90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27508)
Vierailija kirjoitti:
Mihin se jonkun hyvin kirjottama yhteenveto Happily ever afterista lähti ? Oli äsken täällä, alotin lukeen, kävin hakemassa kahvia, aattelin lukasta läpi ajatuksen kaa ja nyt ei näy? Mitä v***ua taas ?
Samaa kummastelin itekki 😮
Ja näköjään taas alkaa se muiden kirjoittajien solvaaminen. Riehuja hyppäsi taas palstalle syyttelemään sinne tänne muita keskustelijoita. Jatketaan ensi viikolla keskustelua kun tuo yksi on taas saanut purettua tämän viikon kiukut tänne haukkumalla muut kirjoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Ja näköjään taas alkaa se muiden kirjoittajien solvaaminen. Riehuja hyppäsi taas palstalle syyttelemään sinne tänne muita keskustelijoita. Jatketaan ensi viikolla keskustelua kun tuo yksi on taas saanut purettua tämän viikon kiukut tänne haukkumalla muut kirjoittajat.
Täällä on nyt tasan yksi häirikkö ja se poistelee toisten postaamia kommentteja. Huomatkaa että on perjantai ja "joku / eräs" pimahtaa ja alkaa riehua täällä kun keskustelu ei etene haluamallaan keinolla.
90 Days julkkisnaiset on ihania, niistä ei saa sanoa pahaa sanaa, ootte vaan kateellisia!
taas poistu, näitä oli sivuina 1353 aikasemmin, mulla on kuvakaappaus todisteena.
Kuka poisti videon + jutun?
Kerkesin lukee Georgiin ja Darceeyn asti, joku ilmiantoi piruuttain vai missä se nyt yhtäkkiä on.....?
Todella kiinnostava keskustelu TV-formaattiideoista erityisesti tuo SquidGame x Big Brother -ajatus sai mut hymyilemään.
Sillä välin, jos haluat pienen tauon ja pienen nostalgisen matkan lapseuteen, kokeile ricepuritytest.buzz hauska testi, joka herättää muistoja ja naurattaa samalla.
3) Kunnioita muita kirjoittajia
4) Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa!
Älä myöskään kopioi lainauksia muiden sivustojen sisällöistä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se jonkun hyvin kirjottama yhteenveto Happily ever afterista lähti ? Oli äsken täällä, alotin lukeen, kävin hakemassa kahvia, aattelin lukasta läpi ajatuksen kaa ja nyt ei näy? Mitä v***ua taas ?
Huomasin postausten katoamista ja olin juuri tulossa kysymään, koska mulla oli kaksi näitä ikkunoita auki tästä 90 daysin ketjusta, toisessa oli osoitekenttään jäänyt 1351 ja toisessa uudemmassa ikkunassa 1353 ja kun päivitin sivun missä 1353 niin se muuttui takaperin 1352:ksi ja ainakin 9 tai 10kpl viestiä poissa. Ilmeisesti sarjasta ei saa puhua mutta toisten keskustelijoiden kiusaaminen sallittua? :-/
missä tän iltapäivän viestit?????????? haloooo?????
Mun mielestä tuo Ridge on niin ihana!
Että sellaista kakkiaismaista menoa tänään. 🙄
Musta toi Linda ja Samuel on niin ihana pari ja niiden henkilökemia parasta.
Entä miten toimii Ählamin islam ja Meredithin katolisuus? Tuleeko uimapukuongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin postausten katoamista ja olin juuri tulossa kysymään, koska mulla oli kaksi näitä ikkunoita auki tästä 90 daysin ketjusta, toisessa oli osoitekenttään jäänyt 1351 ja toisessa uudemmassa ikkunassa 1353 ja kun päivitin sivun missä 1353 niin se muuttui takaperin 1352:ksi ja ainakin 9 tai 10kpl viestiä poissa. Ilmeisesti sarjasta ei saa puhua mutta toisten keskustelijoiden kiusaaminen sallittua? :-/
TÄMÄ! Minä jäin kaipaamaan sitä pitkää viestiä joka kirjoitettu huumorilla höystäen. Täällä ei enää nykyään ole huumoria. Varsinkaan tässä ketjussa. Niistä sarjalaisten lempinimistä otti joku nokkiinsa ja poisti 20 viestiä viime viikkojen aikana. Kipeä tyyppi joka sitä tekee, jäi vaan haukkumaan muita keskustelijoita, jotka anonyymejä täällä muuten.
