90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britti Tomin äidistä kyseltiin, kaivoin tietoa ja ilmeisesti kaulansa ollut täynnä pahalaatuisia kasvaimia. Siitä ei tietoa onko enää hengissä :o :(
Vielä tuokin että telkkarissa nähdyt siskonsa ja äitinsä todella ylipainoisia tapauksia, ja Tom itse metsästää pienikokoisia mutta jättisilikonitissisiä, huulitäytteisiä ja muita varaosia hankkineita huonoitsetuntoisia naisia kuten Darcey, Mariah, olisko niitä ennen ollut jotain vastaavia myös.
Sen sisko ja äiti on puheen ja olemuksen puolesta työväenluokkaa, mutta Tom itse on kuin joku aatelisherra, ihan eri aksentillakin puhuu.
Onko se opetellut tuon yläluokkaisemman puheen että pääsee etenemään vai miten se on noin erilainen. Briteissähän on edelleen luokkayhteiskunta hyvissä voimissa.
En jaksaisi googlailla, mitä se tekee työk
Tomin tän hetken työstä en löytänyt tietoa, mutta uutisen kyllä! Ovat kaikessa hiljaisuudessa menneet naimisiin sen Marian kanssa. Oho. Enpä olis vetoa lyöny sen suhteen puolesta, mutta niin se sit meni. Makuasia, mut mun mielestä se nainen on kolhon ja luonnottoman näköinen. Onnea vaan heille.
Tom Brooks elättää itsensä pääosin influensserina. Luki netissä. My ass. Mä inhoan tota sanaa! Joku pelle mainostaa jotain jollain some alustalla ja se on sit muka joku hutun influensseri. Äääh, mä saan ihottumaa! Ehkä joku voi tarttua tollaseen täkyyn, mutta mä en mainosten takia hanki yhtään mitään. Jos tarvitsee jotain ihan oikeasti, pesukone vaikka hajoaa, sitten ostetaan, mutta ei sen takia että joku ö-luokan julkkis mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Veah on jotenkin niin npc, kuten nuoriso jokin aika sitten sanoi? Ihme kommentteja, on tavattoman tietämätön. Safarillakin hihkui vain että "katsokaa, eläimiä!" kuin ei yhtään eläinlajia tuntisi. "Niillä on varmaan mukava elämä" - voi kiesus, kuin joku päiväkotilapsi ilmaisussaan. En nyt näköjään itsekään osaa selittää, mikä Veassa rasauttelee.
------
Voi olla älyllisesti hieman rajatapaus, mutta mielestäni siitä näkyy sen lapsuuden traumat. Sen hartioiden kumara asento, kuin se hakisi suojaa. Ja perusilme on surullinen ja hämmentynyt.
Kun lapsi kohtaa liikaa stressaavia, pelottavia tilanteita, jotkut aivojen synapsit vaurioituvat. Aivot siis vahingoittuvat, niiden terve kehitys estyy. Siltä se näyttää.
Ja selvästi herättää suojelunhalua näissä kahdessa miehessä, ja niitä myös huvittaa Veahin "reikäpäisyys", ihan hellällä tavalla.
Niin, ja Veah ei ole samalla lailla seksuaalinen tyrkky kuin vaikkapa Sophie, niin miehillä on rennompaa sen kanssa, enemmän kaverillistakin välillä. Ei tule koko ajan seksuaalista tykitystä, joka voi olla miehestä vähän puuduttavaa jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Chantel ja kaverit Kreikassa..., mikä myötähäpeä katsojalla.
Mä tyrkky oon....
Naamansa turvottanut niin ettei meinaa enää tuntea ja ilman alushousuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Veah on jotenkin niin npc, kuten nuoriso jokin aika sitten sanoi? Ihme kommentteja, on tavattoman tietämätön. Safarillakin hihkui vain että "katsokaa, eläimiä!" kuin ei yhtään eläinlajia tuntisi. "Niillä on varmaan mukava elämä" - voi kiesus, kuin joku päiväkotilapsi ilmaisussaan. En nyt näköjään itsekään osaa selittää, mikä Veassa rasauttelee.
