassa sinua, miestä varten.

Vierailija
58/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:48"] Sinä joka täällä kirjoitat, että sua harmittaa sun aknearvet. Miksi ihmeessä et saisi peittää niitä? Loukkaantuuko joku siitä, jos peität sun huonon ihon? Jos loukkaantuu niin ihmettelen. Tottakai voit peittää ne jäljet. Varmaan tulee itsellekin parempi olo.   [/quote] En tiedä, tarkoititko minua (vitosta) vai jotakuta toista mutta kuitenkin. En itse koe ainakaan ettenkö saisi peittää tai tasoittaa ihoa. Toki on arpia mutta myös ihan finnejä (=paiseita). Enemmänkin tuntuu siltä, että minulta odotetaan ihon silottamista ja kaunistamista. Itse en loppupeleissä kovin mielelläni edes laita mitään kasvoihini, koska se tuntuu pahentavan tilannetta. Ei minua itseäni häiritse se, etteivät kasvoni ole "täydelliset" mutta kun nuo finnin perkeleet tuppaavat olemaan tosi kipeitä. Välillä kyllä tuntuu siltä, että muut näkevät enemmän vaivaa meikittömyyteni ja aknen osalta kuin minä. [/quote] Mene ihotautilääkärille, aknen voi hoitaa pois.

[/quote]

Siellä ollaan ravattu eikä tulosta ole vielä syntynyt. Ilmeisesti itselläni on hormoneista johtuva akne johon auttaisi e-pillerit mutta yhden veritulpan jälkeen en noita voi syödä.
[/quote]

A-vitamiinikuuri tai Roaccuttan!
Ihan varmasti tehoaa, vaihda lääkäriä jos tarjoaa vain e-pillereitä ratkaisuksi!

Vierailija
59/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka olisi erinäköinen ilman meikkiä kuitenkin suurimman osan ajasta naisella on meikit päällä ;D

Vierailija
60/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:48"] Sinä joka täällä kirjoitat, että sua harmittaa sun aknearvet. Miksi ihmeessä et saisi peittää niitä? Loukkaantuuko joku siitä, jos peität sun huonon ihon? Jos loukkaantuu niin ihmettelen. Tottakai voit peittää ne jäljet. Varmaan tulee itsellekin parempi olo.   [/quote] En tiedä, tarkoititko minua (vitosta) vai jotakuta toista mutta kuitenkin. En itse koe ainakaan ettenkö saisi peittää tai tasoittaa ihoa. Toki on arpia mutta myös ihan finnejä (=paiseita). Enemmänkin tuntuu siltä, että minulta odotetaan ihon silottamista ja kaunistamista. Itse en loppupeleissä kovin mielelläni edes laita mitään kasvoihini, koska se tuntuu pahentavan tilannetta. Ei minua itseäni häiritse se, etteivät kasvoni ole "täydelliset" mutta kun nuo finnin perkeleet tuppaavat olemaan tosi kipeitä. Välillä kyllä tuntuu siltä, että muut näkevät enemmän vaivaa meikittömyyteni ja aknen osalta kuin minä. [/quote] Mene ihotautilääkärille, aknen voi hoitaa pois.

[/quote]

Siellä ollaan ravattu eikä tulosta ole vielä syntynyt. Ilmeisesti itselläni on hormoneista johtuva akne johon auttaisi e-pillerit mutta yhden veritulpan jälkeen en noita voi syödä.
[/quote]

A-vitamiinikuuri tai Roaccuttan!
Ihan varmasti tehoaa, vaihda lääkäriä jos tarjoaa vain e-pillereitä ratkaisuksi!
[/quote]
Akneen voi tehota mutta arpia ei saa muuten pois kuin rahalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä