Seuraako joku illan Sinkkulaivaa?
Tuota, joka menossa nyt (alkoi 22.00)? Ajatuksia? :D
Kommentit (30)
Voi ei, Tonin emännän häippäsi. Kumma.
V**tu toi on ihan kaasussa. Nolo.
Ei voi mitään, mutta mulle tulee napakymppiä melkein ikävä! - Se oli armollisempaa kuin tällainen jo ymmärtääksen jo ainakini toistamiseen tapahtuva hyväksikäyttö; en pidä siitä, että tällaista halpatuotatantoa näytetään uusinnan uusintana, vaikka kai - tai toivottavasti- siihen on asianosaisilta kysytty ja saatu lupa. - Ja mieluummin niin, että luvan antaessaan he ovat olleet ainakin selvinpäin. Jos nyt ovat silloinkaan ymmärtäneet täysin seuraamuksia..
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]
Ei voi mitään, mutta mulle tulee napakymppiä melkein ikävä! - Se oli armollisempaa kuin tällainen jo ymmärtääksen jo ainakini toistamiseen tapahtuva hyväksikäyttö; en pidä siitä, että tällaista halpatuotatantoa näytetään uusinnan uusintana, vaikka kai - tai toivottavasti- siihen on asianosaisilta kysytty ja saatu lupa. - Ja mieluummin niin, että luvan antaessaan he ovat olleet ainakin selvinpäin. Jos nyt ovat silloinkaan ymmärtäneet täysin seuraamuksia..
[/quote]Tässä sulle: :D Mitäköhän nuo Sinkkulaivaan kuvatut ihmiset miettivät katsoessaan omaa ohjelmaansa?
Onpa hyvin säilynyt 50-vuotias! Eri väriset hiukset sopisivat vain paremmin.
Tämä on ainakin kolmas tai neljäs kerta, kun nämä jaksot uusitaan.
Onko siellä uusintoja menossa? Toni ja parta kuulosti tutulta ja se possupipo.
Mä olen jossain vaiheessa niitä tuijotellut teinin kanssa, kun oltiin kipeenä samaan aikaan vällyjen alla.. :D Sinkkulaiva oli vielä lapsen valinta. Hauskaa meillä oli, räkätettiin räkäsesti - kirjaimellisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:10"]
Onpa hyvin säilynyt 50-vuotias! Eri väriset hiukset sopisivat vain paremmin.
[/quote]Mutta ei oikein oman ikäiset kiinnosta...
Kiitos "26" nostalgia pätksätä (Tässä sulle: :D - )Mitäköhän nuo Sinkkulaivaan kuvatut ihmiset miettivät katsoessaan omaa ohjelmaansa? - - -En valitettavasti osaa vastata kysymykseesi, mutta voisin kuvitella, että tunnelmat saattavat olla vähän sekavat. - Ja saattaa se olla kyllä napakympissäkin joskus vierailleelle hämmästys jos onnistuu löytämään itsensä youtubesta. Mutta Salmelainen oli, tai on kai vieläkin hurmaava symppis ja aikas veli-kulta : )
Ja oli kyllä ihan pierussa, no jos juo viinaa niin kuin tuossa totesi.