------
Voi olla älyllisesti hieman rajatapaus, mutta mielestäni siitä näkyy sen lapsuuden traumat. Sen hartioiden kumara asento, kuin se hakisi suojaa. Ja perusilme on surullinen ja hämmentynyt.
Kun lapsi kohtaa liikaa stressaavia, pelottavia tilanteita, jotkut aivojen synapsit vaurioituvat. Aivot siis vahingoittuvat, niiden terve kehitys estyy. Siltä se näyttää.
Ja selvästi herättää suojelunhalua näissä kahdessa miehessä, ja niitä myös huvittaa Veahin "rei
Niin, ja Veah ei ole samalla lailla seksuaalinen tyrkky kuin vaikkapa Sophie, niin miehillä on rennompaa sen kanssa, enemmän kaverillistakin välillä. Ei tule koko ajan seksuaalista tykitystä, joka voi olla miehestä vähän puuduttavaa jatkuvalla syötöllä.
Veah on herkempi ja huomattavasti enemmän vastoinkäymisiä elämässään kokenut siipirikko lintunen, eikä todellakaan mikään röyhkeän ahne Only Fans tyyppi kuin Sophie, joka rakentanut sugarbaby- ja instapyllistysimagoaan nuoresta saakka ja äitinsä kanssa reissannut miesten rahoilla pitkin maailmaa muutenkin joten kai tottunut sellaiseen. Kiertolaismuijat vauhdissa ja kohta muistuttavat toisiaan kuin peilikuvat. Vielä kun selvinnyt miten äiti ja tytär olleet työtä vieroksuvia aina. Kun nuo keskustelut kansainvälisissä keskusteluissa tuli ilmi, Sophie valehteli olleensa tarjoilija muttei osannut kertoa missä ja koska. Ei todellakaan mikään ihme että töitä nuoresta saakka paiskinut, myös elämässään vastoinkäymisiä kokenut Rob ei kohdannut älyllisesti eikä moraalisesti Sophien kanssa, ja kun joutui olla suhteen aikuinen. Nyt se on vihdoin nähty Pariterapiassa, kun Rob yrittänyt puhua tälle, mutta tämä on vaan juossut karkuun, sotkettua kämppää ja käyttäydyttyä lapsellisesti, sekä bilettänyt vaan päiväkaudet ja yöpynyt kavereiden kanssa kun mies odottaa kotona elon merkkejä vaimostaan.
Tämä mua sarjassa rasittaa ihan hitosti, että miten meille syötetään jotain taustatarinoita, ja lopulta paljastuu jotain aivan muuta. Kuten Mariko-Mari-Tigerlily Moss-Leigh-Haberman-Taylor-Abdelfattah joka väittänyt tienanneensa somella, mutta kellä 700 tuhatta ostettua seuraajaa, ei ole halunnut tehdä töitä eikä ole allekirjoittanut eropaperia jotta poikiensa isä joutuu maksaa elatuksen viidelle ihmiselle: 2 poikaa, ex-vaimo, Adnan ja näiden tuore vauva! Törkeää hyväksikäyttöä tuollainen. Nainen voisi mennä oikeisiin töihin ekaa kertaa elämässään, kun ikää 42-43 vuotta! Toki valehdellut koulutuksensa ja ammattinsa, joten miten niillä meriiteillä minnekään pääsisi.
Mun mielestä Patrick oli täydellisesti oikeassa sohviksissa, kun se arvosteli Vanjan ja sen uroksen deittejä: hotellihuoneessa liikaa puhumista toiminnan tilalla, kyllä! Ja syöminen vie "eetterin", todellakin. Veri menee vatsaan ja homma lösähtää. Ruokaa vasta seksin jälkeen!
Ja puolalaistyttö haluaa sitoutumista (= USA:han) lyhyen tuttavuuden pohjalta ja on loukkaantunut, kun amerikkalainen ei niele syöttiä. Huomionarvoinen näkökohta: mies ei voi puhua avioliitosta, jos ei ole oltu edes yhdynnässä. Aika harvinaista nykyään on odottaa ns. papin aamenta, mutta ehkä se on katolisessa Puolassa jyrkempää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tyrkky oon....
