Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
23881/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typerä tuo kolmiodraamaporukka🙄 Onhan se nyt ihan selvää että kolmas pyörä vain kärkkyy parisuhteen miestä, ja vaimo ihan tollona on jopa valmis eroamaan miehestään ja antamaan tämän avioliittoon toisen naisen kanssa. Miten ihmeessä KUKAAN voi olla noin tyhmä?

Vierailija
23882/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta Sarper yhtään.  Kaikkien kans ollut ja jakanut. 

Sarper taitaa on  hönös, jota ranskalainen mies pöydässä kiusasi ehkä liikaakin. Kyllä hönös hönöksen tuntee. Shekinah on ehkä huomannut asiantilan ja esittelee hönöstä suvulleen, toivoen jonkun ratkaisevan hänen ison pulmansa. Tuskin tulee mitään häitä, sehän olisi jo pyhäinhäväistys. Onkoonkin kyseessä TLC

Veikkasin aikanaan, että kohta marssittavat koomassa olevat lavalle, häitä viettämään.

Anteeksi olin väärässä, ensin kyörätään syöpäsairaat lapset lavalle.  Kaikella sitä rahastetaan, mulle liian julmaa katsottavaa, en nauti moisesta "viihteestä" lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23883/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin tekemällä tehty itkupotkuraivari siellä viinikellarissa. Amani muka itkee hysteerisenä ja sitten kun oikaisee itsensä meikki on täydellinen, silmät ei punoita yhtään eikä nenä vuoda.

Olen myös kyllästynyt  Amanin vänkäämiseen siitä, että Ani ei halua kertoa täyttä totuutta pari/kolmiosuhteesta. Haluaisin nähdä Amanin reaktion, kun Ani vaatisi että mennääs esittelemään tämä meidän kolmenkimppa sun sukulaisille sinne Tunisiaan.

Vierailija
23884/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Armando kommentoinut Pillow Talkissa Anin tilannetta noin kanssameksikolaisen näkökulmasta? En ole PT:tä seurannut, olisi kiva jos joku kertoisi mitä mieltä Armando on tilanteesta ja painostuksesta.

Vierailija
23885/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarper taitaa on  hönös, jota ranskalainen mies pöydässä kiusasi ehkä liikaakin. Kyllä hönös hönöksen tuntee. Shekinah on ehkä huomannut asiantilan ja esittelee hönöstä suvulleen, toivoen jonkun ratkaisevan hänen ison pulmansa. Tuskin tulee mitään häitä, sehän olisi jo pyhäinhäväistys. Onkoonkin kyseessä TLC

Veikkasin aikanaan, että kohta marssittavat koomassa olevat lavalle, häitä viettämään.

Anteeksi olin väärässä, ensin kyörätään syöpäsairaat lapset lavalle.  Kaikella sitä rahastetaan, mulle liian julmaa katsottavaa, en nauti moisesta "viihteestä" lainkaan.

Sä kierrät ketjusta toiseen vinkumassa tota samaa mantraa. Milloin ilmoitat lopettavasi katselun, milloin katsot tarpeelliseksi moneen kertaan kirjoittaa miten katsot mielummin apinoita puissa. Aina sama valitus, ohjelmasta riippumatta. Mulla on sulle helppo ratkaisu tähän ongelmaan: Lopeta kokonaan telkkarin katselu ja mene vaikka ulos lenkille!!! Tosi kiva kevät sää siellä. Tai jos on pakko tuijottaa telkkaria, niin vuokraa vaikka haluamasi leffa, niin ei tarvi katsoa kymmentä epämieluisaa ohjelmaa ja kiertää keskusteluketjuja läpi valittamassa.

Vierailija
23886/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tuo on totta. Sarperista vaan piti tehdä jännämies jotta TLC:n  katsojilla olisi enemmän taivasteltavaa. Turkkilainen gigolo, ruskeasilmäinen rantakäärme joka luikertelee turistityttösten liiveihin. 

Sarperilla on siniset silmät.

Vierailija
23887/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chantelko bikineissä diaries-maInoksessa älyttömän kokoisten tissien kanssa? 

Joo haki niihin taas lisää jotain rasvansiirtoa Meksikosta, silikonien päälle, siks ne on koripallon kokoiset. Taisivat täyttää peräpäätäänkin tokan tai kolmannen kerran.

Miten Chantel, siskonsa ja äitinsä uskaltavat rampata siellä hankkimassa kirurgiaa? Nehän kävi porukalla siellä siinä omassa Family Chantel sarjassaan, saavat varmaan perhealennusta.

Vierailija
23888/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tuo on totta. Sarperista vaan piti tehdä jännämies jotta TLC:n  katsojilla olisi enemmän taivasteltavaa. Turkkilainen gigolo, ruskeasilmäinen rantakäärme joka luikertelee turistityttösten liiveihin. 

Ne on siniharmaat piilarit. Sillä oli ruskeat silmät nuoruuskuvissaankin.

Shekinah käyttää myös väripiilareita, sillä oli oudon helmiäispinta-kultasävyiset viimeksi Tell Allissa. Kummankin väripiilarit on todella luonnottoman näköiset.

Vierailija
23889/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shekinah käyttää myös väripiilareita, sillä oli oudon helmiäispinta-kultasävyiset viimeksi Tell Allissa. Kummankin väripiilarit on todella luonnottoman näköiset.

Toi on tosiaan jo ihan next level turhamaisuutta kun enää ei edes oma silmienväri kelpaa 😕

Vierailija
23890/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kierrät ketjusta toiseen vinkumassa tota samaa mantraa. Milloin ilmoitat lopettavasi katselun, milloin katsot tarpeellis

Olen saanut aika-ajoin täällä stalkkerin kimppuuni, kuten nyt.

Minä katson silloin kun haluan ja kirjoittelen tänne silloin kun haluan, omat mielipiteeni. Alusta päättää siis  Sanoma Media päättää,  jos se ei sovi, et sinä

Jos tämä ei sinulle sovi, siirry toisaalle.

Vierailija
23891/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on tosiaan jo ihan next level turhamaisuutta kun enää ei edes oma silmienväri kelpaa 😕

Sarjassa oli aiemmin Moldovaan miehen luona käymään mennyt trans-nainen Nikki joka käynyt laserissa poistamassa ruskean pigmentin silmistään ja teetti niistä viileän siniset. Sama joka hankki ne isot persimplantit ja joutui pitää jotain kompressio tai tukialushousuja.

Samoin Jordaniaan käymään mennyt japanilainen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen TigerLily kellä siniset piilolinssit, valkaistut hiukset ja vaaleat hiusjatkeet.

Kerran olen nähnyt ulkomailla, entisellä korealaisella opiskelukaverilla, siniset piilarit ja aina kun katsoi sivuun niin oma tummanruskea silmä näkyi millin verran laidoista / reunoista luonnottomalla ja oikeastaan melko pelottavalla tavalla.

Vierailija
23892/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Nikkistäkään uskoisi että sama henkilö, teininä ja nyt! :-o

https://media.zenfs.com/en/in_touch_weekly_336/a12f6db8100efb53e6997494…

Lapsena

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/10/16/11/4562C0F300000578-0-image-…

Sehän vielä kehui että kirurgiaan ja muokkauksiinsa mennyt yli miljoona dollaria!

Vierailija
23893/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää äitienpäivää eli joku reddittiläinen oli tehnyt tän hauskan äitienpäivä meemikoosteen sarjan vähemmän ihanista mutta vihaisista äideistä :D :D :D Sophien äidin pidätyskuvakin, missä poseeraa tiiliseinän edessä, päässyt mukaan.

Luulin ensin tuota Asuelun "Where is my money?!?!!!" äitiä mieheksi tuossa kuvassa.

https://www.reddit.com/r/90dayfiance_FB_memes/comments/1kk89st/happy_mo…

Vierailija
23894/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin rääkynyt taas somessa "miksi minä saan niin paljon vihaaaaa!"

Imettää tekotisseillään, niin väki kommentoinu että lapsi saa niin paljon muovieritteitä sisäänsä että iskee autismi. "Minä ja mun ostotissit", ja käyttää vain lasta tekosyynä esitelläkseen niitä, muttei ajattele lapsen terveyttä. Tuo nainen on kävelevä haittamuovikasa.

Ei välittänyt kahdesta aiemmastakaan lapsesta kun ei käy Panamassa edes katsomassa niitä vaikka on ollut pitempään sillä jo se green card että voisi halutessaan käydä.

Vierailija
23895/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shekinah olisi voinut säästää ja saada isomman asunnon noille kahdelle, mutta on tuhlannut aivan turhaan, rumentavaan plastikkakirurgiaan ja täyteaineisiin sekä botoksiin varmaan pari-kolme sataa tuhatta dollaria.

Vierailija
23896/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pidän parista.En tiedä miksi mutta jotenkin sopivat yhteen. 

Vierailija
23897/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pidän parista.En tiedä miksi mutta jotenkin sopivat yhteen. 

Hirveitä molemmat. naisen huuletkin ihan kaameat!

Vierailija
23898/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuo kun Stacey kohtelee Floriania kuin teinipoikaa.

Sairasta miten noilla siskoksilla on pakkomielle kirurgisiin toimenpiteisiin, harva se viikko jotain kohotusta, muutosta, täyttöä, tekotukkaa, tekoripsiä, huulitäytteitä repeytymispisteeseen saakka ja liian raskaat silikonit heiluu kainaloissa.

Siskoksilla yhtä sairas pakkomielle myös noihin nuoriin jäykänoloisiin itäeurooppalaisiin miehiin jotka käyttäytyy kuin olisi rautakanget syvällä pärseessä.

Niiden molempien exät ja lastensa isät on myös itäeurooppalaisia.

Vierailija
23899/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanne sai tatuoidun irkkutaistelija-Seaninsa kiinni pettämisestä, ja nyt Sean asuu hissi-Jamesin & banaanisipsi-Tatan kanssa Mainessa.

Vierailija
23900/27900 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustatietoa:

Nyt kun Libbyn eli Potthastin eräs sinkkusisko Jen on taaa ajankohtainen kun käsikirjoituksen puitteissa "deittaa" nyt, jo vuosien ajan varattua Joshia eli Natalien sarjaan käsikirjoittettua "feikkimiesystävää", niin tuossa oikealla linkin kuvassa on Jenin afroamerikkalainen pullea ex-mies Orlando joka on radiojuontaja ja sellainen ohjelma sillä Floridassa kuin Orlando and the Freak Show. Jenin kaksi alaikäistä tytärtä oli tummempi-ihoisia, jos muistatte. Tuo on niiden iskä.

Jen yritti tuohon aikaan sarjaa vielä larpata jotain Jennifer Lopezia tai Kim Kardashiania, mutta niinhän ne monet jenkkimuijat on yrittäneet ;D ;D Kertoo vain rappeutuneesta nykykulttuurista ja täydellisestä persoonattomuudesta. Kiitos vaan hitosti valheellinen sosiaalinen media ja etenkin instagram minkä perusteella tyhmät ja lahjattomat tyrkyt matkii toisia tyhmiä ja lahjattomia tyrkkyjä.

https://i.ytimg.com/vi/_YMgfU48ysE/maxresdefault.jpg

Ketju on lukittu.