Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
2521/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko varmoja, että se Memphisin lapsi olisi Hamzan alulle laittama? Minulle tuli heti epäilys, kun daami oli jo parin viikon kuluttua raskaana. Ja kiire oli naimisiin.

Vierailija
2522/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko varmoja, että se Memphisin lapsi olisi Hamzan alulle laittama? Minulle tuli heti epäilys, kun daami oli jo parin viikon kuluttua raskaana. Ja kiire oli naimisiin.

No ei kai täällä kukaan mistään varma voi olla, väliin minä olen varma että täysin käsikirjoitettu juttu. Tässä Memphisissä häiritsi, kuinka halusi heti sänkyyn, vaikka tiesi että Hamzan äiti jopa loukkaantuu. Valitti jopa että Hamza oli liian nopea, olisi kuvitellut näin päättäväisen naisen huolehtivan ehkäisystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä tuo Moldovalainen Andrei on todella ärsyttävä tyyppi. On turhan ylpeä. Väittää elättävänsä perheensä, vaikka vaimo joutuu koko ajan pyytämään isältään tukea. Kalliit ökyhäätkin Moldovassa isän piti maksaa. Ihmettelen kuinka tuo Liz kestää tuota öykkäriä.

Vierailija
2524/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä tuo Moldovalainen Andrei on todella ärsyttävä tyyppi. On turhan ylpeä. Väittää elättävänsä perheensä, vaikka vaimo joutuu koko ajan pyytämään isältään tukea. Kalliit ökyhäätkin Moldovassa isän piti maksaa. Ihmettelen kuinka tuo Liz kestää tuota öykkäriä.

Andrei Mies mun makuuni.

Osaa pitää puolensa eikä varpaille tallota.

Vierailija
2525/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt itämaiden tietäjät että oikeestiko se Mohammed pesee palleronsa viisi kertaa päivässä? Olen luullut että vain kasvot ja kädet pestään.

Mä oon kyllä pettynyt vauva palstaan jos kukaan ei tiedä vastausta tähän palleroiden pesu kysymykseen!

Vierailija
2526/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin yksinkertaisena öykkärinä, ihan tollona. Nyttemmin sohvalla pari näyttää ihan sopuisalta, tulevat hyvin toimeen.

Vierailija
2527/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrein joukkio on kyllä TV parhautta. Valitetaan vuosia ja sitten käyttäydytään itse kuin mielipuoliset sisarpuolet jostain pahasta lastensadusta. Andrei on vähän laiska ja Moldova haisee, mutta sata kertaa järkevämpi kuin ne riivinraudat ja kokkeliveli.

Vierailija
2528/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me tietenkään voida olla varmoja.

Instassa Hamza puhuu tästä lapsenaan, jota Memphis ei anna tavata.

Juuri tänään Hamzan sisko puhui siitä jenkkiryhmässä.

Vierailija
2529/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt itämaiden tietäjät että oikeestiko se Mohammed pesee palleronsa viisi kertaa päivässä? Olen luullut että vain kasvot ja kädet pestään.

Mä oon kyllä pettynyt vauva palstaan jos kukaan ei tiedä vastausta tähän palleroiden pesu kysymykseen!

Miehet varmasti tietää, miksi pitää pestä jos meinaa naista kosiskella. Beduiiniteltoissa kameleiden kanssa pesu on hankalaa, kaapu yllä voi vähän tuulettaa. Pesulla käynti on toki molemmille tärkeä. 

Vierailija
2530/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pese palleroita. Pesee jalat, kädet, käsivarret, korvien takaa, kasvot, purskuttelee nenän ja kaikki tämä kolmeen kertaan ennen rukouksia. Yt. Itämaan tietäjä Melkhior

Vierailija
2531/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pese palleroita. Pesee jalat, kädet, käsivarret, korvien takaa, kasvot, purskuttelee nenän ja kaikki tämä kolmeen kertaan ennen rukouksia. Yt. Itämaan tietäjä Melkhior

Miksi se bidee sitten oli ihan kynnyskysymys?

Vierailija
2532/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se bidee sitten oli ihan kynnyskysymys?

Ei tiennyt, että monissa maissa on WC-paperi. Jos ei pese eikä pyyhi, alkaa kakkakirkkareet roikkumaan häiritsevästi.

Vierailija
2533/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut suomalaisetkin miehet osaavat ommella. Mm. vävyni osaa lyhentää housunsa koneella.

Vierailija
2534/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily on todella todella ärsyttävä.

Vierailija
2535/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kara nyt tässä uusimmassa jaksossa;

En voi mennä/ en mene naimisiin

selvinpäin.

Ja kyllä siinä jo näytti laseja kumoavan, saas nähdä montako vielä lisää.

Oli ehkä vitsi, mutta osin tottakin.

Enkä tarkoita, että ihan ns. kuivinsuinkaan täytyisi olla, mutta jos täysin umpitunneliin itsensä vetää niin mautontahan se on.

Oli juhlat sitten mitkä vaan.

Meillä kaukaisempi sukulaisnainen oli ollut melko tuiskeessa, omissa häissään.

Itse en niissä häissä ollut, mutta äitini siitä puhui.

Ajattelin heti kuullessani, että voi ei.

Noloahan tuommoinen on.

Eikä sovi kenellekään, ei sulhaselle tai vieraillekaan.

Vierailija
2536/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily on raivostuttava prinsessa ja määräilijä. Kaikki se lapsen omiminen, Koben ravintola-annoksen päättäminen, ylipäänsä määräily kaikesta ja se vanhempiensa kustannuksella loisiminen. Kaikkein karsein esimerkki oli oman sormuksensa ostaminen ja samaan aikaan vaatii Kobelta kallista uutta sormusta, kun vanha oli liian halpa. Ihan kuin heillä olisi ylimääräistä rahaa törsättäväksi. Ei Kobekaan kyllä synnitön ole, koska jätkä ei halua Emilyn käyttävän ehkäisypillereitä ja sitten on huuli pyöreänä, kun ollaankin taas raskaana. 🤦 Ja ne kommentit hänen paremmista ajotaidoistaan, rintapumpusta ja imettämisestä ym. Siinä on kyllä vakka kantensa löytänyt, kun molemmat ovat yhtä hölmöjä ja vastuuttomia.

Vierailija
2537/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän silti hänen ärtymyksensä ja suuttumuksensa, kun Kobe lähti tapaamaan kaveriaan kesken heidän hääsuunnittelunsa.

Ja tämän "Hups, unohdinko kertoa, että kaverini tulee JUST nyt tänne".

Tai kaiken huipuksi sen, että Kobe hups, tuosta vain paljasti raskauden "Lämpötilalle" vaikka sovittiin ettei vielä kerrota kenellekään.

Sitten Kobe vielä vähätteli asiaa, perusteli sillä että kun se on mun ystävä...

Jotenkin Kobesta saa hieman tyhmän käsityksen.

Ainakaan kovin luotettavalta ei vaikuta.

Nyt saapui sitten miehen ystävä, joka tuputtaa omia käsityksiään ja arvojaan.

Kehotti jopa muuttamaan.

Vierailija
2538/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän silti hänen ärtymyksensä ja suuttumuksensa, kun Kobe lähti tapaamaan kaveriaan kesken heidän hääsuunnittelunsa.

Ja tämän "Hups, unohdinko kertoa, että kaverini tulee JUST nyt tänne".

Tai kaiken huipuksi sen, että Kobe hups, tuosta vain paljasti raskauden "Lämpötilalle" vaikka sovittiin ettei vielä kerrota kenellekään.

Sitten Kobe vielä vähätteli asiaa, perusteli sillä että kun se on mun ystävä...

Jotenkin Kobesta saa hieman tyhmän käsityksen.

Ainakaan kovin luotettavalta ei vaikuta.

Nyt saapui sitten miehen ystävä, joka tuputtaa omia käsityksiään ja arvojaan.

Kehotti jopa muuttamaan.

No hups vaan Emily haukkuu ystävälleen Kobea kokoajan ja kertoo aivan kaiken.

Vierailija
2539/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä toi Yve näkee tuossa Mohamedissa.

Vierailija
2540/27900 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä toi Yve näkee tuossa Mohamedissa.

Ei taida yvekään ihan penaalin terävin kynä olla.

Mohku kosii ja Yve on aivan täpinöissään.

Just luetellut miten paljon heillä on ongelmia ja miten ymmärtämätön Mohamed on.

Ketju on lukittu.