Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27508)

Vierailija
821/27508 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Galeb on ainoa kuuma tyyppi tuolla. Ja Guillermo jos olisin 15v nuorempi.

Mutta toivottavasti Galeb kävisi parturissa, tukka oli jo liian pitkä.

Eikä ota mallia Edin majoneesi"hoidoista"...

Vierailija
822/27508 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Legolandissa on Gino seikkaillut😆

Mikäs siinä, voisin itsekin lähteä.

Mutta en Ginon kanssa, se on varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy TLC vieläkään vaikka oon virittänyt kanavat uusiksi. Voisitteko vähän avata noita eilisen jakson uusia tapahtumia. Kiitos. 

Vierailija
824/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleb ja Guillermo ovat aika cool. Eikä Brandon tai Syngin ole myöskään hullumpia. Suurin osa noista Jenkeistä on kyllä luonnevikaisia, jotka enemmän ahdistavat.

Vierailija
825/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benin talon alta löytyy todennäköisesti kasa ruumiita.

Mutta mitä löytääkään Ben "nuorikkonsa" ovelta?

Tadaa😎

Jännitystä, kuinka nuori nainen voi olla noin ketku, vai ovatko vanhemmat mukana vedättämässä.

Tuo Ben on ihan oikeasti todella creepy, yksi kamalimmista tässä sarjassa. Ja tuo miten selittää uskonnolla nuorten tyttöjen saalistustaan sopii kuvaan. Voisi olla joku lahkojohtaja joista esim. Netflixissä on dokumentteja.

Sana, jota en usein Käytä, mutta kyllä vähän Narsisti fibat tulee tuosta, ettei nähnyt vikaa muissa kuin eksissään. Katsoin uudelleen ja kyllä tämän naisen vanhemmat nyt junailivat sen miehen tyttönsä asuntoon jonka ovelta Ben miehen löytää. Oisko jopa niin karmeaa, että hullu perhe elää tällä, koska asunto ei tosiaankaan ollut naisen kuten Ben huomasikin. Tämähän on parempaa viihdettä, kuin kymmenen kertaa näytetyt lefftat. Perhe naureskelikin vinosti ja Benin rakkaus vain kasvaa.

Sorry en muista nimiä, ken tätä katsoo tietää ketä tarkoitan.

Ja yksi lihava nainen huutaa rakkautta, hullu maailma.

Vierailija
826/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos Ximenan puheet siitä, että Mike tuijottaa häntä hänen nukkuessaan, eikä oikein anna hänen olla hetkeäkään yksin pitävät paikkansa...

Niin kyllähän tuosta kuka vaan ahdistuu.

Eli on Mikellakin osansa sopassa.

Vielä jos siitä on sanottu, eikä käytös muutu.

Minua ainakin koko Mike ällöttäisi, jos olisin nuori kuten Ximena. Toki hän on röyhkeä sitten taas puolestaan, mutta kyllä tuo Miken käytös olisi täydellinen turn-off. Tosin en tajua, että jos X inhoaa Mikea, miten sitten taas kohta maataan yhdessä. Mutta minulle Mike ei ole mikään hellyttävä nallekarhu, tai sitten en vaan siedä tuollaisia nalleja :/

Vierailija
827/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvaperunoista parhaat ovat Tim ja ex-tyttöystävänsä. Myös britti Tom ja siskonsa, sekä Molly ystävineen ovat hauskoja. Kalania ja Kolinaa en jaksaisi katsoa ollenkaan enkä Angelaa tai Stephanieta. Toivon että Stephanie saisi nyt sen selibaattinsa päätökseen niin voisi mennä asiassa vähän eteenpäin. Toistaiseksi hänellä ei ole ollut ohjelmaan paljoakaan annettavaa.

Tim ja ex-tyttöystävänsä ovat hauska kaksikko. Olisipa itselläkin tuollaiset välit exään! Ja ne eläimet sitten, juuri husky ja siamilainen, hyvin tutut rodut minullekin. Myös se miesparin Mica-puppy on suloinen! Lisää ruutuaikaa puppyllekin!

Vierailija
828/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestä miehestä TE olisitte kiinnostuneita, jos siis olisivat vapaita? Koko formaattikokonaisuudesta?

Ite voisin kuvitella sutinaa Calebin, Arielan ex-miehen (😄) tai tän viimeisimmän kauden Patrick-bodarin kanssa, ainakaan vielä ei ole paljastunut mitään epäilyttävää hänestä 😄.

Pakko myöntää, että moldovalainen Andrei olisi mies minulle. Tiedän, että monet kauhistuu, mutta A ei ole ainakaan mikään ruikuttava kilttimies. On minulla kai taipumus ihastuakin hiukan röyhkeisiin ukkeleihin.

Vierailija
829/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, se uusi pentu on suloinen🥰

Mitä rotua mahtoi olla...

Vierailija
830/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos Ximenan puheet siitä, että Mike tuijottaa häntä hänen nukkuessaan, eikä oikein anna hänen olla hetkeäkään yksin pitävät paikkansa...

Niin kyllähän tuosta kuka vaan ahdistuu.

Eli on Mikellakin osansa sopassa.

Vielä jos siitä on sanottu, eikä käytös muutu.

Minua ainakin koko Mike ällöttäisi, jos olisin nuori kuten Ximena. Toki hän on röyhkeä sitten taas puolestaan, mutta kyllä tuo Miken käytös olisi täydellinen turn-off. Tosin en tajua, että jos X inhoaa Mikea, miten sitten taas kohta maataan yhdessä. Mutta minulle Mike ei ole mikään hellyttävä nallekarhu, tai sitten en vaan siedä tuollaisia nalleja :/

Noh, ei oo vain rakastunut. Varmaan olisi paperilla Ximenalle hyvä ja turvallinen mies, mutta minkäs teet kun pelkkä lähellä olo ällöttää. Rahan takia hän nyt vahvasti vitkuttaa eroa, ei edellisessä jaksossa sitä edes kieltänyt kun Miken ystävä siitä puhui. Jos olisi ihan ihastunut, niin romanttista se vaan olisi jos toinen vähän tuijottelisi.

Vierailija
831/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenestä miehestä TE olisitte kiinnostuneita, jos siis olisivat vapaita? Koko formaattikokonaisuudesta?

Ite voisin kuvitella sutinaa Calebin, Arielan ex-miehen (😄) tai tän viimeisimmän kauden Patrick-bodarin kanssa, ainakaan vielä ei ole paljastunut mitään epäilyttävää hänestä 😄.

Pakko myöntää, että moldovalainen Andrei olisi mies minulle. Tiedän, että monet kauhistuu, mutta A ei ole ainakaan mikään ruikuttava kilttimies. On minulla kai taipumus ihastuakin hiukan röyhkeisiin ukkeleihin.

Pidä vaan, minä en koskisi pitkällä tikullakaan moiseen kuumakalleen.

Vierailija
832/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin koko Mike ällöttäisi, jos olisin nuori kuten Ximena. Toki hän on röyhkeä sitten taas puolestaan, mutta kyllä tuo Miken käytös olisi täydellinen turn-off. Tosin en tajua, että jos X inhoaa Mikea, miten sitten taas kohta maataan yhdessä. Mutta minulle Mike ei ole mikään hellyttävä nallekarhu, tai sitten en vaan siedä tuollaisia nalleja :/[/quote]

Niin, onhan Mike toisaalta mukavan tai ainakin kiltin oloinen, mutta en vaan...

Ei siis fyysisesti viehättäisi minuakaan.

Ja ne tuijottamiset, ei pystyisi.

Mikehan pyysi Ximenaa ihan suoraan makaamaan kanssaan ja tämähän suostui.

Tuskin kovin mielissään, mutta kait sen toivossa että saa esittää lisää vaatimuksia.

Häistäkin puhuttiin, vaikka sitä draamaa riitti.

Ei taida Mike vieläkään luovuttaa, ystävien neuvoista huolimatta.

Vierailija
833/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan Mike toisaalta mukavan tai ainakin kiltin oloinen, mutta en vaan...

Ei siis fyysisesti viehättäisi minuakaan.

Ja ne tuijottamiset, ei pystyisi.

Mikehan pyysi Ximenaa ihan suoraan makaamaan kanssaan ja tämähän suostui.

Tuskin kovin mielissään, mutta kait sen toivossa että saa esittää lisää vaatimuksia.

Häistäkin puhuttiin, vaikka sitä draamaa riitti.

Ei taida Mike vieläkään luovuttaa, ystävien neuvoista huolimatta.

Mike ei huomaa, kuinka inhoten nainen häntä katsoo.  Maksamalla pitäisi saada kyllä parempaa.

Vierailija
834/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben on no...

Mutta jos hänen puheensa siitä, mitä on kirjoitellut Mahogonyn kanssa pitävät paikkansa ja nainen kutsuu tavattaessa "ystäväksi" (sanoiko jotenkin näin...)eikä poika/miesystäväksi...

Ja muutenkin kylmän/ välttelevän oloinen, niin aika törpösti kohtelee miestä.

Mahtoiko M sitten pettyä näkemäänsä, valehteliko netissä (mitä on tietysti molemmat voineet tehdä) tai jotain muuta.

Ei taida kummallakaan ns. olla puhtaat jauhot pussissa...

Vierailija
835/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike ei huomaa, kuinka inhoten nainen häntä katsoo.  Maksamalla pitäisi saada kyllä parempaa.[/quote]

Ehkä huomaa, mutta ei välitä?

On niin ihastunut, edelleen.

Meinashan jo lähteäkin, mutta sitkeästi pitää kiinni.

Ja olihan sitä ainakin kerran päästävä sänkyyn, minkä johdosta ero pitkittyy/ vaikeutuu.

Ja tosiaan ne häätkin nousi uudelleen puheeksi.

Vierailija
836/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa uusi Kenny & Armando- sarja.

Heistä tykkään!

Vierailija
837/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ricky on söpö, se mikä meni tapaamaan Kolumbiaan Melissaa mutta joka opiskeli niin ahkeraan ettei romanssia tullut. Sen sijaan varanainen Ximena oli ihan mukava mutta Rick paljasti että tuli tapaa Melissaa ja tämä Ximena suuttui :-)

Vierailija
838/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mike ei huomaa, kuinka inhoten nainen häntä katsoo.  Maksamalla pitäisi saada kyllä parempaa.

Ehkä huomaa, mutta ei välitä?

On niin ihastunut, edelleen.

Meinashan jo lähteäkin, mutta sitkeästi pitää kiinni.

Ja olihan sitä ainakin kerran päästävä sänkyyn, minkä johdosta ero pitkittyy/ vaikeutuu.

Ja tosiaan ne häätkin nousi uudelleen puheeksi. Seuraavassa jaksossa nämme jo Miken

amok-juoksua

Vierailija
839/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taitaa kyllä olla vanhan kertausta🙄

Mutta eipä mitään.

Vierailija
840/27508 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taitaa kyllä olla vanhan kertausta🙄

Mutta eipä mitään.

Siis Kenny& Armando- sarjassa.

Mutta mieluummin tätä katsoo, kun sitä Erica & ? - sarjaa.

Semmonenkin alkoi/alkaa.

Enkä sinänsä vastusta naispareja, mutta nämä ovat niin ärsyttäviä persoonia...