Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
24381/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdista:

Oon miettinyt jopa, että onko joku soluttautuja/vakooja :D Ja pohjimmainen syy joku ihan muu kuin avioliitto Stevin kanssa.

Olen miettinyt samaa. Liian hyvin osaa lausua, ei tota opi "netti-kielikoulussa" ... 

Ja sillä on kummallisen pidättyväiset silmät, pitää näkymätöntä etäisyyttä.

Käy hitaalla, ei tiedä kuinka naisen kanssa olla ja elää. Stevien isä näki jo jalkaterän asennosta ja selvästi järkyttyi näkemästään.

Vierailija
24382/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on useampi kuin yksi ja sama jotka kommentoi Shekinahin sisaruksia. Mä en yleensä kommentoi ulkonäköä tai leikkauksien tuloksia (joskus saatan kyllä kehua jonkun lookia) mutta nyt oli kyllä pakko kommentoida, sellainen määrä bossleidejä kun ilmestyi yhtäkkiä ruutuun. Kuvaushan oli esitetty musiikkia myöten niin että se hipoi jopa koomisuutta alussa ja varmaan oli tarkoituskin antaa kuva siskoksista että "Don't mess with me". 

Voin myös sanoa etten koskaan kommentoi homoja jotka ei todellakaan ole mulle mikään ongelma, lähiystäväpiiristäkin löytyy, normaali asia. Feikkilaukkuja en kommentoi koska en erota edes lähietäisyydeltä aitoa feikistä jos nyt ei ihan tökerö väärennös ole. Saati sitten tv-ruudulta on mahdoton tunnistaa. Itse en feikkiä ostaisi. Tai jos saisin lahjaksi en kehtaisi käyttää. Gregin äidin huulipunassakaan en huomannut mitään outoa, ehkä teillä muilla on suuremmat tv.t kuin mulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24383/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Tim haki kunnon hampaat jossakin vaiheessa kosiakseen muovikummitusta ja nyt istuu sohvalla sisarensa kanssa ilman ihania hampaita :D

Vierailija
24384/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitähän on useampi kuin yksi ja sama jotka kommentoi Shekinahin sisaruksia. Mä en yleensä kommentoi ulkonäköä tai leikkauksien tuloksia (joskus saatan kyllä kehua jonkun lookia) mutta nyt oli kyllä pakko kommentoida, sellainen määrä bossleidejä kun ilmestyi yhtäkkiä ruutuun. Kuvaushan oli esitetty musiikkia myöten niin että se hipoi jopa koomisuutta alussa ja varmaan oli tarkoituskin antaa kuva siskoksista että "Don't mess with me". 

Voin myös sanoa etten koskaan kommentoi homoja jotka ei todellakaan ole mulle mikään ongelma, lähiystäväpiiristäkin löytyy, normaali asia. Feikkilaukkuja en kommentoi koska en erota edes lähietäisyydeltä aitoa feikistä jos nyt ei ihan tökerö väärennös ole. Saati sitten tv-ruudulta on mahdoton tunnistaa. Itse en feikkiä ostaisi. Tai jos saisin lahjaksi en kehtaisi käyttää. Gregin äidin huulipunassakaan en huomannut mitään outoa, ehkä teillä muilla on suuremmat tv.t kuin mulla. 

Top ja bottom ällöpari oksettaa.  Pakko kääntää sotauutisiin aina,  kun menevät suihkuun, yöks.

Vierailija
24385/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä huulia. Kaksosilla näyttä kuin ylähuuleen olisi tullut kunnon tälli. Vähän kuin törmännyt tolppaan :). Sama muilla sisaruksilla. Naamat sellainen vaha kabinetissa olevilla nukeilla. 

Katsoin järkyttyneenä Pariterapia-Tellallissa Staceyn naamaa jossa ei enää liikkunut kuin pukamaiset tekohuulet jonkin verran, mutta kun Darcey tuli lavalle niin huh huh meinasin pyörtyä! Sillä oli kiristetty leuka Staceytä enemmän, ja suun ympärys meni vekkimäiseksi kuin muovailuvaha. Huulet ei meinanneet enää liikkua, puhe oli irvistystä.

Eikö noiden lähipiirissä ole ketään jotka voisi puuttua sen verran asiaan, patistaa hoitoon, sillä nuohan pelottelee vastaan tulevia ihmisiä ja aiheuttaa painajaisia lapsille ketkä sattuu näkemään! Kaksi kävelevää myrkkymuijaa, niissä pitäisi olla myrkkyvaroitus kyljessä.

Vierailija
24386/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko välillä taas vaihtaa aihetta? Tää yks ja sama on nyt 6 sivua jaksanu jauhaa huulitäytteistä, Shekinahin siskojen + milloin kenenkin kauneusoperaatioista. Alkaa olla oikeesti todella puuduttavan tylsää! Sarjassa olis parikymmentä ihmistä, ei sanaakaan niiden tekemisistä, laput silmillä tuijottaa koko jakson onko joku mahdollisesti täyttänyt vaikka huulia. Miksi katsoo edes jos itse ohjelma ei kiinnosta? Ainoastaan millaiset huulet tai hampaat on kelläkin. Gimme a break! 🥱

Luen mieluummin niiden kommentteja kuin sun kuivia, ankeita, ikivalitus kommentteja.

Vierailija
24387/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjasta tullut plastikkakirurgia puoskarointi mainos. Kun ketkään normit parisuhteessa olevat eivät enää tähän mene. Niles ja Matilda olivat viimeiset normaalimmat. Muut on huomiohoroilijoita.

Seuraavaksi ei enää nähdä pariterapiaa vaan ruumiinkuvan häiriöterapiaa noille leikellyille ja täytetyille tursaille.

Vierailija
24388/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee lyhytkasvuisten oma ohjelma, häitä ja vauvojako?

Koskahan kyörätään koomassa olevat framille. Mikään ei ole enää pyhää, kaikki vaan rahan alttarille? No meistä katsojistahan se on kiinni, jos emme katso ei mainosrahojakaan tekijöille kilise! Minä boikotoin koko kanavaa, mulle riitti.

Vierailija
24389/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras, Mohammed tahtoo bideen koska sitä ei Yven vessassa ollut. Yve maksaa letkun ja putkimies tulee asentamaan. Eikö vain mällimuhammed käskee Yven ulos, koska pelkää että nainen menee vessaan nussuttamaan.
Tämähän on opetusohjelma parhaimmillaan, lisää tällaista. Tämä on näytetty jo kymmenen kertaa, eikä minua enää naurata. En päästäisi tuota hidasta muhamettia lapseni lähelle.

Vierailija
24390/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa: Kun näitä fyllinaamoja katsoo, alkaa se edesmennyt Kissanainen näyttää melkein normaalilta

Vierailija
24391/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdista:

Oon miettinyt jopa, että onko joku soluttautuja/vakooja :D Ja pohjimmainen syy joku ihan muu kuin avioliitto Stevin kanssa.

Olen miettinyt samaa. Liian hyvin osaa lausua, ei tota opi "netti-kielikoulussa" ... 

Eli kun se ei nyt olekaan piilohomo tai bi, niin vähintään sen pitää sitten olla soluttautuja tai vakojja. Anna mun kaikki kestää! Vähän nyt valoja päälle jooko?

Kerro meille, miten on oppinut melkein täydellisen huom. amerikan-englannin Iranissa? Vihaavat jenkkejä. 

Vierailija
24392/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan kyörätään koomassa olevat framille. Mikään ei ole enää pyhää, kaikki vaan rahan alttarille? No meistä katsojistahan se on kiinni, jos emme katso ei mainosrahojakaan tekijöille kilise! Minä boikotoin koko kanavaa, mulle riitti.

Mitä tarkoittaa kyörätään? 😯 Boikotoithan sit myös tätä keskusteluketjua, please!

Vierailija
24393/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liz kertoo somessaan miten 90D porukka on tukenut häntä vatsasyövän aikaan; Kimbaaaly, Tyray, Panama-Jasmine ja etenkin Big-Mike (Natalien ex) uusine naisystävineen eli Saran kanssa. Olivat menneet viettämään Lizin kanssa uutta vuotta, kun Liz oli ollut kotonaan ypöyksin. Lizistä ja Sarasta on tullut läheiset.

Tulee vaan kieltämättä mieleen miten Jasmine inhosi muita naisia ennen Jenkkeihin tuloa eikä Gino saanut jutella edes tarjoilijalle tai tilata pizzaa tiskiltä ja jutella kassan naiselle, mutta huomasi että kannattaa yrittää kaveerata naisten kanssa ja saada sillä pisteitä, varsinkin sarjassa olevia naisia tarvitsi saada puolelleen, ja Rob oli aivan oikeassa kun sanoi mikä Jasminen motiivi on. Sillä en vaan millään saa vilpitöntä kuvaa tuosta Jasminesta. Nainen joka jätti lapsensa Panamaan eikä ole käynyt niiden luona moneen vuoteen vaikka on green card. Uusi vauva näemmä kerää enemmän tykkäyksiä somessa kuin kouluikäiset poikansa

Jasmin teki "somevauvan".😥

Vierailija
24394/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kyörätään? 😯 Boikotoithan sit myös tätä keskusteluketjua, please!

Kyörätään tarkoittaa, kun vaikkapa kottikärryillä tuodaan jotain näytille!

Vierailija
24395/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun se ei nyt olekaan piilohomo tai bi, niin vähintään sen pitää sitten olla soluttautuja tai vakojja. Anna mun kaikki kestää! Vähän nyt valoja päälle jooko?

Kerro meille, miten on oppinut melkein täydellisen huom. amerikan-englannin Iranissa? Vihaavat jenkkejä. 

Laita hakusanaksi googleen Iran. Entinen Persia. Shaahin aikaan olivat maat ihan hyvissä väleissä. Vasta kun siellä alkoi jyllätä nämä ajatollat uskonnon kanssa tuli länsimaihin pesäeroa. Ihan ovat silti kielitaitoista väkeä, nämä ylenmääräiset puheet koko kansan amerikkavihasta on taas TLC:n lisäväriä draamaan. Kannattaa tutustua ihan faktoihin tuolla Wikipediassa.

Vierailija
24396/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kärrätään" on mulle tutumpi.

- eri

Vierailija
24397/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Meilläkin kärrätään. Kyöräämisestä tulee vaan mieleen köyriminen... 😉

Vierailija
24398/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Meilläkin kärrätään. Kyöräämisestä tulee vaan mieleen köyriminen... 😉

Hyi teitä aina mielessä köyrimiset🤨Kyörätessä ei köyritä.

Vierailija
24399/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hakusanaksi googleen Iran. Entinen Persia. Shaahin aikaan olivat maat ihan hyvissä väleissä. Vasta kun siellä alkoi jyllätä nämä ajatollat uskonnon kanssa tuli länsimaihin pesäeroa. Ihan ovat silti kielitaitoista väkeä, nämä ylenmääräiset puheet koko kansan amerikkavihasta on taas TLC:n lisäväriä draamaan. Kannattaa tutustua ihan faktoihin

Palaa nykyaikaan. Shaahin valta loppui Persiassa vuonna 1979. Ja minkä ikäinen tämä Mahdi nyt olikaan? 26? Eli syntynyt 1999. Nykyään Iranissa Yhdysvaltoja kutsutaan Suureksi Saatanaksi. Polttelevat Amerikan lippuja  ja huutavat "kuolema Amerikalle". 

Vierailija
24400/27900 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hakusanaksi googleen Iran. Entinen Persia. Shaahin aikaan olivat maat ihan hyvissä väleissä. Vasta kun siellä alkoi jyllätä nämä ajatollat uskonnon kanssa tuli länsimaihin pesäeroa. Ihan ovat silti kielitaitoista väkeä, nämä ylenmääräiset puheet koko kansan amerikkavihasta on taas TLC:n lisäväriä draamaan. Kannattaa tutustua ihan faktoihin

Ai tuosta tulee sen tositv-sarjan nimi "Shahs of Sunset" mikä pyöri Bravo-kanavalla! Suomessa ei ole näytetty, katsoin Jenkeissä. Se missä oli Los Angelesissa asuvia persialaisia keiden vanhemmat lähteneet pakoon sieltä tai ovat itse olleet pieniä lapsia lähtiessään. Suurin osa noista oli kiinteistövälittäjiä Los Angelesissa, taisi olla yksi taiteilija ja yksi uikkarisuunnittelia,

Ketju on lukittu.