Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ateistit ovat huvittavia!!!!!!!;

Vierailija
15.05.2015 |

Osaavat luetella Raamatusta pitkiä pätkiä, paremmin kuin uskovaiset.
Opiskelevat teologiaa ja jotkut jopa ottavat vastaan pappisvihkimyksen! (tämän kuulin teologiystävältäni) Saarnaavat ihan pokkana jotain mihin eivät muka itsekään usko.
Kiihko jolla ateisti suhtautuu uskontoon vetää vertoja kadunkulmassa käännyttäjille. Ateisti jaksaa keskustella uskonnosta ja Raamatun kertomusten detaljeista loputtomiin.
Sama kuin tiukan linjan vegaani opettelisi mestarilliseksi liharuoan laittajaksi ja mesoaisi naudan sisäfileen kypsyysasteesta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aika naurettavaa, että ateistit ovat pääsääntöiseti paremmin perillä uskonnoista kuin uskovat.

Vierailija
22/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kait leipäpapin tarvitsekaan uskoa? Jos joku ateisti haluaa tehdä sitä hommaa ja on siinä hyvä, niin miksei? Vaikkei palkat olisi kummoisia, niin, kuten olen kuullut, kirkolla ei tarvitse olla lomautettuna koskaan. Uskovaisetkin on välistä ihan hupaisia, patsi että ilmeisesti osaavat uskonnon keskeisiä sisältöjä huonommin kuin nuo mainitsemasi (älyllisesti kunnianhimoiset) ateistit, niin historialliset seikat vasta hakusessa ovatkin. Yhdessäkin uskovaisten läpyskässä oli juttua jostain katakombista, jonka seinää taisivat gorgonit kaunistaa, ja jutussa ilmoitettiin seinillä olevan "meduusoja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:11"]Kuka muu puhuu enemmän lihan syönnistä kuin vegaani?!?

Sinäkin uskovaisena jauhat suu vaahdossa ateistmista.
[/quote]

Se että vegaani mesoaa lihansyöntiä vastaan on eri asia kuin jos vegaani alkaa opettelemaan herkullisimpia liharuokareseptejä ja nillittämään mediumin ja medium+:n eroista.

Vierailija
24/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:01"]Tunne vihollisesi. [/quote] Hmm. Itse suhtaudun pääsääntöisesti puhtaalla välinpitämättömyydellä asioihin joihin en usko. Sen sijaan ateistit kuluttavat varsin paljon energiaa johonkin mihin eivät (?) edes usko...

[/quote]

Ja toteutat tätä "välinpitämättömyyttä" jauhamalla paskaa ateismista?

Vierailija
25/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]Ateistien näkemys on yleensä hyvin perusteltu ja nojaa tietoon ja ymmärrykseen. Näitä on vaikea saavuttaa ilman asiaan perehtymistä. Suosittelen uskovaisillekin lämpimästi.
[/quote]

Miksi tuhlata aikaa johonkin mitä ei ole olemassa??!!!!!! :-o
[/quote]
Kristinuskoako tai muita uskontoja ei ole olemassa? Uskonnot ovat ehkä suurimpia yksittäisiä kulttuureja ja historiaa muokkaavia asioita. Niiden ymmärtäminen ja niistä tietäminen on tärkeää.
[/quote]

Juu on tärkeää mutta miksi tuhlata niin valtavasti energiaa johonkin mihin ei usko??!!!

Vierailija
26/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:13"]Minusta se on aika naurettavaa, että ateistit ovat pääsääntöiseti paremmin perillä uskonnoista kuin uskovat.
[/quote]

Tätä juuri yritän sanoa! Molemmin puolin yhtä naurettavaa!!!
Ap

Vierailija
27/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairaanhoitaja. Eikä mua kiinnosta puhua uskonnosta, enkä muuten raamatusta tiedä mitään. Mies kuuluu kirkkoon, ei me asiasta mitään puhuta. Sitten kun lapsi syntyy saattaa tulla erimielisyyksiä tuleeko lapsesta ateisti vai ei.

Vierailija
28/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:09"]

Aijaa, minä luen itseni ateistiksi. Minua ei kiinnosta uskonasiat lainkaan, enkä tiedä edes mitä varten tiettyjä kirkollisia juhlapyhiämme vietetään. En ole lukenut raamattua, enkä osaa siteerata siitä sanaakaan. Sitä on ateismi.

[/quote]

Minä ole ateisti ja olen lukenut raamatu läpi ja todennut sekavaksi ja epäuskottavaksi teokseksi. Sehän tässä on huvittavaa että ateistit ovat yleensä paremmin perillä raamatun sisällöstä kuin uskovat.

En kyllä mitenkään aktiivisesti tuo näkemyksiäni esille, enkä erityisemmin halua puha uskonnoista, mutta toki sanon mielipiteeni jos sitä kysytään ja oion virheellisä väittietä jos niitä minulle esitetään.

Minusta jokainen saa uskoa kuten haluaa, kunhan ei asetu muiden yläpuolelle uskonsa nojalla.

Vierailija
29/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:13"]

Minusta se on aika naurettavaa, että ateistit ovat pääsääntöiseti paremmin perillä uskonnoista kuin uskovat.

[/quote]

Minusta on taas hassua, että ihmiset jotka ovat uskovia eivät tunne omia pyhiä tekstejään. Ehkä monet ovat raamatun tutkimisen jälkeen huomanneet kuinka epäloogista ja järjetöntä tekstiä sieltä löytyy ja tästä syystä lakanneet uskomasta. Ei sieltä mitään hyvää tai järkevää selitystä löydy maailman virheisiin.

Vierailija
30/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:01"]Tunne vihollisesi. [/quote] Hmm. Itse suhtaudun pääsääntöisesti puhtaalla välinpitämättömyydellä asioihin joihin en usko. Sen sijaan ateistit kuluttavat varsin paljon energiaa johonkin mihin eivät (?) edes usko...

[/quote]

Ja toteutat tätä "välinpitämättömyyttä" jauhamalla paskaa ateismista?
[/quote]

Uskon vakaasti siihen että papiksi opiskelevat ateistit halveksuvat toisten uskontoa.
Uskon myös siihen että ateistien uskontoa kohtaan osoittama kiihko on naurettavaa.
Siksi en suhtaudu asiaan välinpitämättlmyydellä.

Vierailija
31/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:13"]Minusta se on aika naurettavaa, että ateistit ovat pääsääntöiseti paremmin perillä uskonnoista kuin uskovat.
[/quote]

Aijaa, kerro ihmeessä lisää. T. Ateisti joka ei tiedä juuri uskonnosta mitään

Vierailija
32/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:18"]Mä olen sairaanhoitaja. Eikä mua kiinnosta puhua uskonnosta, enkä muuten raamatusta tiedä mitään. Mies kuuluu kirkkoon, ei me asiasta mitään puhuta. Sitten kun lapsi syntyy saattaa tulla erimielisyyksiä tuleeko lapsesta ateisti vai ei.

[/quote]

Mitä jos antaisitte lapsen itse valita??!!!

Vierailija
33/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:21"]Uskon vakaasti siihen että papiksi opiskelevat ateistit halveksuvat toisten uskontoa. Uskon myös siihen että ateistien uskontoa kohtaan osoittama kiihko on naurettavaa. Siksi en suhtaudu asiaan välinpitämättlmyydellä.

[/quote]

Kyse on vain sinun uskostasi. Voisitko pitää uskosi yksityisasianasi ja lopettaisit tuo kiihkoilun?

Vierailija
34/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:13"]Minusta se on aika naurettavaa, että ateistit ovat pääsääntöiseti paremmin perillä uskonnoista kuin uskovat. [/quote] Tätä juuri yritän sanoa! Molemmin puolin yhtä naurettavaa!!! Ap

[/quote]

Kun ei se vaan tajua.

Vierailija
35/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegetaristi ja paistan reilu 100 pihviä työpäivän aikana, että voin kyllä nillittää pihvinpaistostakin. 

Olen myös ateisti ja uskonnot ei kyllä tällä hetkellä kiinnosta tipan vertaa. Eikä muiden uskomiset tai syömiset.

Vierailija
36/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:11"]Kuka muu puhuu enemmän lihan syönnistä kuin vegaani?!? Sinäkin uskovaisena jauhat suu vaahdossa ateistmista. [/quote] Se että vegaani mesoaa lihansyöntiä vastaan on eri asia kuin jos vegaani alkaa opettelemaan herkullisimpia liharuokareseptejä ja nillittämään mediumin ja medium+:n eroista.

[/quote]

Onko joku ateisti opetellut parhaat rutiinit jumalan palvomiseen ja toteuttaa niitä?!?

Vierailija
37/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]Ateistien näkemys on yleensä hyvin perusteltu ja nojaa tietoon ja ymmärrykseen. Näitä on vaikea saavuttaa ilman asiaan perehtymistä. Suosittelen uskovaisillekin lämpimästi. [/quote] Miksi ateistit ylipäätään haluavat muodostaa tietoon ja näkemykseen perustuvan ymmärryksen asiasta joka on heidän mielestään hölynpölyä? Sitä yritän tässä kysyä?

[/quote]

Jos joku väittä että 2+1=5, niin on ihan asiallista sanoa että 2+1=3, ei se ole mitään kiihkoilua vaan fakta.

Vierailija
38/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lukea kaunokirjallisuutta, nehän ovat hölynpölyä? Uskonnot ovat vähän sama juttu, mutta ihmiset ihan oikeasti harjoittavat niitä. Se on vaan kiinnostavaa, viihdyttävää ja yleissivistävää tietää uskoinnoista. Tutkimalla uskontoja voi myös löytää lisää perusteita omalle ateismilleen. Toisaalta monissa uskonnoissa löytyy myös hyviä ohjeita joita käyttää elämässään.

Vierailija
39/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:13"]Minusta se on aika naurettavaa, että ateistit ovat pääsääntöiseti paremmin perillä uskonnoista kuin uskovat. [/quote] Aijaa, kerro ihmeessä lisää. T. Ateisti joka ei tiedä juuri uskonnosta mitään

[/quote]

Olet poikkeus. Suomi on ollut ja on edelleen varsin luterilainen yhteisö ja useimmat ateistit ovat päätyneet ateisteiksi tutkiskemalla luterilaisuutta ja kristillisyyttä sekä todenneet sen jälkeen että eivät usko uskonnon oppeihin. Sen sijaan suurin osa kirkkoon kuuluvista ei ole uhrannut yhtään ajatusta siihen että uskovatko kuten se kirkko opettaa, johon kuuluvat.

Vierailija
40/44 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]Ateistien näkemys on yleensä hyvin perusteltu ja nojaa tietoon ja ymmärrykseen. Näitä on vaikea saavuttaa ilman asiaan perehtymistä. Suosittelen uskovaisillekin lämpimästi.
[/quote]

Miksi tuhlata aikaa johonkin mitä ei ole olemassa??!!!!!! :-o
[/quote]
Kristinuskoako tai muita uskontoja ei ole olemassa? Uskonnot ovat ehkä suurimpia yksittäisiä kulttuureja ja historiaa muokkaavia asioita. Niiden ymmärtäminen ja niistä tietäminen on tärkeää.
[/quote]

Juu on tärkeää mutta miksi tuhlata niin valtavasti energiaa johonkin mihin ei usko??!!!
[/quote]
Kyllä minä uskontojen olemassaoloon uskon. Kaikki ateistit uskovat. Eivät vaan jaa ko. näkemyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme