90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27500)
Vierailija kirjoitti:
Tuon Asuelon äiti ja sisko ihan pimeitä.Varmasti myös vaikuttaa pariskunnan väleihin.
GIMME MY MONEY 👹👹👹
92 Days on saanut myös ruotsalaisen version Älskar, Älskar inte. Löytyy 2 kautta (Discovery + ). Siinäkin puolisot löytyy enimmäkseen Afrikasta, mutta Aasiasta myös. On kyllä melkoisia persoonia...
Vierailija kirjoitti:
92 Days on saanut myös ruotsalaisen version Älskar, Älskar inte. Löytyy 2 kautta (Discovery + ). Siinäkin puolisot löytyy enimmäkseen Afrikasta, mutta Aasiasta myös. On kyllä melkoisia persoonia...
Halutaanko Ruotsiin uutta verta ja miehisiä miehiä. Ne menee tässäkin asiassa meidän edelle hitsi sentään.
Kenny ja Armando ovat minun suosikit näistä pareista, en ole googlannut miten heillä nykyisin menee, toivottavasti hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kenny ja Armando ovat minun suosikit näistä pareista, en ole googlannut miten heillä nykyisin menee, toivottavasti hyvin.
Olen liian vanha ymmärtämään, että halutaan kaikki koska minulla on oikeus, minun onneni on se tärkein.
Armandolla on suloinen tyttö joka on jo menettänyt äitinsä, Kennyllä lapset ja lapsenlapsi, eikö voisi olla tyytyväinen siihen mitä jo on elämältä saanut. Minuun sattuu Armandon äidin tuska, hän on kahden tulen välissä, miehensä ja kulttuurin, rakastaa poikaansa ja lapsenlastaan.
Ellie ja Victor.. Lähde hyvä nainen takaisin, petturi ukko jo valmiiksi ja vain rahan perässä..
Entäs tämä Viktor hurrikaanin keskeltä. Nainen tuhlasi kaikki rahansa ja nyt kumpikin ovat rahatoomia ja miestä harmittaa. Retale heittää, että jos olisit laittanut tarpeeksi rahaa minulla olisi edes pyörä. Mikä apina.
Vierailija kirjoitti:
Onko Angela ja Michael yhdessä?
Pahalta näytti jossain pätkässä, jossa huusivat toisilleen maasta toiseen ja Angela paljasti resuiset ryntäänsä kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Entäs tämä Viktor hurrikaanin keskeltä. Nainen tuhlasi kaikki rahansa ja nyt kumpikin ovat rahatoomia ja miestä harmittaa. Retale heittää, että jos olisit laittanut tarpeeksi rahaa minulla olisi edes pyörä. Mikä apina.
Anteeksi, edellä joku jo kysyikin Ellien ja Victorin yhteiselosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää, miten se Intiaan muuttanut Jenny antaa anopin ja apen kohdella itseään. Ja se avokki
Summit vain naureksii vieressä. Anoppi käskyttää siivoamaan ja muihin töihin kuin pikkutyttöä itseään
vanhempaa miniää. Ei osoita vähäisintäkään kunnioitusta. Itse huitaisisin anoppia luutulla päin näköä
ja ottaisin välittömästi hatkat noin vässykän miehenluota! Sairasta kohtelua Jenny-ressukkaa kohtaan.
Jennyhän kävi ensin katsastelemassa paikkoja ja hyväksi paikan todettuaan marssi asianajan (vai oliko maahanmuuttoviraston hlö) pakeille ja kyseli millainen pompsi hänellä on eläkesäästöja ym. Möi kaiken omistamansa ja muutaman tonnin rahavarat taskussan lähti kohti onnea, todeten että viimeinen mahdollisuus.
Vitsit on vähissä, vaikka usein heittääkin että lähtee kotiin jos ei häitä saa. Halvemmaksihan häiden odottelu tulee Intiassa, lieneekö edes matkarahoja taskussa. Se pistää olemaan kiltti ja sopeutuvainen, kuhunkin tilanteeseen. Tämän Summit ja hänen suuri sukunsa tietävät. Ehkä antavat Jennylle matkarahat kotiin, kun Sumit niin päättää.
Sumit ja Jenny ovat menneet naimisiin.
Juuri katsoin jakson jossa Summit kyselee kamultaan, mennäkö vai eikö mennä Jennyn kanssa naimisiin. Onhan nämä tietysti käsikirjoitettuja, mutta tämä Jennykin, ihan hirveää kytätä moisen mlkun päätöstä, otatko sinä minut vaimoksesi, kun niin paljon minua rakastat. Pitäisi saada iso korvaus, että suostuisin edes näyttelemään. En mistään rahasta ja kaameinta on kun lapset vedetään mukaan.
Mitä niitten Kennyn ja Armandon piti heti häävieraiden saavuttua häiden aattona täräyttää, että haluavat yhteisen lapsen. Olisivat nyt ensin viettäneet kaikessa rauhassa häät. Säälittää Armandon isäkin, kun hän vastoin periaatteitaan suostui tulemaan häihin. Kennyn pitäisi pikemminkin keskittyä isoisän velvollisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niitten Kennyn ja Armandon piti heti häävieraiden saavuttua häiden aattona täräyttää, että haluavat yhteisen lapsen. Olisivat nyt ensin viettäneet kaikessa rauhassa häät. Säälittää Armandon isäkin, kun hän vastoin periaatteitaan suostui tulemaan häihin. Kennyn pitäisi pikemminkin keskittyä isoisän velvollisuuksiin.
Juuri näin. Kenny itkee kuin pikkupentu silmät päästään, mä haluun mä haluun kaiken ihan kaiken. Armadon isä toimi hienosti, mutta sekään ei näille rakastavaisille riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää, miten se Intiaan muuttanut Jenny antaa anopin ja apen kohdella itseään. Ja se avokki
Summit vain naureksii vieressä. Anoppi käskyttää siivoamaan ja muihin töihin kuin pikkutyttöä itseään
vanhempaa miniää. Ei osoita vähäisintäkään kunnioitusta. Itse huitaisisin anoppia luutulla päin näköä
ja ottaisin välittömästi hatkat noin vässykän miehenluota! Sairasta kohtelua Jenny-ressukkaa kohtaan.
Jennyhän kävi ensin katsastelemassa paikkoja ja hyväksi paikan todettuaan marssi asianajan (vai oliko maahanmuuttoviraston hlö) pakeille ja kyseli millainen pompsi hänellä on eläkesäästöja ym. Möi kaiken omistamansa ja muutaman tonnin rahavarat taskussan lähti kohti onnea, todeten että viimeinen mahdollisuus.
Vitsit on vähissä, vaikka usein heittääkin että lähtee kotiin jos ei häitä saa. Halvemmaksihan häiden odottelu tulee Intiassa, lieneekö edes matkarahoja taskussa. Se pistää olemaan kiltti ja sopeutuvainen, kuhunkin tilanteeseen. Tämän Summit ja hänen suuri sukunsa tietävät. Ehkä antavat Jennylle matkarahat kotiin, kun Sumit niin päättää.
Sumit ja Jenny ovat menneet naimisiin.
Juuri katsoin jakson jossa Summit kyselee kamultaan, mennäkö vai eikö mennä Jennyn kanssa naimisiin. Onhan nämä tietysti käsikirjoitettuja, mutta tämä Jennykin, ihan hirveää kytätä moisen mlkun päätöstä, otatko sinä minut vaimoksesi, kun niin paljon minua rakastat. Pitäisi saada iso korvaus, että suostuisin edes näyttelemään. En mistään rahasta ja kaameinta on kun lapset vedetään mukaan.
Hirveää jahkaamistahan se on ollut useita vuosia jo, mutta kyllä he käsittääkseni menivät naimisiin, olen sellaisen jakson nähnyt. Siirtyivät sitten jahkaamaan (tv-ohjelmassa) miten asiasta kerrotaan Sumitin vanhemmille.
Jenny paljasti Summitille, että tämä on hänelle rakkain ihminen maailmassa. Entä lapset, lastenlapset, tämä ketku Summitko se päihittää kaikki muut.
Mä en sitten taas tajua mitä ihmettä ne aikuiset ihmiset siellä ulisi että iskä unohtaa sitten heidät ja lapsenlapset ja yhyy yhyy. Mitä ihmettä! Onhan se nyt selvä että kun menee nuoremman puolison kanssa uusiin naimisiin että muitakin muutoksia ja hyvin todennäköisesti perheenlisäystä tulee. Eikö ne Kennyn lapset ole tajunneet että näin varmaan käy vaikka ei ole heterosuhteesta kyse? Armando on suloinen ja erittäin perhekeskeinen, ja tosi nuori. Pidän luonnollisena että haluaa oman perheen. Ihme kitinää Kennyn lapsilta. Miettikää jos Armando olisi nuori nainen niin ei kukaan kyseenalaistaisi hänen suoranaista oikeutta tulla vanhemmaksi. Se ärsyttää että A ei pysty nauttimaan häistään täysipainoisesti kun jäärä isäukko siellä myrkyttää tunnelmaa. Heittäisi ukon pihalle ja takaisin saa tulla kun osaa olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kenny itkee kuin pikkupentu silmät päästään, mä haluun mä haluun kaiken ihan kaiken. Armadon isä toimi hienosti, mutta sekään ei näille rakastavaisille riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Darcy ja Stacy ovat jälleen kerran hyvä esimerkki siitä, että ns. kauneusleikkaukset eivät välttämättä kaunista ihmistä. Veikkaan että nuokin olisivat paremman näköisiä ilman järjettömiä tissejä, ankkahuulia, laattamaisia tekoripsiä ja peroksidi-hiuslisäke-tukkaa.
Ja ne uudet nenät! Olenko ainoa, jonka mielestä nuo uudet mininenät ovat ihan kammottavat? Ihan eriparia kasvojen kanssa.
Darceyn tytärkin sanoi että äiti näyttää ihan MISS PIGGYILTÄ!
Nythän Darceyn on vaikea puhua liian isojen tekohuulten ja tekohampaiden takia, järkyttävää sössötystä. Stacey ei sössötä ihan yhtä pahasti.
Perjantaina alkaa uusi kausi sitä perussarjaa TLC-kanavalla. Olisko se 9-kausi?
Miks sen Darceyn kaverit kiusaa koko ajan sitä Georgia ja veedduilee sille?
No tietysti sen takia kun se Darcey puhuu kännissä siitä p - skaa niille kavereille, juoruaa sen yksityisasiatkin rahoineen, ja sitten muikkeli istuu ihmettelemässä kiero tekohuulisuu mutrulla eikä puolusta sitä miestä kun ne muut aukoo sille päätä. Nyt se outo sinitukkainen Darceyn ja Staceyn mieskaveri alkoi huutaa ja mökätä sille vaikkeivät olleet koskaan tavanneet, kehtasi sen raha-asioita siinä toitottaa.
Darcey sanoo ja valittaa että maksaa kaiken, piti saada mies omiin nurkkiinsa ja vielä ettei se enää voinut toimia hierojana kuten teki entisellä paikkakunnalla siellä toisessa osavaltiossa. Darcey makselee ja sitten ruikuttaa kun joutuu maksella ja mies sanoo ettei se halua että se makselee että haluaa tehdä töitä.
Jos Jesse ja Tom on jo kertoneet että se Darcey ryyppäsi liikaa, niin miksi siitä ei puhuta? Yhtä hyvin se Georgi voisi tavata kavereita ja kertoa niille millainen rähinäjuoppo Darcey on, mutta on fiksumpi kuin tuo aikuinen mutta teinin tasolle jäänyt nainen.
Niille kaksosille taitaa alkoholi maistua enemmänkin, kun ovat turvonneen näköisiä päästä varpaisiin. Välillä käyvät rasvaimuissa mutta taas ovat entistä turvonneempia.
Angelan isässä kaikki ei parane heti kuntoon. Ei ole kunnossa alkuunkaan tämä nainen. Puku jossa muka muotojaan esitteli oli liian paljastava, selkämakkarat tursusivat rumasti. Käsitinkö oikein, että ensin pienennytti rintatansa ja siitten taas suurennusleikkaus. Tissit tatavat olla aikamoinen tilkkutäkki.