90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Voi kamala mikä Roina Tyrayn eteen tuotiin, vei molemmat helmet miesparalta eikä edes yhtä suukkoa antanut.
"Martini Pat" ja ne muut tädit jotka asuu Markin ja Minan naapurissa, vois pistää Pillow Talkiin kommentoimaan, tai vaikka terapeuteiksi Pariterapiaan. Niiltä tulee hyvää juttua vielä tämän kauden aikana, näin muutaman pätkän, jenkkikavereiden lähettämänä.
Muuten, Pariterapian 3 "terapeuttia" on jotain hitsin somevaikuttajia ja yrittää hakea itselleen vain lisäseuraajia. Vanhin vaalea nainen taitaa olla ainoa oikea pitkän linjan koulutuksen käynyt terapeutti.
Olispa kiva jos naapureina olisi Martini-Pat ja Cupcake-Pat :D
Ne on vissiin eläköityneiden lentäjien vaimoja, tuo asuinalue on lentäjille ja entisille lentäjille suunniteltu, siksi siinä on se kiitorata ja joko talleja tai suojakatoksia pienlentokoneille.
Jaahas Sophie roikkuu edelleen 90 Day sarjassa ja tulee olemaan mukana Diarisiessa. Hankkii uudet silikonitissit.
Voisiko nämä vaihteeksi hakea uusia henkilöitä sarjaan eikä kierrättää yksiä ja samoja yhdestä sarjasta ja sivusarjasta toiseen?
Kukaan itseään kunnioittava ei sarjaan lähde. Hönttejä kierrätetään ja koko suku vedetään mukaan. Mieluummin katson viidakkoeläimiä ja apinoita oksilla kuin näitä onnettomia ihmisiä ja tätä sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan itseään kunnioittava ei sarjaan lähde. Hönttejä kierrätetään ja koko suku vedetään mukaan. Mieluummin katson viidakkoeläimiä ja apinoita oksilla kuin näitä onnettomia ihmisiä ja tätä sarjaa.
Mut silti kuitenkin katot näitä ja sen lisäks vielä tuut tänne kommentoimaan, jepjep.🙄 Mikset myönnä että olet koukussa tähän, ihan niin kuin me muutkin täällä...😜
Vierailija kirjoitti:
Jaahas Sophie roikkuu edelleen 90 Day sarjassa ja tulee olemaan mukana Diarisiessa. Hankkii uudet silikonitissit.
Voisiko nämä vaihteeksi hakea uusia henkilöitä sarjaan eikä kierrättää yksiä ja samoja yhdestä sarjasta ja sivusarjasta toiseen?
Mä en tiedä onko näin, mutta mun veikkaus on, että ne roikottaa mukana sellaisia tyyppejä joita seurataan somessa. Inhon takia tai muuten vaan, ainoa mikä ratkaisee on klikkaukset. Rahan takiahan TLC näitä sarjoja tehtailee. Mainostajat elättää sekä kanavan, että nää somessa esiintyvät, sarjan myötä julkkikset. Se on aina riski ottaa joku ihan uusi naama mukaan. Joka kaudellahan on nykyään ainakin puolet näitä taattuja rahasampoja jotka on tuttuja jo katsojille.
Tell Allin jälkeen vähemmän kiinnostaneet katoaa vähin äänin sinne mistä tulivat ja reaktioita herättäneet buukataan ilomielin jollekin seuraavalle spin off kaudelle. Raha se on mikä ratkaisee. Ei siellä muuten olisi roikutettu mukana noita kestoinhokkeja, raivohullua Angelaa ja ällöttävää pikku-Ediä muun muassa. Tässäkin pätee se sanonta mitä julkkikset itsekin käyttää: Ei ole olemassa huonoa julkisuutta, pääasasia että sitä on.
Kolmen kimpassa Matt ei ole huomannut, että oletuista toinen on mies. Aatamiomenineen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut silti kuitenkin katot näitä ja sen lisäks vielä tuut tänne kommentoimaan, jepjep.🙄 Mikset myönnä että olet koukussa tähän, ihan niin kuin me muutkin täällä...😜
Päivän paras! 😁
Onko Any transmies? Sarper on myös minun suosikki nykyään.
Mikä noissa avioehdoissa on niin kauheaa? Mina on nyt jo miljoonas morsian joka vetää hernepellon nenään asiasta.
