90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Niles löytyy instasta nimellä roman_cupid_95 muttei ole kuin 4 postausta, joten hän ei tuolla alustalla kyllä mitään rahaa tee :D :D
Vierailija kirjoitti:
Tätä kautta pääsette katsomaan ja selaamaan ihmisten Instagrameja, kuvia ja storyjä, olematta Instagramissa.
Linkki on turvallinen ja toimiva :) Pistäkää talteen.
Löytyykö tuolta 90 days finace tähtien joukosta vielä meidän oman MamaJunen kuvaa? Sellaista kommenttia jota ei ole tähtien toimesta poistettu? Mistä kannattaisi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko nyt sunnuntai iltana uudet jaksot sekä ensitapaamisesta että pariterapiasta? Milloin pariterapian pillow talk tulee?
Tällä uudella kaudella on ihan uusi konsepti Between the Sheets. En tiedä tuleeko telkkarista lainkaan, mutta olen katsonut Maxilta. Ehkä paras sivusarja ikinä. Siinä osallistujat ja terapeutit itse kommentoivat tapahtumia, kertovat lisää yksityiskohtia ja näytetään ennen näkemättömiä pätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko nyt sunnuntai iltana uudet jaksot sekä ensitapaamisesta että pariterapiasta? Milloin pariterapian pillow talk tulee?
Tällä uudella kaudella on ihan uusi konsepti Between the Sheets. En tiedä tuleeko telkkarista lainkaan, mutta olen katsonut Maxilta. Ehkä paras sivusarja ikinä. Siinä osallistujat ja terapeutit itse kommentoivat tapahtumia, kertovat lisää yksityiskohtia ja näytetään ennen näkemättömiä pätkiä.
Paljonko maksaa Maxilla?
Jos saavat nykyään edes tonnin per jakso, se on huomattavasti paremmin kuin sarjan alkuaikoina jolloin saivat jotain 500 dollaria per jakso eikä silloin edes ollut niin pitkiä kausia kuin nyt. Ja tuo summa pitää (pitäisi...) vielä jakaa sen ulkomaalaisen kumppanin kanssa. Muistaakseni palkkiosysteemi on vielä järjestetty niin, että aluksi saavat vain jonkun pikkusumman ennakkomaksuna ja loput maksetaan vasta lopussa. En tiedä onko se loppu edes silloin kun kuvaukset päättyvät vai vasta silloin kun sarja alkaa tulemaan telkkarista. Veikkaan jälkimmäistä, koska vasta myöhemmin selviää monessako jaksossa ko. henkilö tulee olemaan mukana. Noilla ihmisillä ei käytännössä ole juuri mitään rahallista etua saatuna kuvausten aikana ja tosiaan matkat pitää maksaa itse jne. Lisäksi jos tekee sopimusrikkomuksen, on vaarassa menettää ne loputkin jotka tilitetään sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa katsoa miten 4-kymppinen nainen joka vielä äiti, istuu leveesti sohvalla pilkkaamassa autistista miestä! 😠 Vertasi vielä koiraan. Sulhonsa mökää ja haastaa kuin unhaikäinen pentu, ja tämä katselee sulhoa salakavalasti hymyillen ja ikään kuin kannustaen. Mikroagressiota pahimmillaan, pitkien jaksojen ajan.
Oisko juontajalla päätyny botoksit aivoihin kun ei tajua mistään mitään, hyppii vaan tökerösti seuraaviin aiheisiin.
Tigerlily & Adnan parista juorua Amerikan mantereen puolelta että olisi Adnanin takia saaneet potkut sarjasta. Eikö se mennyt paljastamaan niiden vauvan instagramissa, ja se riehuminen ja riidan haastaminen Tell-All'ssa taisi olla viimeinen niitti?
Sophiella on uus mies Atlantasta. Olivat viettäneet romanttista Valentines dayta mutta miestä ei näytetty vielä somessaan. (minun ymmärtääkseni tuo Valentines on eri asia kuin meidän alkuperäinen pohjoismainen Ystävänpäivä, eikö vaan?)
Sophie mustamaalannut jälkikäteen Robia että olisi homo ja miehiin päin.
Itsehän se Sophie sanoi olevansa bi, tuli itse asiassa sillä bi-stoorilla sarjaan ja ekan jakson aikana kävi ilmi. Valehteli ettei ollut naisten kanssa koskaan ollut, mutta halusi, ja sen jälkeen paljasti hänellä olleen naisseksisuhteita. Aivan varmasti se sarjan Kae oli tuollainen lesbosuhde.
Ettei Sophie ja uus mies vaan yritä sarjaan seuraavaksi....?
Tuokin typerää että Pariterapiaan pistetään kolme paria jotka ovat jo eronneet, ja yksi joka ei ole koskaan pari ollutkaan. :(((
Vierailija kirjoitti:
Niles löytyy instasta nimellä roman_cupid_95 muttei ole kuin 4 postausta, joten hän ei tuolla alustalla kyllä mitään rahaa tee :D :D
Nekin kerää rahaa Matilda saamiseksi usaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, mitä kuuluu sille Manuelille ja sen astrologivaimolle?
Taitavat olla yhdessä edelleen, vaikka Ashley istuu Sohvaperunoissa äitinsä kanssa.
Äidillään on niin mustien perusmaneerit että huh huh, kuin suoraan mustien ihmisten komedioista! :D Nykii päätään puolelta toiselle ja ne hmm-mmm äännähdykset!
Vierailija kirjoitti:
Jos saavat nykyään edes tonnin per jakso, se on huomattavasti paremmin kuin sarjan alkuaikoina jolloin saivat jotain 500 dollaria per jakso eikä silloin edes ollut niin pitkiä kausia kuin nyt. Ja tuo summa pitää (pitäisi...) vielä jakaa sen ulkomaalaisen kumppanin kanssa. Muistaakseni palkkiosysteemi on vielä järjestetty niin, että aluksi saavat vain jonkun pikkusumman ennakkomaksuna ja loput maksetaan vasta lopussa. En tiedä onko se loppu edes silloin kun kuvaukset päättyvät vai vasta silloin kun sarja alkaa tulemaan telkkarista. Veikkaan jälkimmäistä, koska vasta myöhemmin selviää monessako jaksossa ko. henkilö tulee olemaan mukana. Noilla ihmisillä ei käytännössä ole juuri mitään rahallista etua saatuna kuvausten aikana ja tosiaan matkat pitää maksaa itse jne. Lisäksi jos tekee sopimusrikkomuksen, on vaarassa menettää ne loputkin jotka tilitetään sitten myöhemmin.
Ainakin niillä alkuaikojen kausilla noilla tyypeillä oli työnsä jokaisella. Sitten maailma muuttui ihan tän viimisen 14 vuoden aikana jonka sarja on pyörinyt. Tuli some ja sitä kautta aivan uudenlainen julkisuus. Mahdollisuus tienata rahaa muutenkin kuin rehellisen työn kautta. Ilman kunnon työpaikkaa. Niinpä syntyi ihan uusi ihmislajikin: julkkistyrkky. Tänä päivänä touhu on tosi raadollista, tehdään mitä vaan jotta saa sen 15 min fame jonka varaan perustetaan tienestit. Mä en tiedä, mutta luulen näiden nyt mukaan tulevien tyyppien vaativan jotkut ennakkomaksut tai takeet siitä, että saa naamansa kunnolla esille. Mutta pakko kai noilla on joku työpaikka/ säästöjä olla kun lähtevät mukaan odottamaan tuleeko tähteys palkintona. Paitsi Lorenilla, jolla oli 49 dollaria ;)
Työhön ja rahaan liittyvä kyssäri: Tuon ohjelman myötä nähdyn ja kuullun perusteella jenkeissä eläminen on ilmeisesti paljon kalliimpaa kuin täällä meillä? Siis ihan se peruseläminen. Sairaskulut ym. on hirveät, se on tiedossa. Mutta kun täällä meillä pärjää kyllä tonnilla kuussa niin siellä vissiin ei?
Mikä on Lilyn ja tyttärensä Vivianin motiivi olla sarjassa? Onko mistään selvinnyt. Kun molemmat leikelleet itsestään japanilaisen näköiset, pukeutuivat enemmän kuin tokiolaiset tai soulilaiset trendikkäät tytöt eikä kuin kiinalaiset. Tyttärelle kiristetty naamaa ylös päin jotta käsittely saisi ne halutut japanilaiset "sanpaku eyes" silmät joista näkyy mahdollisimman paljon silmänvalkuaista, sen takia sillä oli myssy syvällä päässä Kiinan kuvausten aikana.
Haluaako ne tosissaan päästä Kiinasta pois, Jenkkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Sophiella on uus mies Atlantasta. Olivat viettäneet romanttista Valentines dayta mutta miestä ei näytetty vielä somessaan. (minun ymmärtääkseni tuo Valentines on eri asia kuin meidän alkuperäinen pohjoismainen Ystävänpäivä, eikö vaan?)
Pyhä Valentinus on laajalti tunnettu 200-luvulla elänyt roomalainen pyhimys. Hän on rakkauden, mehiläistenhoitajien, ruton, kihlattujen, epilepsian ja onnellisten avioliittojen suojelupyhimys. Hän koki marttyyrikuoleman 14. helmikuuta vuonna 269. Nykyään päivä 14. helmikuuta on nimetty hänen kunniakseen. Tästä päivästä on tullut monessa maassa rakastavaisten juhla, Valentines Day, joka Suomessa tunnetaan nimellä ystävänpäivä. Pyhän Valentinuksen juhlan seuraavana päivänä oli roomalainen hedelmällisyyden juhla Lupercalia, josta johtuu Valentinuksen päivän yhdistäminen rakkauteen.
