Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
7841/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Danielle...... määräilevä eukko. Kyykyttää Yohania joka käänteessä. Mimä-minä-minä tyyppi

Erohan heille kuulemma tuleekin enkä yhtään ihmettele ,kun Daniele ei välitä Yohanin tunteista exän tapaamisen suhteen,vaikka Yohan selvästi sanoi pahoittavansa asiasta mielensä.

Kaikista oudointa kun ei tunnu yhtään itse tajuavan tilannetta vaikka tuossakin moni ympärillä yritti sitä hänelle avata. Surullista kun vaikuttaa kuitenkin oikeasti rakastavan, mutta täysin sokea omalle käytökselleen.

Vierailija
7842/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta kuin että on toi Kris oksettava koukkunokkanarkkari.

Jeymie näytti ettei mitään rahaa ole tullut, niin äidin ilme pohti, että mihin se 10kt on sitten mennyt.

Jeymie voisi tienata itse rahansa, nuori ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7843/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Debbien marokkolainen on täysi pelle. Debbien poika antoi sen kuulla kunniansa. Ei mitään hyssyttelyä😂

Harmi kun Debbie puhui taas siihen malliin,että elättelee toiveita Oussaman suhteen ja antaa anteeksi,vaikka tämä jo osoittautui täysin oudoksi tyypiksi.Luulisi tuon ikäisellä ihmisellä olevan sen verran itsesuojeluvaistoa ja järkeä ja välillähän Debbie tajusi hyvinkin mikä Oussama on miehiään.

Vierailija
7844/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan Jen ja Rishi jauhavat suhteestaan ,Rishihän sanoi aikaa sitten ja on sanonut koko ajan ,että valitsee perheensä ennen Jeniä jos on valittava.Puhuu Jenin kuullen muuta kuin selän takana.

Vierailija
7845/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurierot ovat ihan liian suuria sovittaa näissä suhteissa ,että niistä voisi tulla jotain.On kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan.

Vierailija
7846/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeymie näytti ettei mitään rahaa ole tullut, niin äidin ilme pohti, että mihin se 10kt on sitten mennyt.

Eikö kauden alussa jompikumpi kertonut, että Jaymie olisi ollut hyvissä töissä ja irtisanoi itsensä Krisin aloitteesta, että hän kyllä elättäisi Jaymien. Menikö tarina näin?

Ei edelliseen liittyen, mutta kaasuvalottaja tunnelmat tulee Krisin näytelmästä ja tarinoista kaiken kaikkiaan. Kertoo niin paljon valheita, että saa toisen suuttumaan ja sitten suuttuja alkaa näyttämään siltä hullulta osapuolelta. Tiedätte tarinan.

Vierailija
7847/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Danielle...... määräilevä eukko. Kyykyttää Yohania joka käänteessä. Mimä-minä-minä tyyppi

Erohan heille kuulemma tuleekin enkä yhtään ihmettele ,kun Daniele ei välitä Yohanin tunteista exän tapaamisen suhteen,vaikka Yohan selvästi sanoi pahoittavansa asiasta mielensä.

Kaikista oudointa kun ei tunnu yhtään itse tajuavan tilannetta vaikka tuossakin moni ympärillä yritti sitä hänelle avata. Surullista kun vaikuttaa kuitenkin oikeasti rakastavan, mutta täysin sokea omalle käytökselleen.

Eivät ole eronneet, vaan ovat mukana uudella tuotantokaudella ja yrittävät kuulemma vauvaa. Näissä on niin paljon näyteltyä/käsikirjoitettua draamaa mukana, että yleisöltä ei loppuisi mielenkiinto. Koskaan ei voi uskoa mitään mitä näkee.

Vierailija
7848/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole selvästi pelkää vähän Mahmoudia,eikä ole vaikea kuvitella,miten häntä ehkä tullaan kohtelemaan jos Mahmoud tulee Nicolen kotimaahan asumaan.Väkivalta voi hyvinkin astua kuvaan perhe-elämään.

Vierailija
7849/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Debbien marokkolainen on täysi pelle. Debbien poika antoi sen kuulla kunniansa. Ei mitään hyssyttelyä😂

Harmi kun Debbie puhui taas siihen malliin,että elättelee toiveita Oussaman suhteen ja antaa anteeksi,vaikka tämä jo osoittautui täysin oudoksi tyypiksi.Luulisi tuon ikäisellä ihmisellä olevan sen verran itsesuojeluvaistoa ja järkeä ja välillähän Debbie tajusi hyvinkin mikä Oussama on miehiään.

Saan kiinni tunteesta, kun puhuu kuinka mies pelasti hänet suuren masennuksen aikana. Jos on ollut elämässä sellainen valoa tuova enkeli, niin ei siitä tunteesta halua luopua helpolla, vaikka tarina saisikin uusia käänteitä.

Vierailija
7850/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krissin ja Jeamyn totuus taitaa olla jossain kertomusten välissä. Mä kyllä kallistun enempi Krissin tarinan kannalle.

Mun on vaikea uskoa häneen katoamisten vuoksi. Ei ole rehellisen ihmisen hommia sopia palaavansa kahden viikon päästä ja venyttelee sen 5 kuukaudeksi.

Onhan Krisillä muutakin elämää kuin Jeymi,esim.lapsensa ja työnsä.Nytkin oli lapsella ongelmia ja rahat olivat vähissä,piti tehdä töitä.Kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan,elämässä voi tapahtua yllättäviä asioita.Sitä ei Jeymi vielä tunnu yhtään tajuavan.Tietysti jos elää yhdessä ,asioista pitäisi puhua ja sopia yhdessä ja sitä tämä pari ei näytä osaavan ollenkaan vaan suutahtelevat toisilleen aivan kuin keskenkasvuiset.

Vierailija
7851/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pahinta kirjoitti:

Nicole selvästi pelkää vähän Mahmoudia,eikä ole vaikea kuvitella,miten häntä ehkä tullaan kohtelemaan jos Mahmoud tulee Nicolen kotimaahan asumaan.Väkivalta voi hyvinkin astua kuvaan perhe-elämään.

Mä olen ymmärtänyt asian niin, että asuvat nyt Jenkeissä. Paremmassa turvassa Nicole siellä on, kuin Egyptissä. En jaksa uskoa, että egyptiläistä poliisia pätkääkään kiinnostaa, jos ukko vähän vaimoa tirvaisee koulutusmielessä.

Vierailija
7852/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jen/Rishi suhteesta mietin, että jos ja kun Intiassa vanhin poika vaimoineen lienee on ns. vanhempiensa eläke ja kodinhoitaja, niin ovatko ikinä sanoneet että voivat kyllä MAKSAA sen vanhempien ylläpidon...?!?

Intiassa muutama sata dollaria on "omaisuus", Jen/Rishi (kärjistäen!) Mäkkärin autokaistalla Usassa tienaisivat sen verran, että Rishin perhe eläisi "ruhtinaina". Ihan oikeasti PALJON rikkaampina mitä jonkun nuoren neitokainen vaimona toisi "kassaan rahaa".

Lapsia ei ehkä syntyisi, mutta ainakin yksi sisko on/ adoptio aina mahdollista/ mitä se haittaa jos Rishi ns. "oman äitinsä" hautaan saa, muuyt nuoremmat selvitköön omillaan...

Veikkaan että jos asiat lyötäisiin faktoina esiin (tyyliin tässä 10K dollria, heippa!) niin Rishin vanhemmat huutaisivat iloisina eiävtkä enää kaipaisi "nuorikkoa" vaimoksi.

Vierailija
7853/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kiinni tunteesta, kun puhuu kuinka mies pelasti hänet suuren masennuksen aikana. Jos on ollut elämässä sellainen valoa tuova enkeli, niin ei siitä tunteesta halua luopua helpolla, vaikka tarina saisikin uusia käänteitä.

Tuo valoa tuova enkeli osoitti kuitenkin lopulta olevansa ihan muuta.Eihän ihmistä opi lyhyestä hetkestä tuntemaan.Oli kaikkea muuta kuin enkelimäistä se miten puhui Debbielle ja miten kohteli tätä Marokossa.Totuus selviää vasta kun tutustuu oikeasti,netissä voi höpistä kauniita,varsinkin kun on taka-ajatuksia.

Vierailija
7854/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän tienasikin kunnes Kris pyysi,että ottaisi lopputilin ja etsisi uuden työn.On etsinytkin,sanottiin jossain vaiheessa,muttei ole vielä löytänyt.

Vierailija
7855/27900 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jen/Rishi suhteesta mietin, että jos ja kun Intiassa vanhin poika vaimoineen lienee on ns. vanhempiensa eläke ja kodinhoitaja, niin ovatko ikinä sanoneet että voivat kyllä MAKSAA sen vanhempien ylläpidon...?!?

Intiassa muutama sata dollaria on "omaisuus", Jen/Rishi (kärjistäen!) Mäkkärin autokaistalla Usassa tienaisivat sen verran, että Rishin perhe eläisi "ruhtinaina". Ihan oikeasti PALJON rikkaampina mitä jonkun nuoren neitokainen vaimona toisi "kassaan rahaa".

Lapsia ei ehkä syntyisi, mutta ainakin yksi sisko on/ adoptio aina mahdollista/ mitä se haittaa jos Rishi ns. "oman äitinsä" hautaan saa, muuyt nuoremmat selvitköön omillaan...

Veikkaan että jos asiat lyötäisiin faktoina esiin (tyyliin tässä 10K dollria, heippa!) niin Rishin vanhemmat huutaisivat iloisina eiävtkä enää kaipaisi "nuorikkoa" vaimoksi.

Ei se ole noin yksinkertaista. Siihen liittyy perhekäsitykst, suku ja sen jatkuminen, yhteisöllisyys, kunnioitus, traditiot ym. Vanhempien pitää voida esitellä ja kehuskella pojallaan ja sen perheellä, ne halutaan lähelle ja niiden elämää halutaan seurata vietestä. Jos poika ottaa ulkomaalaisen naisen ja muuttaa sen kotimaahan, niin vanhemmat kokee sen hylkäämisenä, eikä siinä rahakaan riitä siitä nöyryytyksestä selviytymiseen.

Vierailija
7856/27900 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kauden alussa jompikumpi kertonut, että Jaymie olisi ollut hyvissä töissä ja irtisanoi itsensä Krisin aloitteesta, että hän kyllä elättäisi Jaymien. Menikö tarina näin?

Ei edelliseen liittyen, mutta kaasuvalottaja tunnelmat tulee Krisin näytelmästä ja tarinoista kaiken kaikkiaan. Kertoo niin paljon valheita, että saa toisen suuttumaan ja sitten suuttuja alkaa näyttämään siltä hullulta osapuolelta. Tiedätte tarinan.

Anteeksi, en kohdista tätä suhun nyt, mutta minua ärsyttää kun kaikki hokee jenkkisarjoissa tuota gaslighter eli kaasuvalottaja sanaa, muotisanana. Aiemmin muotisana oli toxic eli myrkyllinen. Näitä näkee ja kuulee telkkarissa Real Housewiveseissakin jatkuvasti.

Tuo gaslighter/gaslightning tarkoittaa oikeasti manipuloijaa/manipulointia mutta jostain syystä kaikki saaneet vähän muodikasta kaasua jostain :D

Vierailija
7857/27900 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaan mun mielipiteeni. Kris tai Jaymi ei taatusti kumpikaan ole puhdas pulmunen.

Kummankaan puheista en usko sanaakaan.

Vierailija
7858/27900 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jen/Rishi tosi huonosti näyteltyä soopaa. Kumpikin luultavasti rahattomia ja roikkuvat mukana keinolla millä hyvänsä. Jen itki muka krokotiilin kyyneleitä, naiselle tosi paha kun sanotaan vanhaksi, oli sanoja kuka vaan.

Rishi yritti itkeä huonolla menestyksellä. Rishin äiti ja eno saivat mukavan siivun näytelmässä ja äiti naureskelikin tyytyväisenä.

Vierailija
7859/27900 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole eronneet, vaan ovat mukana uudella tuotantokaudella ja yrittävät kuulemma vauvaa. Näissä on niin paljon näyteltyä/käsikirjoitettua draamaa mukana, että yleisöltä ei loppuisi mielenkiinto. Koskaan ei voi uskoa mitään mitä näkee.

Miehen kulttuurissa leveä lantio on hedelmällisyyden merkki,  mutta tarvitaan paljon muutakin kuin leveä perä.

Yohan sai kerrankin päteä, ihan nappi roolisuoritus.

Vierailija
7860/27900 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa ja Usman, uusinnassa. Oli hauska kun Usman selitti kaverilleen Lisan pomottavaa käytöstä, että USA:ssa naiset kontrolloivat miestä. Siltä se varmaan sinne päin näyttää, ja varmaan on osittain tottakin, amerikkalainen aggressiivinen feminismi on saanut sen aikaan.

On myös noloa, miten Lisa reagoi Nigerian köyhyyteen. Hänet kuulema erotettiin rasististen kommenttien takia ohjelmasta. Minkäänlaista kulttuurista toleranssia hän tosiaankaan ei edusta.

Ketju on lukittu.