Siihenhän voi kirjoittaa mitä haluaa, voi tehdä avioehdon joka on voimassa VAIN avioeron kohdalla, vain osa omaisuudesta on suojattu, ei se automaattisesti tarkoita että kaikki rahat on minun ja sinä et missään tapauksessa tule saamaan penniäkään.
En minä pitäsi sitä minään loukkauksena tai epäluottamuslauseena, jos mies ehdottaisi asiaa. Ainakin haluaisin ensin kuulla millainen avioehto tulisi olemaan.
Amerikassa varmaan elatuskin on hyvä lasten lisäksi myös vaimolle, siksi ajattelevat avioehdon ollessa jäävänsä vähemmälle rahalle. Mitenhän jos vaimo onkin varakkaampi, haluaako mies avioehdon.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassamme Leikellyt&Ei niin rohkeat. En tajua miksi edes seuraan tätä sarjaa vielä. Edes Jälkipyykki ei enää nappaa, liikaa showta ja huutamista. Silti uskollisesti katson aina uuden jakson ja pyykit. Ja välillä myös uusintoja vaikka kukaan ei pakota katsomaan. Kiitos kun jaksoitte lukea mun maailman turhimman valituksen 😄😁
Tuumailet aivan kuin minä olisin kirjoittanut. Uusintoja en kestä katsoa, jos sattumalta surffaillessa tv'tä osuu kohdalle. Sikäli viivähdän hetken, että koetan nähdä, miten hahmot ovat vanhentuneet.
Toinen asiani on kysyä, että mitkä kaksi asiaa ne ovat, joilla Julian on pettänyt Brandonia? Siis kuten Brandon kokee. Jotkin asiat mitkä nyt tulleet esille ja Brandon on murtunut. Jostakin syystä nuo Julianin elämän jutut menneet minulta ohi.
Chantelko bikineissä diaries-maInoksessa älyttömän kokoisten tissien kanssa?
Mua ei kiinnosta Sarper yhtään. Kaikkien kans ollut ja jakanut.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta Sarper yhtään. Kaikkien kans ollut ja jakanut.
En usko että tuo on totta. Sarperista vaan piti tehdä jännämies jotta TLC:n katsojilla olisi enemmän taivasteltavaa. Turkkilainen gigolo, ruskeasilmäinen rantakäärme joka luikertelee turistityttösten liiveihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko näin, mutta mun veikkaus on, että ne roikottaa mukana sellaisia tyyppejä joita seurataan somessa. Inhon takia tai muuten vaan, ainoa mikä ratkaisee on klikkaukset. Rahan takiahan TLC näitä sarjoja tehtailee. Mainostajat elättää sekä kanavan, että nää somessa esiintyvät, sarjan myötä julkkikset. Se on aina riski ottaa joku ihan uusi naama mukaan. Joka kaudellahan on nykyään ainakin puolet näitä taattuja rahasampoja jotka on tuttuja jo katsojille.
Tell Allin jälkeen vähemmän kiinnostaneet katoaa vähin äänin sinne mistä tulivat ja reaktioita herättäneet buukataan ilomielin jollekin seuraavalle s
Ne roikottaa näköjään lähinnä mukana niitä jotka on ONLY FANSissä esittelemässä ruumiinosiaan maksaville.
Emilyn (Koben vaimo) isä on ihana ja normaali. Pillow Talkissa.
Leipojamiehen äiti Lucille oli niin kiva ja ystävällinen kun Loren soitti sille.
Samoin Martini Pat, sekä Sarper on mukavia.
Noiden takia viitsii enää katsoa tätä roskasarjaa. Ymmärrätte mitä tarkoitan ;))
Muita joiden mielestä Stevin ja Mahdin kuntosalikohtaus oli vaivaannuttavaa katsottavaa? Siinä huomasi, että sarja ei ole aito, kuinkahan mones otto oli menosa? Stevi ja Mahdi olivat niin puupökkelöitä salilla, normaalisti he ovat rentoja kameroiden edessä. Sopivasti oli saatu sinne vähäpukeisia naisia perät pitkällä ja muutama mies oli naama blurrattuna.
Sarjassamme Leikellyt&Ei niin rohkeat. En tajua miksi edes seuraan tätä sarjaa vielä. Edes Jälkipyykki ei enää nappaa, liikaa showta ja huutamista. Silti uskollisesti katson aina uuden jakson ja pyykit. Ja välillä myös uusintoja vaikka kukaan ei pakota katsomaan. Kiitos kun jaksoitte lukea mun maailman turhimman valituksen 😄😁