90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Kris ilman meikkiä Tell All:ssa. 🙄
Mitä Timppa ja Veronica tuolla tekee?
Tuo Debbien marokkolainen on täysi pelle. Debbien poika antoi sen kuulla kunniansa. Ei mitään hyssyttelyä😂
Kris on aika karmea tyyppi, jenkkisivuilta luin että kun häntä yleisesti pidetään valehtelevana nistinä, niin Kris oli vastannut syytöksiin erikoisesti: Minäkö narkkari, en todellakaan, sillä olen kasvanut ja elänyt narkkareiden kanssa, huolehtinut narkkareiden vauvasta jolla oli vieroitusoireet, siskoni on narkkari ja lapseni on narkkari, eli minä en siis todellakaan ole...! Ihan käsittämättömiä selvityksiä tolla noita-akalla, ja käytös tossa vikassa jaksossa oikeasti mielenvikaista ja pahantahtoista Jeymia kohtaan.
Äsken nähdyssä Tell-Alissa yllätyin negatiivisesti Gaben käytöksestä. Hän niin kovasti puolustaa kaikkien oikeuksia, ja kaikki on hirveää sortoa, etenkin Mahmoudin ja muslimien puolelta. Nicole olisi voinut ihan ääneen puolustaa miestään, Gabriel oli tosi asiaton ja hyökkäävä besser-wisser.
Miten toi Danielle on noin syvällä jossain "minä olen vahva nainen ja tee mitä huvittaa"-kuplassaan, eikä tajua mikä hirviö on Yohanille? Pääsimme telkkarista seuraamaan kun yksin Danielle tuhosi suhteensa. Exän kanssa hengailu jos on tärkeämpää kuin nyxä, sitä ei millään aikuisella naisella selitetä.
Vierailija kirjoitti:
Kris on aika karmea tyyppi, jenkkisivuilta luin että kun häntä yleisesti pidetään valehtelevana nistinä, niin Kris oli vastannut syytöksiin erikoisesti: Minäkö narkkari, en todellakaan, sillä olen kasvanut ja elänyt narkkareiden kanssa, huolehtinut narkkareiden vauvasta jolla oli vieroitusoireet, siskoni on narkkari ja lapseni on narkkari, eli minä en siis todellakaan ole...! Ihan käsittämättömiä selvityksiä tolla noita-akalla, ja käytös tossa vikassa jaksossa oikeasti mielenvikaista ja pahantahtoista Jeymia kohtaan.
Äsken nähdyssä Tell-Alissa yllätyin negatiivisesti Gaben käytöksestä. Hän niin kovasti puolustaa kaikkien oikeuksia, ja kaikki on hirveää sortoa, etenkin Mahmoudin ja muslimien puolelta. Nicole olisi voinut ihan ääneen puolustaa miestään, Gabriel oli tosi asiaton ja hyökkäävä besser-wisser.
Miten toi Danielle on noin syvällä jossain "minä olen vahva nainen ja tee mitä huvittaa"-kuplassaan, eikä tajua mikä hirviö on Yohanille? Pääsimme telkkarista seuraamaan kun yksin Danielle tuhosi suhteensa. Exän kanssa hengailu jos on tärkeämpää kuin nyxä, sitä ei millään aikuisella naisella selitetä.
Kuulemma toi jälleennäkemisjakso vei Gabrielilta kaikki tukijat kun oli ollut jopa puolustamassa Oussamaa. Jenkkifanit käänsi sille selkänsä. Aiheesta siis. Minä katson tuon jakson vielä tänään, tallensin sen :)
Vihaako trans-Gabriel valkoisia ja vaaleatukkaisia naisia noin paljon?!?!?
Pistää vähän miettimään.
Sunnuntain Darcey & Stacey, siis noi molemmat viittä vaille viiskymppiset naiset on ihan hirviöitä ja hirveitä sellaisia. Narsistisia, omaan napaan tuijottajia, uhriutujia jotka väittää että miehet käyttää hyväksi vaikka käyttävät itse hyväksi itseään paljon nuorempia parikymppisiä miehiä ja vielä hävyttömästi.
Gabe sanoi ihan asiasta. Outoa jos muista uskonnoista saa esittää kritiikkiä mutta islamista ei. Siitä pitääkin, tuo nukkeblondi ei ymmärrä mihin on itsensä laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Florian ei ole oppinut englantia yhtään?
Puupökkelö, jäykkä kuin mikä ja luulee olevansa joku supermalli, tsiisus!
Uskoisin että Stacey valikoi sille seuran, ei pääse vapaasti juttelemaan amerikkalaisten kanssa ja oppimaan lisää. Sillä oli kavereita siellä Connecticutissa mutta Stacey raahasi sen toisen plussapallo-siskonsa Darceyn kaa Miamiin.
Reppana introvertti on pakotettu sarjaan ja pakotettu miesmalliksi. Muistattehan että hän oli kunto-ohjaaja alun perin mutta Stacey alkoi pakottaa miesmalliksi ja tämä kiemurtelee siinä roolissa tuskissaan. Sääliksi käy, köyhä itäeurooppalainen joka alistettuna sarjassa ja vihdoin kun uskaltaa korottaa ääntään ja kertoa mielipiteitään naisen halvasta käytöksestä, niin nainen huijaa törkeästi miehen terapiaistuntoon, väittäen että terapeutti on pappi joka tulee vihkimään heidät.
Kai toi jatkojakso tulee ens tiistaina?
Muistelin, että aikaisemmin tullut pitkä tauko yht'äkkiä.
Transgabriel ei näytä itse olevan kovin suvaitsevainen, yllätys?
Debbien poika oli paras tänpäivän jaksossa.
Onko tuon Nicolen ylähuulta botoxoitu, kun se roikkuu lähes liikkumattomana koko ajan. Muutenkin outo ilme naamalla, niin kuin ei ymmärtäisi näkemäänsä, semmoinen "että mitä häh?" -ilme päällä koko ajan.
Jenin nariseva hidas puhe on ärsyttävää kuunnella, ihan kuin se viurunaamainen Brittany jossain edellisessä kaudessa, ihan samanlaista venyvää narinaa.
Gabe puhui asiaa.
Ja Debbien poika on ihana. Jos on poikamies, niin en ihmettelisi, vaikka joutuisi sarjaan enemmänkin ottamaan osaa. Tavalla tai toisella.
Pelkään pahoin, että Debbie ei siitä Oussamasta irti päästä, jätti nytkin pienen takaportin auki.
Pillow Talkissa Kalani pitää tyynyä sylissä peitelläkseen ylipainoaan.
Florian sopisi mallinhommiin ulkomuotonsa puolesta oikein mainiosti. Mutta se ei osaa esiintyä mallin tavalla, rennosti ja kuvauksellisesti.
Aivan samoin kuin se Loren yritti aikanaan saada Alekseista miesmallia. Raamit olisi olleet kunnossa ja kasvot komeat, mutta ihan avuton olemus muuten. Ei tullut mitään eikä tule Florianistakaan.
Nää kaksoset puhuu nopeasti säkättämällä. Mistähän ne on sen tavan perineet, kun isänsä puhuu aidon fiksusti ja äitinsä ei puhu koskaan mitään. Florianin ääni nousee hauskasti falsettiin, kun yrittää sanoa sanottavansa painokkaasti. On siinä pari.
Edellisessä jaksossa Michael taisi saada Georgilta köniin. Kuvaaminen loppui siihen. Ärsykkeitä oli kuulemma liikaa, no ei ihmekään. Se tyyppihän on itse ärsytys. Kai sitä sen takia nyt roikotetaan tuossa mukana, että tulee säpinää. Georgi on muuten lyhyttukkaisena paljon paremman näköinen kuin aiemmin.
Tuleeko tää Tell it all vielä uusintana? Harmittaa kun meni ohi :(
Kiinnostaisi tietää, mitä kuuluu sille parille, jotka vihittiin Turkissa, oliko se joku Emma nimeltään se nainen? Mies kokovalkoisissaan vastasi puhelimeen kesken vihkimisen. Meneeköhän niillä nyt sitten hyvin, kun kuulemma viimeisessä jaksossa nainen kehui hääyötä villiksi. Epäilyttää, mies oli ihan homon oloinen. Tuleekohan niistä enää jaksoja?
Vierailija kirjoitti:
Pillow Talkissa Kalani pitää tyynyä sylissä peitelläkseen ylipainoaan.
Sisarensa kanssa tyhjäpäiväinen pari, ei mitään sanottavaa. Pelkkiä tyrkkyjä, tollo sisko nai tollon miehen ja tollo sisko yrittää julkisuuteen. Suuri pula osallistujista.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan terve ihminen ei lähde moiseen sarjaan, kyllä sinne haalitaan reppanoita joilla rahastetaan.
Turvotetut kaksoset, aina vaan menee alaspäin, järkyttävän näköisiä. Toisen teinit kai lähtevät samaan, toinen tytöistä jo sillä tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Toiselle tytöstä on laitettu jo laitetettu lisätissiä
Kris näytti kyllä niin epämukavuusalueella olevalta Tell All:ssa. No, sanoikin että oli oksentanut edellisenä yönä, kuinka muutenkaan. Ihan pilvessä, pihtiputaan mummokin näkee. Nyt se oli sitten pyöräyttänyt autosa ympäri kotimatkalla sen jälkeen kun kuuli että Jeymi oli pettänyt häntä. Aika paksua soopaa.
Danielle tarvii jo 11 edellisen kymmenen vaiheen ihonhoitorutiinin sijaan. Pitää Yohania vähän kun leluna. Näkee vaan jonkun köyhän maan pojun lomallaan ja päättää mennä naimisiin kun vähän flirttailee. Pakenee velkojaan siis.
Hui tuota Debbietä! Pelkäsin että Nicolen hauraat luut murskautuu kun tuo aavikkolaiva lähti purjehtimaan kohti. Paksut sormet puristi pientä naista halatessa. Ilman poliisipoikaansa Debbie ois jo luovuttanut omaisuutensa Oussamalle ja ottanu velkaa ja jäljellä ois tuulen huuhtoma perce.
Vierailija kirjoitti:
Gabe sanoi ihan asiasta. Outoa jos muista uskonnoista saa esittää kritiikkiä mutta islamista ei. Siitä pitääkin, tuo nukkeblondi ei ymmärrä mihin on itsensä laittanut.
Höpöhöpö! Päinvastoinhan se oli. Ja siksi Shaunkin asiaan hyvin puuttui:
"Puhuisitteko noin, jos kyseessä olisi juutalainen/kristitty?"
Eikä kukaan oikein osannut vastata mitään kunnollista tai myöntää tekopyhyyttään. Millä oikeudella he puhuvat toiselle tuolla tavalla? Ei Mahmoud ole länsimaalainen ihminen. Kaksi aikuista teki tällaisen valinnan.
Gabe on tosiaan antanut itsestään vastenmielisen kuvan nyt. Yllätyin itsekin.
Eli mitä se Gabe ryöpyttää Mahmoudia?! Tuo on heidän kulttuuria, joka ei muutu amerikkalaiseksi kulttuuriksi haukkumalla. Monella amerikkalaisella ei ole mitään käsitystä tai alkeellista ymmärrystä älytä mitä se tarkoittaa, että on kasvanut täysin erilaisessa ympäristössä. Tulee vastenmielinen olo kun itkee itseensä kohdistuvia ennakkoluuloja ja silti pokkaa käyttäytyä noin törkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain Darcey & Stacey, siis noi molemmat viittä vaille viiskymppiset naiset on ihan hirviöitä ja hirveitä sellaisia. Narsistisia, omaan napaan tuijottajia, uhriutujia jotka väittää että miehet käyttää hyväksi vaikka käyttävät itse hyväksi itseään paljon nuorempia parikymppisiä miehiä ja vielä hävyttömästi.
Enpä näe mitään tällaista. Täällä heitä haukkuvat ovat todennäköisesti paljon pahempia. Staceyn ja Florianin suhde on kestänyt jo aika pitkään ja ikäeroa heillä 15 v. Onpa kauheaa.
Kerro mikä tekee heistä todella "hirviöitä"?
Mahmoud vilkuilee koko ajan kameraan kun selittää tytöille chattaamista Nicolelle. Taitaa juksuttaa hieman.