Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä? (parisuhdeasia)

Vierailija
15.05.2015 |

En ole koskaan saanut tarpeeksi huomiota pojilta/miehiltä. Minulla on huono isäsuhde ja minua on kiusattu paljon lapsena/nuorena. Olen tottunut olemaan aina 20-vuotiaaksi asti läski, ruma, vastenmielinen tyyppi, kunnes asiat sitten piku hiljaa muuttuivatkin. Laihduin, kaunistuin, löysin ihanan miehen joka teki rumasta ankanpojasta joutsenen.

Tällä hetkellä elän edelleen tuon ihanan miehen kanssa, mutta tunnen kaipaavani jotain. Minulta on jääänyt kokematta kaikki nuoruuden rakkaustarinat ja ihastumiset. Pojat eivät koskaan lähettäneet rakkauskirjeitä, eivät piirittäneet minua, eivät saaneet tuntemaan itseäni kauniiksi ja halutuksi. Minun sisällä asuu edelleenkin se nuori tyttö, joka kaipaa olla hyväksytty, jopa rakkauden kohde jollekin. 

Olemme puhuneet tästä mieheni kanssa ja hän on sitä mieltä, että minun tulee saada vielä tuntea nuo tunteet. Mieheni sanoo usen, että saisin kenet tahansa, mutta itse en usko sitä. En usko, vaikka monet miehet ovat lähestyneet ja flirttailleet. Mutta en tiedä mitä tehdä noissa tilanteissa, koska ne tilanteet ovat minulle ihan uusia. Ajattelen usein, että miehet kiusaavat minua. 

Mieheni jopa ehdotti, että käivisin joidenkin miesten kanssa treffeillä jotta uskoisin, etten ole oikeasti enää se ruma ankanpoikanen. Mieheni toivoo, että itsetuntoni nousisi. Olen aika hiljainen ja ujo kokemusteni takia.

Mitä mieltä te olette tilanteestani? Ja mitähän muut ihmiset ajattelevat, jos minä, naimisissa oleva nainen, kävisin ulkona muiden miesten kanssa? Sisimmässäni haluaisin vaan tuntea niin kovasti, että olen jotain jonkun silmissä. Että olen haluttu. 

Voiko kukaan ymmärtää minua? Olenko aivan typerä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:52"]Ehkä tämä keskustelu on parempi lopettaa tähän. Kiitos kaikille osallisille. Rauhaa, rakkautta kaikille.

AP
[/quote] Vastaukset eivät ilmeisesti miellyttäneet... Entä vastaus siihen, oletko varma siitä, että kykenisit pitämään tunteet hallinnassa ja olemaan loukkaamatta miestäsi tavalla tai toisella, jos etsisit aktiivisesti ihailua muilta mm. tapailemalla vieraita miehiä?

Vierailija
62/64 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolileikki! Varaa hotelli, shoppaile uusia vaatteita, värjää tukka jne ja sovi treffit.. miehesi kanssa! Käytte molemmat läpi muuttumisleikin, kehittelette uuden identiteetin ja tapaatte joko sovitusti/mies iskee silmänsä sinuun kaupungilla tms.

Miten ois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset avarsivat. Polkuani mietin tästä eteenpäin itseni kanssa. 

ap

Vierailija
64/64 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ole kokenut ihastumisen ja rakastumisen tunteita? Entäpäs miehesi? Et ihastunut etkä rakastunut? 

Sinä haet hyväksyntää ja ihailua ja piiristystä ihmisiltä, joilla ei ole mitään väliä. Miksi ei riitä, että sinulle esim. flirttaillaan ja voit antaa itsellesi luvan nauttia flirtistä? Mitä ihmettä haet menemällä treffeille muiden miesten kanssa? Tuollainen muiden hyväksynnän hakeminen on loukkaavaa miehellesi (vaikka hän sitä itse ehdottaisi) sekä johtaa hyvin helposti pettämiseen, mikä taas eroon. Haluatko pitää kiinni miehestäsi vai paistatella miesjoukkojen ihailussa? 

Ihan oikeasti, jatka terapiaa, nauti flirttailusta, kohenna itsetuntoasi mutta älä hyvä ihminen nyt mihinkään treffailuun ala. Kysyit jossain olisiko se outo. Kyllä olisi. Todella outoa.

ps. Kuulostat teksteissäsi teinitytöltä, mistä ehkä johtuu haikailusi jenkkien teinileffojen tilanteisiin. Ne eivät ole aitoa elämää ja teinin kanssa on aika raskasta olla avioliitossa. Ole siis varovainen, ettet menetä miestäsi "haaveilujesi" vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi