90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Taas aloit puhumaan itsestäsi! :D Ehkä se ärsyttää muita ihan helvetisti ku haluaisivat jutella sarjasta, eikä sinusta.
1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi.
3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä.
Ei täällä kukaan voi puhua kuin omasta puolestaan! Siispä noudatan sääntöjä kun kerron kuinka minä teen. Sinä kerrot kuinka sinä teet. Aika selkeää sääntöjen noudattamista, vai mitä?
Nyt oli instassa linkki (jota en osaa laittaa tänne) Tell allin jaksoon. Kuka ei halua tietää tulevaa, älä lue! Paikalla olivat kaikki muut paitsi Nicole ja Mahmoud. Eli he ovat saaneet sitten potkut sarjasta, ainakin aiemmin sitä on tarkoittanut se ettei saa tulla Tell all jaksoihin. Ja poiketen kaikista aiemmista Tell all jaksoista tällä kertaa koko porukka asuu yhdessä TLC:n vuokratussa talossa. Joka talo on hienompi kuin Bilalin! ;) Kauhea tappelu päällä, Ed ylimpänä ärsyttää taas kaikkia poreammeessa. Ja kuinkas muutenkaan Angela huutaa niin, että kitapurje vaan lepattaa. Jos joku fiksumpi osais etsiä sen linkin ja laittaa tänne, niin muutkin halukkaat voisi katsoa sen pätkän.
Vierailija kirjoitti:
Taas aloit puhumaan itsestäsi! :D Ehkä se ärsyttää muita ihan helvetisti ku haluaisivat jutella sarjasta, eikä sinusta.
1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi.
3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä.
Ei täällä kukaan voi puhua kuin omasta puolestaan! Siispä noudatan sääntöjä kun kerron kuinka minä teen. Sinä kerrot kuinka sinä teet. Aika selkeää sääntöjen noudattamista, vai mitä?
Hei nyt oikeesti LOPETA tuo sama yllä oleva copy pastetukses minkä olet pistänyt tänne ainakin 12-13 kertaa, vie vaan turhaa palstatilaa meidän muiden juttelijoiden jutuilta ja pitkittää ennestään hidasta ketjua ihan sikana!!!!!!
Niinpä jokainen osaa lukea säännöt halutessaan mutta joku skitso spämmää niitä joka toinen sivu !!
Venäjältä oli jollain kaudella Sasha, ulkonäkökeskeinen niljake kun teki naisia raskaaksi ja jätti ne sen jälkeen.
Mun muistaakseni se meni naimisiin ja sitten erosi niistä naisista.
Tulevan Tell All -jakson ennakkopätkä-esittely!!!!!!!!!!!! Julkaistu 4 tuntia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä jokainen osaa lukea säännöt halutessaan mutta joku skitso spämmää niitä joka toinen sivu !!
Sääntöjä ei selvästi osata lukea, koska tässähän sä taas solvaat toista kirjoittajaa!!! Mikä siinä on niin vaikeaa osata käyttäytyä?! Jos säännöt sanoo kirjoittamaan siten miten itse ajattelee, niin mitä ihmettä te auotte ihmiselle joka tekee niinkuin säännöt sanoo ja itse rikotte niitä taas? Kai se sitten on pakko laittaa sanomalle viestiä, että täällä ei osaa jotkut käyttäytyä sääntöjen mukaan ja edelleen jatkuu häiriköinti. Halusit siis tämän ketjun poistoon? Asia selvä, aletaan sitten ilmoittaa tätä asiattomaksi, aivan kuten halusit! Tästä voit sitten syyttää vain ja ainoastaan itseäsi ja käytöstapojen puutetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääntöjä ei selvästi osata lukea, koska tässähän sä taas solvaat toista kirjoittajaa!!! Mikä siinä on niin vaikeaa osata käyttäytyä?! Jos säännöt sanoo kirjoittamaan siten miten itse ajattelee, niin mitä ihmettä te auotte ihmiselle joka tekee niinkuin säännöt sanoo ja itse rikotte niitä taas? Kai se sitten on pakko laittaa sanomalle viestiä, että täällä ei osaa jotkut käyttäytyä sääntöjen mukaan ja edelleen jatkuu häiriköinti. Halusit siis tämän ketjun poistoon? Asia selvä, aletaan sitten ilmoittaa tätä asiattomaksi, aivan kuten halusit! Tästä voit sitten syyttää vain ja ainoastaan itseäsi ja käytöstapojen puutetta!
Jumalauta saatana anna minun kaikki kestää: lopeta vihdoin tuo vouhkaaminen, yhden asian länkyttäminen, toisten ihmisten herjaaminen ja manipulointi oman mieles mukaan!
terv. eri
Vierailija kirjoitti:
Tulevan Tell All -jakson ennakkopätkä-esittely!!!!!!!!!!!! Julkaistu 4 tuntia sitten.
Kiitos! 🙏🙏🙏🙏🙏
Voisko oikeasti saada rauhan tänne!!! Mä pyysin linkkiä siihen Tell all jaksoon joka juuri tuli tänne. Haukkujat tukkii suunsa ja äkkiä ja haukkumisesta hermostunut ei ilmoita ketjua poistoon. Pliis, aikuiset ihmiset! Keskittyy vaan keskusteluun, jooko? Lopetetaan toisten haukkuminen ja annetaan kaikille tilaa sanoa mitä haluaa. Jos tää ketju nyt häipyy kuitenkin niin kai joku tekee sit uuden?
Vierailija kirjoitti:
Venäjältä oli jollain kaudella Sasha, ulkonäkökeskeinen niljake kun teki naisia raskaaksi ja jätti ne sen jälkeen.
Mun muistaakseni se meni naimisiin ja sitten erosi niistä naisista.
Joo se bodari ja personal trainer. Sillä oli 2 venäläistä vaimoa aiemmin ja kummankin kanssa poika, ja sai sen Venäjällä asuneen enkunopettaja-jenkkinaisen kaa pojan, menivät naimisiin, lähti Jenkkeihin mutta mies taisi palata Venäjälle, erosivatko jopa. Joutuikohan lähteä Ukrainaan sotimaan?
Vierailija kirjoitti:
Voisko oikeasti saada rauhan tänne!!! Mä pyysin linkkiä siihen Tell all jaksoon joka juuri tuli tänne. Haukkujat tukkii suunsa ja äkkiä ja haukkumisesta hermostunut ei ilmoita ketjua poistoon. Pliis, aikuiset ihmiset! Keskittyy vaan keskusteluun, jooko? Lopetetaan toisten haukkuminen ja annetaan kaikille tilaa sanoa mitä haluaa. Jos tää ketju nyt häipyy kuitenkin niin kai joku tekee sit uuden?
Joo minäkin halusin linkin siihen, ja tuli video :))) Aika hurjaa menoa on tuon esittelyn puitteissa.
Tyypillistä tuon Edin ja Angelan käytös tuolla, kuvittelevat olevansa Sarjan Kuningas ja Kuningatar! Ärsyttäviä!
PS: Ja räksyttäjä jatkoi räksytystään ja alkoi uhkailemaan ketjuin poistolla vaikka kaikki täällä on yrittäny saada sen olemaan viemättä palstatilaa itse keskeisellä jankuttamisellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo minäkin halusin linkin siihen, ja tuli video :))) Aika hurjaa menoa on tuon esittelyn puitteissa.
Tyypillistä tuon Edin ja Angelan käytös tuolla, kuvittelevat olevansa Sarjan Kuningas ja Kuningatar! Ärsyttäviä!
PS: Ja räksyttäjä jatkoi räksytystään ja alkoi uhkailemaan ketjuin poistolla vaikka kaikki täällä on yrittäny saada sen olemaan viemättä palstatilaa itse keskeisellä jankuttamisellaan.
Minusta yllättävää että Thaís ja Loren ottaa yhteen, mutta hyvä tuon Lorenin ilme kun Thaís huutaa sille että kun se kuvittelee olevansa parempi kuin kaikki muut, ja ne muut naiset istuu siinä Thaísin ympärillä hiljaisina mutta sen näköisinä että ovat Thaísin puolella ja ärsyyntyneet Loreniin.
Lorenin ylimielisyys tuli esiin jossain aiemmassakin Tell-Allissa. Muistaako kukaan oliko se sama kerta jossa mukana oli Mohammed & Danielle, Paola & Russ?
Big-Small Ed katselee taas Liziä kuin koiranpentu.
Angela räyhää kuin riivattu paholainen ja haukkuu Michaelia niin että leuat louskuu.
Jasmin huutaa Ginon aikuisviihdeleffakatselusta, ja vääntää tekoitkua, tapansa mukaan.
( Ohis mutta se räksytin ja sääntö-spämmittäjä kosti meille ja pisti kaikille miinuspeukut, ennen kuin aloitti viestien ilmiantamiset täältä jälleen. Todennäköisesti huomasitte saman että monet viestit pomppasivat aiemmalle sivulle, olin vaan että mitäähh. 😂 Aivan mahtavaa aikuisen ihmisen käytöstä. Not. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa sen asian olla, aina voi skipata kaiken mitä ei halua lukea! Jos tietää, että joku ei tykkää nimittelystä niin ei tarvitse tahallaan ärsyttää. Mua ainakin ottais päähän jos just nyt tää ketju häipyisi kuin pieru saharaan. Koitetaan oikeesti käyttäytyä kuin aikuiset ja annetaan kaikkien kukkien kukkia. Sorry, pikkasen kulahtanut sanonta :) Eikös ne olleet justkin Angela ja Ed jotka siellä last chance resortillakin käyttäytyi noin? Kuningas ja kuningatar. Jos mä muistan oikein, niin kun kaikki muut suuttui siihen Edin länkytykseen siellä resortin poreammeessa niin Angela meni sen kanssa kaveeraamaan?
