mitä teette huomenna?
Huomisen suunnitelmanne? Mitä aiotte tehdä aurinkoisena kevätlauantaina;)
Kommentit (25)
Kaupassakäyntiä, kokkailua, lenkkeilyä ja telkkarin töllöttämistä loppuilta :)
huomenna öljyän kesäkalusteet, jompi kumpi leikkaa nurmikon, grillataan vieraiden kanssa iltapäivällä ja illalla euroviisujen esikatselu.
Töihin aamusta, mutta aika lyhyt päivä edessä (5h) niin pääsen kotiin ajoissa, ruokaa ja päikkärit jos väsy, sitten salille. Illalla katson mikä fiilis, jäänkö kotiin laiskottelemaan vai käynkö kavereita moikkaamassa :) Ja riippuu myös tuosta yhdestä, mies lähtee mökille huomenna ajoissa, eli riippuu koska tulee sieltä ja haluaako tehdä jotain vai jäädäänkö vaan himaan.
Hautajaisiin piti mennä mutta sairastuin :(
Käyn koitan kanssa lenkillä ja siivoan koko kodin.
Kuskaan muksuja Särkänniemeen, Ideaparkiin ja treeneihin. Siinä se päivä melkein meneekin :D
En tiedä vielä, fiiliksen mukaan huomenna...
Öljytääm terassi, grillataan, käydään lahjaostoksilla, tavataan ystäviä
Lähden geokätköilemään (kuten aina, jos on nätti päivä)...
Lapset menee kouluun ja mä varmaan lähden kaupungille shoppailemaan ja syömään. Illalla pojan kanssa katsomaan Sami Hedbergiä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:15"]Lähden geokätköilemään (kuten aina, jos on nätti päivä)...
[/quote] mitäs se on? Kuulostaa kyllä kivalta:)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:15"]Lähden geokätköilemään (kuten aina, jos on nätti päivä)... [/quote] mitäs se on? Kuulostaa kyllä kivalta:)
[/quote]Kannattaa googlata :) Joskus sitä ihmettelee että mitä ihmettä mä touhuan yhden pakastepurkin takia, mutta aina sitä vaan innostuu uusiin maisemiin. Eli siis tarkoituksena on etsiä gepsin kanssa muiden piilottamia (pakaste)purkkeja, kuitata vihkoon oma nimi ja nettiin. Melkein 1000 jo kasassa et oon mä varmaan aika hullu!
No ainakin on sauna. Sitä ennen kierin taas ahdistuksessa ja ikävissä muistoissa sekä laadin kostosuunnitelmia joita en kuitenkaan toteuta. Mutta siitä sisuunnuttani, saatan räjähtää jollekin urpolle jos semmonen tulee vastaa
Töitä ensin ja illalla tapaan ystäväni.
Käyn kaupassa ja köllöttelen ja sitten katson tv kakkoselta euroviisu maratonin joka kestää klo 23.00 asti
Töitä aamusta iltaan tuttuun tapaan viikonloput. T. Äikänope...
Meen aamulla töihin, iltapäivällä Arabianrannan katufestarille ja illalla hengaillaan ystävän kanssa meillä pelaten korttipelejä.
Luen av:ta.