Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdetkö usein kampaajalta niin, että haluaisit vetää pipon/hupun päähän?

Vierailija
15.05.2015 |

Itsellä vaan usein käynyt niin, että äkkiä sujahdan autoon ja kotiin tarkastelemaan lopputulosta. Monta kertaa on ollut hiusrajassa ja ohimoilla hutaisten vedeltyä hiusväriä, jota sitten kiirehdin kotiin pesemään kiukkuisena. Näin vielä useamman kampaajan jäljiltä käynyt. Onko teille käynyt useinkin niin, että odotatte vaan pääsevänne kotiin "korjailemaan" lopputulosta tai haluatte poistua kampaamosta mieluiten huppu päässä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viimeksi ja sitä ennenn piti tulla ohuita kylmiä raitoja. Tuli sellaisia kusenkeltaisia. Nimesin ne tänään "mattinykäs-raidoiksi". 206 euroa. Kampaajapoju lähtee vaihtoon. Sorry.

Vierailija
2/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde. Olen tarkka hiuksistani ja tyylistäni, mutta onneksi olen löytänyt ihanan luottokampaajan, joka tietää mitä haluan. Toisinaan hän ehdottaa jotain uuttakin, mistä arvelee mun ehkä pitävän. Ja jos näen vaikka jossain lehdessä kuvan sellaisesta hiusväristä tai -mallista, minkälaisen haluaisin itselleni, niin otan kuvan mukaan mennesäni kampaajalle. Kuva kertoo paljon enemmän kuin tuhat sanaa! Mulle kampaajalla käynti on ihanaa rentoutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kasvattaa. Älkää menkö leikkauttaan hiuksianne ;)

Vierailija
4/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta lähden joskus kampaajalta kiharrin peräaukossa.

Vierailija
5/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:34"]En, mutta lähden joskus kampaajalta kiharrin peräaukossa.
[/quote]
Kerro toki lisää harrastuksestasi.

Vierailija
6/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta siksi, koska olen muslimi ja käytän huivia :D

Vierailija
7/34 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut käymästä kampaajalla koska poistuin sieltä aina silmät kyynelissä ja pipo päässä. Kaiken lisäksi Thatcher-kypärästä tai liian lyhyeksi nyrhitystä ja joka suuntaan sojottavasta tukasta piti maksaa hirveät hinnat. Ei kiitos, ei enää. Annan hiusteni harmaantua ja leikkaan ne itse. 

Vierailija
8/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:25"]

Itsellä vaan usein käynyt niin, että äkkiä sujahdan autoon ja kotiin tarkastelemaan lopputulosta. Monta kertaa on ollut hiusrajassa ja ohimoilla hutaisten vedeltyä hiusväriä, jota sitten kiirehdin kotiin pesemään kiukkuisena. Näin vielä useamman kampaajan jäljiltä käynyt. Onko teille käynyt useinkin niin, että odotatte vaan pääsevänne kotiin "korjailemaan" lopputulosta tai haluatte poistua kampaamosta mieluiten huppu päässä?

[/quote]

Ja missähän lafkassa mahdollisesti käyt?? Meinaan itse käyn ammattiopiston parturi-kampaamossa opiskelijoiden värjättävänä ja leikattavana, ja JOKA KERTA lähden sieltä enemmän kuin tyytyväisenä, just viime viikon maanantaina laitettiin llookki kondikseen.

Vierailija
9/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika usein on niin käynyt, että tekee nieli vetää pipo päähän... onneksi löysin hyvän kampaajan, jonka luota olen kerta toisensa jälkeen lähtenyt tyytyväisenä!

Vierailija
10/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään sen föönauksen takia joo. Mikä siinä on, että pitää kehittää joka kerta semmoinen oikein kunnon arvokas tätikypärä? Siis nuoretkin kampaajat tekevät tätä. Olen kolmekymppinen, tyyliltäni sporttinen ja luullakseni en niin täti, että ansaitsisin moisen keon pääni päälle :D

Vierailija
11/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni kehotin vuosikausia vaihtamaan kampaajaa, kun joka kerta tuli sieltä itkien ja korjaili itse lopputulosta. Näin maalla, jossa kaikki tuntevat toisensa liiankin hyvin, mutta silti mua sapetti tuollainen lopputulos maksetusta palvelusta.

Vierailija
12/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasta tuntuu varmaan samalta, jos omistaja laittaa sen ylle jonkun pukineen.

Vierailija
13/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:32"]

Vähintään sen föönauksen takia joo. Mikä siinä on, että pitää kehittää joka kerta semmoinen oikein kunnon arvokas tätikypärä? Siis nuoretkin kampaajat tekevät tätä. Olen kolmekymppinen, tyyliltäni sporttinen ja luullakseni en niin täti, että ansaitsisin moisen keon pääni päälle :D

[/quote]

Otan aina lippiksen mukaan, jonka sitten vedän sen Margaret Thatcher -luomuksen päälle. Kampaajat eivät koskaan föönaa muulla tavalla, vaikka pyytäisi.

Vierailija
14/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Kampaajani on loistava. Aina tulee hyvä tulos.

Usko tai älä, kampaaja kampaajaa saa vaihtaa. Miksi ihmeessä maksat huonolle kerta toisensa jälkee?

Vierailija
15/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:50"]Ei ikinä. Kampaajani on loistava. Aina tulee hyvä tulos.

Usko tai älä, kampaaja kampaajaa saa vaihtaa. Miksi ihmeessä maksat huonolle kerta toisensa jälkee?
[/quote]

Enhän minä maksakaan. Näitä huonoja vaan tuntuu olevan aika monessa paikassa.

Ap

Vierailija
16/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Jo yli 30 vuotta on ollut näin. Kampaajilla itsellään on ihanat hiukset, on monenlaista leikkausta, väriä jne mutta aina tosi luontevasti laitettu, niin että kyllä osataan. Mutta mitä tapahtuu, kun minä istun siihen tuoliin???? Föönataan ihan uskomaton tätikypärä, näin oli jo ollessani parikymppinen. Sitten vielä lakkaa ja vahaa ja mitä kaikkea kunnes voisin vaipua maan alle. Peilistä näytetään sitä hirvityskammotusta ja nyökkään hymyillen tyytyväisenä (olen näyttelijänä ilmeinen luonnonlahjakkuus) ja taas on uuden kampaamon etsintä edessä. Miksi mulle aina laitetaan tätikampaus vaikka sanon jo heti alussa, etten tykkää liian laittamalla laitetusta, en tykkää kypärästä, en tykkää jäykästä jne. Kampaaja nyökkäilee ymmärtäväisesti ja laittaa päähäni korkean tätikypärän.

Parkkeeraan autoni lähelle kampaamoa ja otan mukaani pipon tai huivin AINA.

Vierailija
17/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mikä on tämä tätikypärä-malli? Itsellä pitkät hiukset joten ei ole kokemusta.

Vierailija
18/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:32"]

[/quote]

:D mullakin kerran föönasi sellasen kamalan takaraivokohotuksen.

Vierailija
19/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja on tuttava ja pienellä paikkakunnalla on vaikea vaihtaa kun hän on lisäksi aivan ihana ihminen. Viimeksi lopputulos oli niin kamala että hetken jo mietin että tekeekö se sen tahallaan ja kusettaa mua vaikka on tosi kiva.

Vierailija
20/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:04"]

Haha, mikä on tämä tätikypärä-malli? Itsellä pitkät hiukset joten ei ole kokemusta.

[/quote]

Googleta jonkun kohtalotoverin mainitsema Margaret Thatcher kuvahaulla niin siinä esimerkkikypärää oikein rivitolkulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi