Kuinka usein teidän perheessä joudaan limua?
Tai kuinka usein itse juot? Bmi:si? Vyötärönympäryksesi?
Kommentit (15)
En juo limuja, eikä meillä sitä tee kukaan muukaan. Alle kouluikäiset lapset on. Bmi on 24.
Mä juon ehkä parin kolmen vuoden välein hirveässä darrassa. Bmi 26 vyötärö 78
Lapset eivät ole vielä koskaan edes maistaneet.
Ehkä 4 kertaa vuodessa? Bmi 23 vyötärönympärystä en tiedä. Hoikka.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:43"]Itse juon lähes joka päivä :D BMI on 19,7.
[/quote]
oot jotain 19, let me guess?
Joka päivä, tai ainakin joka toinen. Painoindeksini on 20, vyötäröä en ole mitannut mutta hoikka olen, sillä liikun paljon.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:34"]Joka päivä, tai ainakin joka toinen. Painoindeksini on 20, vyötäröä en ole mitannut mutta hoikka olen, sillä liikun paljon.
[/quote]
Ja ikää on 25
Meidän perheessä juodaan limua joka päivä. Mies on nimittäin kauhea limunlipittäjä. En ole viitsinyt kieltääkään, parempi kai se on kuin kaljanlipitys. Zero-limusta ei tule kalorejakaan.
Me muut juomme limua vain viikonloppuisin. Normaalipainoisia olemme kaikki.
Joskus lauantaisin saunassa kokista tai jaffaa, lapsi 3v saa pillimehun, ei ole koskaan juonut limsaa. Painoindeksi 25.
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa. En tiedä painoindeksiäni, mutta olen hoikka. Vyötärön ympäryksen mittasin ihan mielenkiinnosta, se on 101 cm. LA viikon päästä. :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:39"]Joskus lauantaisin saunassa kokista tai jaffaa, lapsi 3v saa pillimehun, ei ole koskaan juonut limsaa. Painoindeksi 25.
[/quote]
No onko se pillimehu sen terveellisempi..? Minä olen käsittänyt että aikalailla olis sokeria niissäkin
Juhlapäivinä. Laihoja ollaan koko pesue. Ei kosketa light-myrkkyihin.
Meillä ei juoda oikeastaan koskaan. Bmi 24 tällä hetkellä. Raskauskiloja tosin on ja niitä pudottelen.
About 3-6krt vuodessa, ei siis paljon. Ja joo normipainosia koko perhe.
Itse juon lähes joka päivä :D BMI on 19,7.
Ei koskaan. En tiedä BMI enkä vyötärönympärystä koska ei ole ollut tarvetta mittailla. Näytän hyvältä.