90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
En tiedä totta vai ei. Mutta jenkkiryhmissä puhuivat, että Nigerialaisista sen verran kokemusta hyvin vaikeaa saada viisumia jenkkeihin.
Mitäköhän tänään turinoidaan?!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä totta vai ei. Mutta jenkkiryhmissä puhuivat, että Nigerialaisista sen verran kokemusta hyvin vaikeaa saada viisumia jenkkeihin.
Nigerialaisilla on pitkäaikaiset perinteet siitä, miten elätetään itsensä huijauksilla. Sieltä on lähtöisin ns. Nigerialais-kirjeet, sieltä käsin tehdään näitä "amerikkalainen kenraali rahapulassa" rakkauspetoksia ja sieltä käsin huijataan deittisivustoilta ulkkareita naimisiin, viisumien takia. Nämä Miket ja Usmanit on vielä aika kesyjä tapauksia, mutta kulttuurinsa vuoksi tietysti hirveitä bullshittareita ja lusmuja. Naisten oma vika, jos eivät perehdy taustoihin ja nigerialaisiin tapoihin.
Ei mulla muuta kuin että on toi Kris oksettava koukkunokkanarkkari.
Outoa kun toi Mahmoud veljiensä kanssa naureskelee tuolle chat jutulle. Ymnärrän jos Mahmoud hermostuneena kikattelee, mutta mikä tuota veljeä hekotuttaa. Epäkunnioittavaa, ihan kuin Nicole puhuisi höpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta kuin että on toi Kris oksettava koukkunokkanarkkari.
Jeymie näytti ettei mitään rahaa ole tullut, niin äidin ilme pohti, että mihin se 10kt on sitten mennyt.
Krissin ja Jeamyn totuus taitaa olla jossain kertomusten välissä. Mä kyllä kallistun enempi Krissin tarinan kannalle.
Vierailija kirjoitti:
Krissin ja Jeamyn totuus taitaa olla jossain kertomusten välissä. Mä kyllä kallistun enempi Krissin tarinan kannalle.
Mun on vaikea uskoa häneen katoamisten vuoksi. Ei ole rehellisen ihmisen hommia sopia palaavansa kahden viikon päästä ja venyttelee sen 5 kuukaudeksi.
Ei tosta Nicolesta ja Mahmoudista paria tule. Ovat molemmat liian jääräpäisiä.
Nicole on joku alien ja Mahmoud on suorastaan pelottavan tyhmä ja kivikautinen uskontonsa kanssa. Molemmat ihan omituisia tyyppejä.
Ja en ymmärrä miksi Nicole puki ton asun ohjelmaan. Selkeää provosointia. Ei kunnioita lainkaan toisen kulttuuria, joskin M on kyllä fanaattinen kontrollifriikki
Nicole on hyvä esimerkki naisesta joka on "nuorentanut" itseään botoksilla.
Oudon liikkumattomat vahamaiset kasvot.
Tämä pari ei kyllä sovi yhtään yhteen, Mahmoud voisi mennä takaisin keski-ajalle.
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun toi Mahmoud veljiensä kanssa naureskelee tuolle chat jutulle. Ymnärrän jos Mahmoud hermostuneena kikattelee, mutta mikä tuota veljeä hekotuttaa. Epäkunnioittavaa, ihan kuin Nicole puhuisi höpöjä.[/quote
Pojat naureskeli vähän siihen sävyyn, et ihan normaalia, kaikki miehethän niin tekee ja akat ei tietenkään tykkää. Nicole yrittää liikaa ymmärtää ja hyväksyä Mahmoudin kulttuuria vaikka onkin tommonen jästipää. Mahmoud on ihan kakara ja ajatusmaailma jostain..
En tykkää tästä kun Tim ja Veronica muka menee tonne kulisseihin kysymään lisätietoja.
Parempi kun olisivat ihan mukana keskustelussa, tykkään nimittäin molemmista heistä.
Jen & Rishi, ei tuu paria. Intiassa pojan velvollisuus tuoda miniä taloon on suuri muu perhe jään tyhjän päälle.
Ja henk kohtaisesti pidän ikäeroa liian suurena, tässä casessa
Jenkit on tyhmiä, ei sen vertaa järkeä, että ottaisi kulttuurista selvää, kuten tämä Rishin perhe joka toimii vaan miten voi.
Vanhin poika elättää, ei ole eläkettä eikä lähäriä hoitaan vaan se miniä hoitaa ja poika tuo elannon, siksi miniän pitää olla nuori ja sukukypsä, että tulee heille taas poika ja miniä jne.
Ja Danielle...... määräilevä eukko. Kyykyttää Yohania joka käänteessä. Mimä-minä-minä tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Ja Danielle...... määräilevä eukko. Kyykyttää Yohania joka käänteessä. Mimä-minä-minä tyyppi
Erohan heille kuulemma tuleekin enkä yhtään ihmettele ,kun Daniele ei välitä Yohanin tunteista exän tapaamisen suhteen,vaikka Yohan selvästi sanoi pahoittavansa asiasta mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
To Gabe on niin ärsyttävä. Eipä se ollutkaan niin mukava, miltä aluksi sarjassa vaikutti.
Kaikista pitää juoruta selän takana ja ekana mainita muille kuka on hänen suosikki ja kuka ei.
Ironian huippu kun syytti Mahmoudia kontrolloimisesta ja itse kulkee kuin pikkuinen koiranpentu talutushihnassa tottelemassa.
Vastenmielinen, mustavalkoinen ihminen. Mutta hänhän saa tietty ollakin, koska kuuluu syrjittyyn vähemmistöön
Yöks.
Gabella on jopa kaksi talutushihnaa. Toista kiskoo tuore rouva ja toista sisko.
Ja mikä ihmeen syy siskolla oli jäädä pois häistä? En antaisi mokomaa lapsellista kiukuttelua ihan heti anteeksi.
Sisko oli hirveän ennakkoluuloinen ja tyly Isabelia kohtaan aluksi ,mutta jos pari halusi siskon häihinsä morsiusneidoksi,olisihan siitä pitänyt puhua siskolle ja luulisi,että morsiusneidon pukua olisi pitänyt sovittaakin jossain vaiheessa.
"Nälissään" ne vanhat naisetkin on, onhan se nähty. Samoin kuin vanhat miehetkin nuorten naisten perässä, se on ihan yhtä kuvottavaa, eikö?. Eikä sille Mikelle mikä tahansa "tussu" kelpaa (toki vähäksi aikaa voi kelvatakin), täytyy naisella olla sen verran pätäkkää että anopille saadaan taas vuohet sekä ruokaa ja rahaa elämiseen. Unohtamatta sitä lasten hankintaa jota suku vaatii.