Eli toi Valentinen päivä oli olemassa jo yli 1800 vuotta sitten. Meille se "myytiin" ystävänpäiväksi koska suomalaiset ei ole kauheen romanttista kansaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niillä alkuaikojen kausilla noilla tyypeillä oli työnsä jokaisella. Sitten maailma muuttui ihan tän viimisen 14 vuoden aikana jonka sarja on pyörinyt. Tuli some ja sitä kautta aivan uudenlainen julkisuus. Mahdollisuus tienata rahaa muutenkin kuin rehellisen työn kautta. Ilman kunnon työpaikkaa. Niinpä syntyi ihan uusi ihmislajikin: julkkistyrkky. Tänä päivänä touhu on tosi raadollista, tehdään mitä vaan jotta saa sen 15 min fame jonka varaan perustetaan tienestit. Mä en tiedä, mutta luulen näiden nyt mukaan tulevien tyyppien vaativan jotkut ennakkomaksut tai takeet siitä, että saa naamansa kunnolla esille. Mutta pakko kai noilla on joku työpaikka/ säästöjä olla kun lähtevät mukaan odottamaan tuleeko tähteys palkintona. Paitsi Lorenilla, jolla oli 49 dollaria ;)
Työhön ja rahaan liittyvä kyssäri: Tuon ohjelman myötä nähdyn ja kuullun perusteella jenkeissä eläminen on ilmeisesti paljon kalliimpaa kuin täällä meillä? Siis ihan se peruseläminen. Sairaskulut ym. on hirveät, se on tiedossa. Mutta kun täällä meillä pärjää kyllä tonnilla kuussa niin siellä vissiin ei?
Suuremmissa kaupungeissa huomattavasti kalliimpaa asua ja elää, ja etenkin New York, San Francisco, Los Angeles, Miami, Boston ja Chicago kalliita. Osavaltioissa joissa sijaitsevat, on korkeammat myyntiverot kaikissa hinnoissa ja palveluissa. Sales Tax nimeltään.
On myös olemassa osavaltioita joissa nollavero tai ihan minimaaliset verot myynnissä, ja siksi monet nettikauppayritykset perustavat sellaisiin osavaltioihin vähän syrjempään varastonsa ja toimintansa jotta välttäisivät verokuvion ja jotta voivat pitää hintoja hieman alempina kuluttajille.
Verot voivat vaihdella 0%:sta 16%:iin. Heillä ei kuitenkaan ole "lisäriesana" meidän VAT:ia eli arvonlisäveroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Valentinus on laajalti tunnettu 200-luvulla elänyt roomalainen pyhimys. Hän on rakkauden, mehiläistenhoitajien, ruton, kihlattujen, epilepsian ja onnellisten avioliittojen suojelupyhimys. Hän koki marttyyrikuoleman 14. helmikuuta vuonna 269. Nykyään päivä 14. helmikuuta on nimetty hänen kunniakseen. Tästä päivästä on tullut monessa maassa rakastavaisten juhla, Valentines Day, joka Suomessa tunnetaan nimellä ystävänpäivä. Pyhän Valentinuksen juhlan seuraavana päivänä oli roomalainen hedelmällisyyden juhla Lupercalia, josta johtuu Valentinuksen päivän yhdistäminen rakkauteen. Eli toi Valentinen päivä oli olemassa jo yli 1800 vuotta sitten. Meille se "myytiin" ystävänpäiväksi koska suomalaiset ei ole kauheen romanttista kansaa :)
Ok kiitos selvennyksestä, aattelin vaan kun meillä päin on aina ennen annettu kavereille perinteisesti kortit ja yleensä teini-iässä, mutta Jenkeissä siitä tehty pariskuntien romanttisuuden ilmentymä jolloin suorastaan vaaditaan lahjoja kuten koruja, suklaarasioita, illallisia ja jos niitä ei irtoa niin on helvetti irti ja parisuhde tuomittu! :D ;DD
Piti vielä lisätä että Jenkeissä melko kalliit vuokrat paikkakunnasta ja citystä riippuen, mutta ruoka on edullista ja monet palvelut myös. Esim. laadukkaan manikyyrin saa 10-20 dollarilla, täällä tuskin saa mitään alle 50 eurolla?
Mua jäi ihmetyttämään että miksi Josh ja Kiina-Lily ovat yli päätään menneet naimisiin??? Heidän välillä ei ole yhtikäs mitään kemiaa, ei edes ystävyyden riippeitä. Ei yksinkertaisesti mitään, nada enchilada!
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä lisätä että Jenkeissä melko kalliit vuokrat paikkakunnasta ja citystä riippuen, mutta ruoka on edullista ja monet palvelut myös. Esim. laadukkaan manikyyrin saa 10-20 dollarilla, täällä tuskin saa mitään alle 50 eurolla?
Sen verran mä oon noista jaksoista poiminut, että vuokrat taitaa olla tosi korkeat, ainakin nykissä. Sieltä ei vissiin alle parin tonnin saa edes yksiötä. Mua kiinnostais lähinnä just ruokakulut ym. sellanen perussetti. Mulla menee viikossa ruokaan, wc paperiin ym. about satanen silloin kun on vain minä, sit kun meitä on kaksi menee vähän enemmän. Saisko jenekissä satasella viikon tarvikkeet? Ilman ravintolassa tai baareissa käymistä?
Madgalle ja Joeylle kerätään myös rahaa jonkun toimesta jotta Magda pääsee Jenkkeihin, mutta kukaan ei ole lahjoittanut dollariakaan.