Naamansa turvottanut niin ettei meinaa enää tuntea ja ilman alushousuja?
Tuokin että ottaa twerkkausopettajansa mukaan "kaverina" Kreikkaan jotta pääsee esittelemään täytettyä peräpäätään hytkyttäen kun oppinut heiluttamaan perätäytöksiä. Tissitkin täytetty suuremmaksi kuin päänsä, per tissi siis. Tuo twerkkausopettaja oli sarjassa aiemmin vetämässä kurssia mihin meni joskus äitinsä ja siskonsa kanssa tutustumaan, aiempia Chantelin Pers... eikun Perheen jaksoja. Ne jotka lähti porukalla kauneusleikkauksiin Meksikon puolelle, ja taisi olla useampi reissu kuin vain se yksi missä sisko "laihdutusleikattiin". Äidiltä vetastiin allit kireiksi, ja tehtiin tissit leukaan. Chantelilla pienennettiin nenää, suurennettiin huulia ja täytettiin tissejä ja peräpäätä. Samanlaisia pinnallisia oli ne Pedron äiti ja sisko, ja sisko käytti kauneuskisoja teennäisenä syynä leikkelyilleen.
Tämä oli minusta hyvin sanottu, näin minäkin Veahin näen, ja tunnen myötätuntoa.
Veah on herkempi ja huomattavasti enemmän vastoinkäymisiä elämässään kokenut siipirikko lintunen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli minusta hyvin sanottu, näin minäkin Veahin näen, ja tunnen myötätuntoa.
Veah on herkempi ja huomattavasti enemmän vastoinkäymisiä elämässään kokenut siipirikko lintunen.
Käsikirjoitettua kuraa! Filttereillä kuvaansa muokkaava muija, ylimuokkaava itse asiassa. Ehkä on tullut keskenmeno, ehkä ei, mutta mitään tässä sarjassa näyteltyä ei kannattaisi kenenkään ottaa totena. Feikattuja syöpiä jo nähty, feikki aivokasvain tällä "siipirikolla". Valehteleva huijari, niinkuin vähän kaikki tässä sarjassa nykyään. Mä en ainakaan sääli ketään, en usko mihinkään hurjiin juonikuvioihin. Meillä katsotaan ohjelmaa niinkuin mitä tahansa fiktio-sarjaa, sattuu ja tapahtuu, joskus on hauskaa, joskus puuduttavan tylsää. Telkkari kiinni ja that's it. Mä en ainakaan edes mieti noita hahmoja sen jälkeen kun jakso on katsottu. Välillä tulee tänne jos haluaa sanoa jotain/ katsoa onko muut huomanneet jotain mikä meni itsellä ohi. Muuten nää sarjan ihmiset ei mun maailmaa hetkauta millään tavalla.
Magda on puolalainen pikkukaupungin tyttö ja kenties vain sitä perinteistä katolista osastoa, jossa tärkeintä on mennä äkkiä naimisiin ja alkaa heti tekemään lapsia. 🤷 Se mulla ainakin ensimmäisenä tuli mieleen jo silloin alussa. Lisähaaveena ehkä löytää nimenomaan ulkomaalainen mies, koska se on eksoottista. Joey on niin erilainen luonne, ettei tuosta oikein mitään voi tulla elleivät pääse johonkin kompromissiin eikä ihan siltä näytä. Tulee mieleen välillä Ari ja Bini kun heitä katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Magda on puolalainen pikkukaupungin tyttö ja kenties vain sitä perinteistä katolista osastoa, jossa tärkeintä on mennä äkkiä naimisiin ja alkaa heti tekemään lapsia. 🤷 Se mulla ainakin ensimmäisenä tuli mieleen jo silloin alussa. Lisähaaveena ehkä löytää nimenomaan ulkomaalainen mies, koska se on eksoottista. Joey on niin erilainen luonne, ettei tuosta oikein mitään voi tulla elleivät pääse johonkin kompromissiin eikä ihan siltä näytä. Tulee mieleen välillä Ari ja Bini kun heitä katsoo.
Päämotiivina nimenomaan löytää ulkomaalainen! Jo yhden perässä muutti saksaan, nyt on muuttamassa unelmien jenkkeihin. Ihan syystä Joey empi, että onkohan tässä joku kaava... Mulla ainakin nousi kaikenväriset liput punaisen lisäksi kun kuuli ettei neiti olekaan ihan ekaa kertaa pappia kyydissä, mitä tulee ulkomaille muuttamisessa. Ariela juoksi ympäri maailmaa etsimässä itseään, eikä taida olla vieläkään löytänyt. Tämä Magda jostain vielä tuntemattomasta syystä haluaa pois Puolasta, naimisiin mieluiten eilen ja pulla uuniin, niin sanotusti.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanja naisista mukavin. Osaa nauraa ja myös näyttää tunteensa. Näytti olevan hauskaa , kun vihdoinkin pääsi treffeille kundin kanssa. On niin ällötys nainen joka vinkuu ja haluaa vain nopeasti naimisiin jotta pääsisi jenkkeihin. Onneksi ja toivon mukaan mies ei kiirehdi. On ainakin miettivä.
Itse tavallaan tykkään, tavallaan en. Hän tosiaan vaikuttaa asialliselta iloiselta ihmiseltä, mutta jotenkin heti kun kuvioissa on mies, hänestä tulee teennäinen ja ärsyttävän päällekäyvä, ja ärsyttävä katsottava. Voi olla tietysti että se on vaan se 6 vuotta ilman seksiä jotka aiheuttaa epätoivoisuutta. Toivottavasti nyt sen muskelimiehen kanssa ymmärsi laittaa selibaatin poikki ihan vaan yhden illan juttuna, eikä jäädä puutteeseen fantasioimaan rakkaustarinoista.
Mä tykkään Vanjasta. Hyvä saalis sinänsä kun ajattelee, että on talous kunnossa, tekee paljon työtä ja harrastaa, on talot ja autot, energinen, värikäs, iloinen hyvännäköinen pakkaus. Heikkoutena sitten välillä se liikakin energia. 😀 Selvästikin kovin rakkaudennälkäinen ja tulee välillä vähän epätoivoinen viba, kun suu vaahdossa kehuu deitin lihaksia ja autoa tai kertoo suunnilleen ekan 10 minuutin jälkeen miten paljon tykkää kosketuksesta, halauksista ja suukottelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päämotiivina nimenomaan löytää ulkomaalainen! Jo yhden perässä muutti saksaan, nyt on muuttamassa unelmien jenkkeihin. Ihan syystä Joey empi, että onkohan tässä joku kaava...
Ulkomaalaisuus on kieltämättä varmaan suuri houkutin, koska luulisi hänen löytävän kotipuolestakin jonkun katolisen yhtä konservatiivisen miehen joka haluaa samoja asioita. Puola on niitä pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päämotiivina nimenomaan löytää ulkomaalainen! Jo yhden perässä muutti saksaan, nyt on muuttamassa unelmien jenkkeihin. Ihan syystä Joey empi, että onkohan tässä joku kaava... Mulla ainakin nousi kaikenväriset liput punaisen lisäksi kun kuuli ettei neiti olekaan ihan ekaa kertaa pappia kyydissä, mitä tulee ulkomaille muuttamisessa. Ariela juoksi ympäri maailmaa etsimässä
Vaikea saada pullaa uuniin jos ei harrasta seksiä. Lisäksi Magda ei näytä olevan mitenkään mielinkielin vaan tekee kuten haluaa ja se eroaa Joeyn halusta selvästi useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päämotiivina nimenomaan löytää ulkomaalainen! Jo yhden perässä muutti saksaan, nyt on muuttamassa unelmien jenkkeihin. Ihan syystä Joey empi, että onkohan tässä joku kaava... Mulla ainakin nousi kaikenväriset liput punaisen lisäksi kun kuuli ettei neiti olekaan ihan ekaa kertaa pappia kyydissä, mitä tulee ulkomaille muuttamisessa. Ariela juoksi ympäri maailmaa etsimässä
Pulla uuniin ja siltikin pihistelee.
Rehellisesti , ei hän ole kiinnostunut miehestä.Näkee hänessä vaan Green Cardin ja mahdolisen isän kun niin himoaa apsia.Inhottava pincherkoirakin kertoo hänen tunteistaan.
Oli niin jännää nähdä kun Tigerlily yritti laittaa uunin päälle ja mies vaan lötkötti sohvalla, nainen tuskaisena kun miehen suku tulossa kylään eikä saa uunia päälle.Jännää nähdä minkälainen kalkkuna siitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä... Tuo Vanjan deitti kertoo olevansa yh-iskä sijaislapselle ja tämä tieto kuulemma karkoittaa 90 prossaa naisista. Täh? Mikä naisia vaivaa? Mahtavaa, että joku mies on yksinään alkanut sijaisvanhemmaksi kotia tarvitsevalle lapselle. Mulla ainakin tämä tieto vaan lisäisi miehen arvostusta ja kiinnostavuutta!
Mua tuossa lähinnä kummastuttaa miten sinkkumies voi saada alle 1-vuotiaan sijaislapsen ja jo puolen vuoden iässä olevana, ja mahdollisuuden adoptoida. Vielä EU-maassa missä pitäisi olla tarkat byrokratiat ja seulat lasten luovutukseen, ettei voida tuosta vaan hakea lastenkodista ketään. Tuon ikäiselle vauvalle äidin läsnäolo ja turva olisi tärkeää. Siksi tuo alkoi haiskahtaa joko käsikirjoitetulta sadulta, tai että lapsi on oikeasti hänen mutta lapsen äiti häippäissyt syystä tai toisesta.
Ps. Olen ymmärtänyt ettei monille yksinäisi
Tai sitten on hankkinut sijaislapsen entisen kumppanin kanssa ja myöhemmin eronneet. Tai toimii sijaisvanhempana jonkun sukulaisen lapselle yms. Ammatiltaanhan hän voi olla vaikka sosiaalityöntekijä tai joku muu alalle suuntautunut... kyllähän näitä skenaarioita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päämotiivina nimenomaan löytää ulkomaalainen! Jo yhden perässä muutti saksaan, nyt on muuttamassa unelmien jenkkeihin. Ihan syystä Joey empi, että onkohan tässä joku kaava...
Ulkomaalaisuus on kieltämättä varmaan suuri houkutin, koska luulisi hänen löytävän kotipuolestakin jonkun katolise
Puolalainen saa avioitua vain puolalaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisuus on kieltämättä varmaan suuri houkutin, koska luulis
Kyllä puolattaret hakevat rikkaita ulkomaalaisia miehiä.
Ja puolalaistyttö haluaa sitoutumista (= USA:han) lyhyen tuttavuuden pohjalta ja on loukkaantunut, kun amerikkalainen ei niele syöttiä. Huomionarvoinen näkökohta: mies ei voi puhua avioliitosta, jos ei ole oltu edes yhdynnässä. Aika harvinaista nykyään on odottaa ns. papin aamenta, mutta ehkä se on katolisessa Puolassa jyrkempää...
No tuskin tuo Magna mikään neitsykäinen enää on kun oli jo käynyt Saksassa asumassa toisen poikakaverin kanssa. Enkä itsekään menisi naimisiin kokeilematta miten sänkypuoli toimii. Jotenkin näen tän neidin kiristävän Joeta tyyliin "et saa piparia ennen sormusta" niin kuin hänen piparinsa olisi jotenkin ainutlaatuista. Haluaa kotirouvaksi jenkkeihin, siks valinnut itseään vanhemman uroon jolla jo ammatti, vakituiset tulot, auto jne. Toinen kun on hankkinut jo puitteet valmiiksi niin itsen on silloin helppo jatkaa työtä vieroksuvaa elämäntapaa lapsia ja kotieläimiä hoivaillen.
Mä tyrkky oon....