Se minun kahden viestin pituinen pitkä juttu ja selostus sarjan henkilöistä mikään kopiointi ollut muilta sivuilta vaan ne oli omia mielipiteitä ja ajatuksia kuvioista, eli joku valehtelee täällä tosissaan! En ottanut talteen, ensi kerralla muistan ottaa kaiken word-dokumenttiin. Kiitos teille jotka pitivät sen lukemisesta ja olen pahoillani niiden puolesta jotka eivät ehtineet.
Taitaa olla sama herjaava trolli joka vainonnut minun kirjoituksia aiemminkin ja keksii niistä valheita ilmiantoviesteissään. Kerran postasi vahingossa ylläpitoon tarkoitetun viestin johon kirjoittanut että hänen mielestä täällä ketjussa ei saa kertoa juonipaljastuksia koska niille on olemassa oma ketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
Se minun kahden viestin pituinen pitkä juttu ja selostus sarjan henkilöistä mikään kopiointi ollut muilta sivuilta vaan ne oli omia mielipiteitä ja ajatuksia kuvioista, eli joku valehtelee täällä tosissaan! En ottanut talteen, ensi kerralla muistan ottaa kaiken word-dokumenttiin. Kiitos teille jotka pitivät sen lukemisesta ja olen pahoillani niiden puolesta jotka eivät ehtineet.
Taitaa olla sama herjaava trolli joka vainonnut minun kirjoituksia aiemminkin ja keksii niistä valheita ilmiantoviesteissään. Kerran postasi vahingossa ylläpitoon tarkoitetun viestin johon kirjoittanut että hänen mielestä täällä ketjussa ei saa kertoa juonipaljastuksia koska niille on olemassa oma ketjunsa.
Muistan ton!!!!! Otin screen shotin kun en ollut uskoa todeksi!Kyseinen viestien ilmoittaja oli kirjoittanut tänne ketjuun että "ylläpito hyvä, poistakaa koska juonipaljastukset eivät ole hyvän maun mukaisia minun jaksokohtaisessa ketjussa. Olen perustanut juonipaljastuksia ja plastikkakirurgiaa käsittelevät ketjut erikseen niille ketkä haluaa keskittyä sellaiseen, ja haluan että tämä keskittyy sarjan henkilöihin, henkilökemioihin eikä plastikkakirurgiaan eikä etenkään kauniiden julkkisnaisten herjaamiseen ja rääpimiseen"
Sen jälkeen tajusi mokansa ja poistatti tuon täältä viestien seasta!!!! :D xD
Vierailija kirjoitti:
Hunt for lovesta, Chantelin rasvatäyttöriipparit, kehuu että D-kupista L-kuppiin mutta kitisee miehille että pitäis pienentää, eikö tuo olisi naisten keskeistä juttua jos rinnat/rasvatäytöt/silikonit mitkä lie aiheuttaa ongelmaa ja pitäisi pienentää? Miksi sitä tarvitsee miehille mainostaa, no tietenkin koska haluaa miesten sanovan että ne on kauniit ja ihanat ja ettei saa pienentää.
Ellei ole terveyshaittoja, mutta tuon luulisi olevan naisten keskeistä juttua koska ongelma koskee monia naisia, harvemmin miehiä =D
Aattelin samaa, miettikää ku joku mies alkais valittaan naiselle että ku mulla on niin isot pallit että pitäiskö niitä pienentää. Joku nainen vois vielä ottaa ton seksuaalisena häirintänä. Jos semmoset olis ongelma niin luulis että miesten kaa juteltais että miten liian isot kivekset hiestää housuihin ja tulee hankaumia tai vastaavaa.
Ei ollut. Taasko se valehtelu alkaa?