Jep Angie ja pikku-Ed oli poreammeessa juuri siinä Parisuhdeterapia-sarjassa ja tekivät itsestään hirveen ison numeron! Liz suuttui jostain mitä Ed sanoi, niin Angie meni Edin puolelle ja alkoi sättiä Liz-parkaa oikein kunnolla. Eikä Ed edes puolustanut Liziä yhtään!!!!!! Oikee sikapossumies! Anteeks että loukkasin oikeita possuja.
Vierailija kirjoitti:
Jep Angie ja pikku-Ed oli poreammeessa juuri siinä Parisuhdeterapia-sarjassa ja tekivät itsestään hirveen ison numeron! Liz suuttui jostain mitä Ed sanoi, niin Angie meni Edin puolelle ja alkoi sättiä Liz-parkaa oikein kunnolla. Eikä Ed edes puolustanut Liziä yhtään!!!!!! Oikee sikapossumies! Anteeks että loukkasin oikeita possuja.
Niinpäs olikin. Angela hyökkäsi oikein kunnolla Lizin kimppuun. Siinä tais jossain kohtaa joutua jo turvamiehetkin tulemaan väliin?
Tämä a.o. lyhyt kohtaus on myös julkaistu ennakkokatseluna Maailmalla kutoskaudelta, kun Shekinah kertoo kavereilleen miten Sarper suunnittelee hänelle uuden nenän.
Oliko tuo vaaleampi nainen siinä ekassa jaksossa kun Shekinah tuli sarjaan, jossain sarjan puolivälissä, kun kertoi keittiön pöydän ympärillä oleville miehille ja naisille että aikoo muuttaa Turkkiin???
Tuota miestä en muista, ainakaan tähän hätään.
Minua rasittaa suunnattomasti tuo narisevan venyttävä Kardashians-puhetyyli jollaiseksi monet muuttaneet sen tositelkkariperheen myötä puheensa, jopa yli nelikymppinen Shekinah vaihtoi puhetyyliä, samoin se siskonsa vaihtoi!
Shekinahin sisäoppilaitokseen sarjassa lähtenyt teinitytärkin kuulosti viisaammalta kuin äitinsä, onkin ollut Shekinaa huomattavasti vanhemman isänsä huollettavana suurimman osan ajasta.
Fifty-fifty amerikkalais-suomalainen kaveri on kertonut että Kaliforniassa tuo Kardashians-puhetyyli on todella aikuispissismäistä, mikä raatelee hänen korvaansa, ja se kuulostaa suomeks jotenkin näin: "Siiis... me oltiin niinx ihkuu hei ku nähtiin niiitääääh stadis... käytiin shoppaileee-ee ja sushil niiden kaaaa...niinku oikeestiii-eee" ja tehkää tuo oikein venyttäen, naristen ja ässää suhistuttaen. Siinä saatte Shekinahin ämericänpissispuhetyylin (suomeksi) pähkinänkuoressa =D
Shekinan suu näyttää aika scaryn jokerimaiselta tuon videon alotuskuvassa! 😱 Eikä tekohampaat ainakaan ulkonäköä nuorenna.
Tuo vaalea naisystävänsä näyttää tuossa jollain tapaa siltä mukavalta ja raikkaalta Darceyltä sen Jessen aikaan. Oliko vuonna 2017-2018?
Tuo mies saattaa olla joku random Kenny-fani joka päässyt ekstraksi sarjaan leikkimään ystävää? 😁
Ekstroista puheenollen!!!!!!! Se Synginin eksä Tanja on bongattu The Real Housewives of Potomacin kuvatussa tilaisuudessa istumassa. Oli myös The Real Housewives of O.C:n eräässä kuvatussa ravintolakohtauksessa, taustalla. Ennen 90D-sarjaa.
Noin nuo ohjelmat kierrättää tilauksesta ekstroja eli nk. statisteja, ja monet eri tilanteiden ihmiset on palkattu siihen eikä suinkaan satunnaisia asiakkaita tms.
Yleensä satunnaisten asiakkaiden, mukanaolijoiden, kadullakulkijoiden ja vastaavien kasvot on sumennettu videoilla.
Kuka ylipäätään jaksaa kelata taaksepäin jotain omia viestejä? Kenelläkään voi olla mitään niin suunnattoman tärkeää sanottavaa, että sitä pitää vahtia kuin kruunujalokiviä. Jos odottaa vastauksia, niin ne näkee kyllä tulevista kommenteista. Aika harvoin täällä kukaan kysyy mitään, enemmän on ihan vaan mielipiteitä niinkuin yleensä keskusteluissa. Jokainen tietty tavallaan, mä katson nopeasti onko jotain mielenkiintoisia/ kivoja kommentteja. Osan hyppään yli edes lukematta. Joskus kommentoin, joskus en. Mutta ikinä en vaivaudu katsomaan lukiko joku mun kommentin vai ei, onko se vielä jossain 100 sivua sitten vai ei. On parempaakin tekemistä :)