Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis _miten_ alkkikset voi juoda niin paljon??

Vierailija
26.04.2015 |

Oon nyt muutaman viikon ajan juonu n. 3 kertaa viikossa (sosiaalisista syistä lähinnä) ja tuntuu että mun keho on ihan lopussa. Sydänki tuntuu jotenkin siltä että on heikossa hapessa. Miten alkkikset tekee tän?? Tästä tulee ihan hirvee fiilis, ihan jo siis sillon ku juon, ja krapulat alkaa oleen vaan karseempia ja karseempia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska just tollasista tilaisuuksista tietynlaiset persoonat ajautuu juomaan myös yksin. Ajautuu olemaan se säälittävä. Ja aivan pian siitä ei oo ulospääsyä.

Vierailija
2/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny samaa ja oon alkkis. En kuitenkaan mikäään kokopäiväalkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä siis sen että viina vie ja itsekin voisin muuten kuvitella jääväni koukkuun mutta tää fyysinen olo on vaan niin kamala. Miten keho edes kestää juomista pitemmän päälle? Mun aivot ei vaan tajua. Mahaan sattuu ja sydän tykyttää ja tuntuu siltä että haluaisin vaan kuolla. Ja oon vielä jopa vähän humalassa eikä ole vielä darranen fiilis.

Vierailija
4/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuuteen liittyy toleranssin kasvu ja parempi päihteen sietokyky. 

Krapulaa vaan ei enää tule, ellei kyse ole ihan jostain hardcore-ryyppäämisestä. Ja vaikka tulisi niin se humalatilan euforian kokeminen on suurempi tarve kuin krapulan parantaminen.

Vierailija
5/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 05:24"]Oon nyt muutaman viikon ajan juonu n. 3 kertaa viikossa (sosiaalisista syistä lähinnä) ja tuntuu että mun keho on ihan lopussa. Sydänki tuntuu jotenkin siltä että on heikossa hapessa. Miten alkkikset tekee tän?? Tästä tulee ihan hirvee fiilis, ihan jo siis sillon ku juon, ja krapulat alkaa oleen vaan karseempia ja karseempia.
[/quote]

Muutaman viikon... mitäs luulet, ovatko pahimmat alkkikset juoneet muutaman viikon vai muutaman vuoden? Eiköhän heillekin tule paska olo, mutta sen läpi vain vedetään ja totutellaan. Ajatellaan seuraavaa nousua ja sen mahtavuutta. Kyllähän *tähän ruma sana*
kin vetää sen megaison mäkkiaterian kerta toisensa jälkeen, vaikka viime kerrallakin meinasi oksentaa ähkyn takia. Toleranssi kasvaa ja luonne karaistuu.

Vierailija
6/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin kanssa aikoinaan että musta ei voisi ikinä tulla alkkista , mutta kappas vaan nyt 20 vuoden päästä olen alkoholisti. En usko että meistä alkkiksista kukaan haluaisi olla alkoholiaddikti. Olen ollut nyt 10pvä juomatta mitä en ole vuosiin ollut. Tarkoitu olisi jatkaa selvää elämää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi