Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoidut ihmiset

Vierailija
15.05.2015 |

Ni mikä niissä tatuoiduissa ihmisissä oikein häiritsee?? Mitä pahaa ne sulle tekee?

Kommentit (230)

Vierailija
41/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:50"]

Varmasti on niitäkin haukuttu juu, mutta pointti on se että tuntuu tekopyhältä kun palstalla on ketju jossa hymistään suvaitsevuudesta ja heti perään toinen ketju jossa ei suvaita tiettyä ihmisryhmää.[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:34"] Luin just PKN-ketjun euroviisuista ja siellä porukka kailotti suvaitsevuuden perään. Tekopyhää suvaita vammaisia mutta tatuoituja saa surutta haukkua. [/quote] Ai niitäkö muka ei ole haukuttu? Joka paikassahan niitä sanotaan vammaisiksi ja kehareiksi joten mitä sä nyt sekoilet? [/quote] Varmasti on niitäkin haukuttu juu, mutta pointti on se että tuntuu tekopyhältä kun palstalla on ketju jossa hymistään suvaitsevuudesta ja heti perään toinen ketju jossa ei suvaita tiettyä ihmisryhmää.

[/quote]

Miten niin ei suvaita? En minä ole hakkaamassa ketään jonkun tatskan vuoksi, se taitaa olla enemmän teidän hommia.
[/quote]

Tää kommentti kertookin paljon susta. Voimia läheisillesi ja hyvää jatkoa.

Vierailija
42/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://en.wikipedia.org/wiki/Vladimír_Franz

Tsekkiläinen erittäin koulutettu, arvostettu ja sivistynyt säveltäjä ja professori. Hän asettui ehdolle myös presidentin vaaleissa, joissa sai 351,916 ääntä. Äijältä löytyy muutama tatuointi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:34"] Luin just PKN-ketjun euroviisuista ja siellä porukka kailotti suvaitsevuuden perään. Tekopyhää suvaita vammaisia mutta tatuoituja saa surutta haukkua. [/quote] tatuointi = vammaisuus? [/quote] Erilaisuuden suvaitseminen?

[/quote]

Mitä erilaista on omata samanlainen tatska kuin joka toisella sedulan pissiksellä?
[/quote]

Ei se ollutkaan pointti vaan se että eka peräänkuulutetaan suvaitsevaisuutta tietyn ihmisryhmän kohdalla samaan aikaan kun toisia mollataan surutta. Se on tekopyhää.

Vierailija
44/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:07"]Tatuoiminen on yksinkertaisesti typerää. Yhdistän linnakundeihin ja roskaväkeen. En ikinä siis koskaan ottaisi mitään tatuointia. Naurettavaa tatuoida esim. omien lastensa nimet tms. Uskottavuus työelämässä vähenee, toki on poikkeuksia jotka menestyvät tatuoinneista huolimatta. Toki tunnen tatuoituja ihmisiä, on niitä valitettavasti sukulaisissakin ja heidän läsnä ollessa pidän turpani asiasta kiinni.
[/quote]

Suppeakatseisuus on typerää eikä enää tätä päivää. Tervetuloa nykypäivään.

Vierailija
45/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:33"]

http://en.wikipedia.org/wiki/Vladimír_Franz

Tsekkiläinen erittäin koulutettu, arvostettu ja sivistynyt säveltäjä ja professori. Hän asettui ehdolle myös presidentin vaaleissa, joissa sai 351,916 ääntä. Äijältä löytyy muutama tatuointi...

[/quote]

WT!!! Kyllä minä olen paljon älykkäämpi, lahjakkaampi ja ihmisenä parempi koska olen tatuoimaton!!!

Vierailija
46/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:58"]

Mutta miksi ihmiset ottaa rumia tatuointeja?

[/quote]

Miksi ihmiset hankkivat rumia vaatteita joista en pidä? Miksi ihmiset eivät meikkaa kuten minä? Mikseivät ihmiset synny kauniiksi? Miksi jotkut ovat tyhmiä?

Vierailija
47/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:26"]

Osa tatuoinneista on melko hyvin tehtyjä, ja niitä on nykyään muillakin kuin ihan wt-jengillä, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että kaikkein tasokkaimmat naiset eivät tuota leimojen ottamista juuri harrasta. Tai jos löytyy joku poikkeusesimerkki tasokkaasta naisesta, jolla on tatuointi, niin se on pieni ja piilossa, ei koko käden pituudelta jotain iänikuisia eläinaiheita ja kukkia.

[/quote]

"Tasokas nainen". Voi että minä inhoan tuota termiä! Ihan kuin nainen olisi jokin hemmetin auto, jota pitää hioa, fiilata ja varjella, että sillä kelpaa miehistä parhaimman hieman ajella. 
Jos tasokkuus on kiinni siitä, ettei ole mennyt tatuointia ottamaan, niin helpolla onkin taso saavutettu! Itse määrittelen ihmisen tasokkuutta vähän muiden asioiden perusteella. 

Vierailija
48/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden tuttu tatskasi linnassa penikseensä
O
T
A

M
I
N
U
T

Vierailija
49/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saa puolestani olla itsensä näköinen eheä kokonaisuus. 

Jos vastaan tulee tatuoitu ihminen, todennäköisesti kuitenkin kierrän kaukaa. Tatuointi herättää minussa yksinomaan inhoa. Inhoan samalla tavalla tupakoivia ihmisiä, hampaattomia narkkareita, persvaon paljastavia farkkuja, halpoja puujäljitelmämuovimattoja, limaisia vahakankaita pöytien päällä, punaisia kuusenkynttilöitä, bajamajoja, hampurilaisravintoloiden hajua, kimaltavia nappeja, hiusvärejä miehillä, liian koristeellisia nahkatakkeja, surkeaa taidetta, huonoja iskelmäsanoituksia, aamuoksentelua juhlien jälkeen, kokolattiamattoja, muovijoulukuusia. 

Kauneimmat näkemäni naiset ja miehet ovat olleet luonnollisia, urheilullisia terveitä ja hoikkia, hyväryhtisiä.  Ei räikeitä epäluonnollisen värisiä hiuksia tai meikkejä. Eikä mitään typeriä tatuointeja. Tällaisia luomuja on niin vähän että erottuvat joukosta niin kuin timantit tuhkasta.  Yleensä tyylitaju lähtee älykkyydestä ja sivistyksestä. 

Rumimmat ihmiset ovat näitä hiuksensa nyrhineitä ja räikeäksi värjänneitä, tatuoituja, tupakoivia, naamansa turpeaksi juoneita, liian meikattuja, typeryyttään joka tavalla itseään liikaa laittaneita ja koristelleita.

Yhteiskuntaluokkiin jakautumisesta tässä on kyse. Eliitti erottuu luonnollisuudellaan.  Alemmat luokat haluavat lyödä itseensä halvan leiman jo nuorena. Jos on varma että pohjalle jää, mikäs siinä. Tatuoikaa itsenne jos huvittaa. Eihän minun ole pakko niitä tatuointeja katsella. 

Vierailija
50/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani taidan tosiaan käydä ottamassa tatskan josta olen haaveillut jo  vuosia. Pysyypähän idiootit ja muuten vain kapeakatseiset ihmiset kaukana.

Vierailija
51/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:40"]Kauneimmat näkemäni naiset ja miehet ovat olleet luonnollisia, urheilullisia terveitä ja hoikkia, hyväryhtisiä.  Ei räikeitä epäluonnollisen värisiä hiuksia tai meikkejä. Eikä mitään typeriä tatuointeja. Tällaisia luomuja on niin vähän että erottuvat joukosta niin kuin timantit tuhkasta.  Yleensä tyylitaju lähtee älykkyydestä ja sivistyksestä. [/quote]

Nyt on kyllä hankittava pari tatuointia, ettei kukaan vaan pidä kauniina. Epäluonnollisen värisiä hiuksia sentään ei ole, kun en hiuksia käytä.

Vierailija
52/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:40"]

Ihminen saa puolestani olla itsensä näköinen eheä kokonaisuus. 

Jos vastaan tulee tatuoitu ihminen, todennäköisesti kuitenkin kierrän kaukaa. Tatuointi herättää minussa yksinomaan inhoa. Inhoan samalla tavalla tupakoivia ihmisiä, hampaattomia narkkareita, persvaon paljastavia farkkuja, halpoja puujäljitelmämuovimattoja, limaisia vahakankaita pöytien päällä, punaisia kuusenkynttilöitä, bajamajoja, hampurilaisravintoloiden hajua, kimaltavia nappeja, hiusvärejä miehillä, liian koristeellisia nahkatakkeja, surkeaa taidetta, huonoja iskelmäsanoituksia, aamuoksentelua juhlien jälkeen, kokolattiamattoja, muovijoulukuusia. 

Kauneimmat näkemäni naiset ja miehet ovat olleet luonnollisia, urheilullisia terveitä ja hoikkia, hyväryhtisiä.  Ei räikeitä epäluonnollisen värisiä hiuksia tai meikkejä. Eikä mitään typeriä tatuointeja. Tällaisia luomuja on niin vähän että erottuvat joukosta niin kuin timantit tuhkasta.  Yleensä tyylitaju lähtee älykkyydestä ja sivistyksestä. 

Rumimmat ihmiset ovat näitä hiuksensa nyrhineitä ja räikeäksi värjänneitä, tatuoituja, tupakoivia, naamansa turpeaksi juoneita, liian meikattuja, typeryyttään joka tavalla itseään liikaa laittaneita ja koristelleita.

Yhteiskuntaluokkiin jakautumisesta tässä on kyse. Eliitti erottuu luonnollisuudellaan.  Alemmat luokat haluavat lyödä itseensä halvan leiman jo nuorena. Jos on varma että pohjalle jää, mikäs siinä. Tatuoikaa itsenne jos huvittaa. Eihän minun ole pakko niitä tatuointeja katsella. 

[/quote]

Tiesitkö, että monella luonnolliseksi ja tatuoimattomaksi luulemallasi ihmisellä saattaa olla tatuointi vaatteidensa alla?

Vierailija
53/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:12"]

Olisi helpompi vastata tähän kysymykseen jos tietäisi miten tatuoidut itse perustelevat tatuointinsa itselleen. Koska luulenpa, että niissä perusteluissa on käytetty sellaista logiikkaa joka ei kestä lähempää tarkastelua. Joo, se siinä ehkä ärsyttää. Se, että minä tiedän, että tatuoinin ottamiselle ei ole mitään järkevää syytä mutta jostain nää tatuoidut tyypit eivät pysty myöntämään sitä.

[/quote]

Aina, kun joku arvostelee tatuoituja, tiedän, ettei ko. ihminen tiedä kulttuurihistoriasta ja antropologiasta yhtään mitään.

Vierailija
54/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:40"]Yhteiskuntaluokkiin jakautumisesta tässä on kyse. Eliitti erottuu luonnollisuudellaan.  Alemmat luokat haluavat lyödä itseensä halvan leiman jo nuorena. Jos on varma että pohjalle jää, mikäs siinä. Tatuoikaa itsenne jos huvittaa. Eihän minun ole pakko niitä tatuointeja katsella. [/quote]

Tuossa on juuri se leimojen hyvä puoli. Haluan mieluummin samaistua juuri siihen wt-porukkaan, vaikkei sen kaltaisia ominaisuuksia taida löytyäkään.

Vierailija
55/230 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:54"]

Osa tatuoinneista on melko hyvin tehtyjä, ja niitä on nykyään muillakin kuin ihan wt-jengillä, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että kaikkein tasokkaimmat naiset eivät tuota leimojen ottamista juuri harrasta. Tai jos löytyy joku poikkeusesimerkki tasokkaasta naisesta, jolla on tatuointi, niin se on pieni ja piilossa, ei koko käden pituudelta jotain iänikuisia eläinaiheita ja kukkia.

[/quote]

"Tasokas nainen". Voi että minä inhoan tuota termiä! Ihan kuin nainen olisi jokin hemmetin auto, jota pitää hioa, fiilata ja varjella, että sillä kelpaa miehistä parhaimman hieman ajella. 
Jos tasokkuus on kiinni siitä, ettei ole mennyt tatuointia ottamaan, niin helpolla onkin taso saavutettu! Itse määrittelen ihmisen tasokkuutta vähän muiden asioiden perusteella. 

[/quote]

Ihan vaan tiedoksesi kuule että miehille on vastaavat kriteerit. Vai luuletko että työtön karva-arska saa naista yhtä helposti kuin rikas ja urheilullinen menestyjä? Eikä tuossa sanottu että tasokkuus on kiinni tatskojen puuttumisesta, vaan että vastaesimerkkejä ei ole.

Vierailija
56/230 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:54"]

[/quote]

[/quote]

Ihan vaan tiedoksesi kuule että miehille on vastaavat kriteerit. Vai luuletko että työtön karva-arska saa naista yhtä helposti kuin rikas ja urheilullinen menestyjä? Eikä tuossa sanottu että tasokkuus on kiinni tatskojen puuttumisesta, vaan että vastaesimerkkejä ei ole.

[/quote]

No mistä se naisen tasokkuus sitten on kiinni? Minun mielestäni siitä että on kauniit kasvot eikä ole läski, kovin tyhmä tai sekopää. Muulla ei niin väliä.

Vierailija
57/230 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:57"]

--

[/quote]

Okei, laajennetaan inhoani: tasokas. Viis sukupuolista: olet hirveän tasokas, kun olet hyvästä perheestä, olet tatuoimaton, trimmattu, olet hyvässä työssä, tittelisi kuulostaa komealta ja näytät siltä, että sinua on kiva esitellä muille. Siis että koko ihmisyys ja kelpoisuus arvioidaan sillä, tekeekö sinua mieli panna ja onko sinulla tarpeeksi rahaa. Ja että jonkun ihmisen tasokkuus riippuu siitä, kuinka paljon hän on hionut itseään jotakuta toista ihmistä varten. 

Ehkä se on joo oikeaa elämää. Ehkä tuossa on tosiaan se tärkein, mitä ihminen voi olla. Tuskin itse koskaan yllän kenenkään laatutasoon, mutta ainakin itse olen yrittänyt olla viemättä tätä mantraa eteenpäin. 

Vierailija
58/230 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvaavaa, että mammat ei mainitse koulutusta ja mielekästä työuraa, ajatteluun ja kokemiseen liittyviä puolia lainkaan valittaessaan tasokkuuden mainitsemisesta.

Vierailija
59/230 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:12"]

Jotenkin kuvaavaa, että mammat ei mainitse koulutusta ja mielekästä työuraa, ajatteluun ja kokemiseen liittyviä puolia lainkaan valittaessaan tasokkuuden mainitsemisesta.

[/quote]

No mutta hyvä, ettet halua ajatella asiaa minään muuna kuin naisten ja miesten välisenä tasa-arvovääntönä. :)

Vierailija
60/230 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:29"]Ei kaadu. Mutta näyttää esim ravintoloissa ällöltä. Menee ruokahalu, jps ruuan tarjoilee kovin tatuoitu ihminen. Enkä luottaisi tatuoituun lääkäriin, tatuoitu baletyitanssija näyttäisi oudolta. Minusta tatuoinnit näyttää likaisilta, sorry vaan. [/quote]no se on sun mielipide. Mutta älä huutele tuota irl kenellekkään. Pidä omana tietonasi

[/quote]Suomessa on sananvapaus ja sille sinä et voi yhtään mitään. Et vaikka kuinka siinä uhoaisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan