Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
21101/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Last Resort on liian pitkitettyä, ei kyllä millään jaksa katsoa kuin vähän sieltä täältä ja puuhastella muuta samalla. Samaa kitinää kuin mitä on nähty aikaisemmin. Eikä ne ne Arin ja Binin jututkaan mitään kiinnostavia ole, turhaan kaivoivat senkin parin mukaan menneisyydestä... Näin tosin vasta sen kakkosjakson ja jotenkin tuntuu siltä että saattaapi katsominen jäädä siihen. 

Vierailija
21102/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Sarperia! Tän kauden Tell All on nostanut sen mun yhdestä inhokista ehkä koko sarjan hauskimmaksi hahmoksi! 😁 Todella oivaltavia kommentteja ja hyvää pelisilmää, eli ei ihme, että sitä on ehdotettu jopa uudeksi juontajaksi Shaunin tilalle. Hyvä Sarper! 👍

Mustakin Sarper muuttunut parempaan suuntaan, hauskaa huumoria, Shekinah taas huonompaan suuntaan. Ei osaa keskustellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21103/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Last Resort on liian pitkitettyä, ei kyllä millään jaksa katsoa kuin vähän sieltä täältä ja puuhastella muuta samalla. Samaa kitinää kuin mitä on nähty aikaisemmin. Eikä ne ne Arin ja Binin jututkaan mitään kiinnostavia ole, turhaan kaivoivat senkin parin mukaan menneisyydestä... Näin tosin vasta sen kakkosjakson ja jotenkin tuntuu siltä että saattaapi katsominen jäädä siihen. 

Niin ja varsinkin se latistaa ohjelmaa entisestään, että tiedetään siellä porukan olevan vaan näyttelemässä pariskuntaa, saamassa julkisuutta ja tienaamassa massia. Vie maun koko touhusta. Tosi-TVn tulis olla mahdollisimman lähellä todellisuutta eikä mitään täysin käsikirjoitettua sopaa ja varsinkin vielä niin pitkälle, että seurustelusarjassa ei edes oikeasti olla yhdessä. Typerää katsojien aliarvioimista.

Vierailija
21104/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vanhoja jaksoja. Tuon rikkaan viinimiehen lapset on mahtavia. Oli sen melkein teini-brassitytön kans. Poika:"she's closer in her age to us than you". 

Vierailija
21105/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Sarperia! Tän kauden Tell All on nostanut sen mun yhdestä inhokista ehkä koko sarjan hauskimmaksi hahmoksi! 😁 Todella oivaltavia kommentteja ja hyvää pelisilmää, eli ei ihme, että sitä on ehdotettu jopa uudeksi juontajaksi Shaunin tilalle. Hyvä Sarper! 👍

Mustakin Sarper muuttunut parempaan suuntaan, hauskaa huumoria, Shekinah taas huonompaan suuntaan. Ei osaa keskustellakaan.

Sarper sentään on mitä on, avoimin kortein  Esim maailman mukavin mies Loren Alex on pintaa raaputtamalla karmean mustasukkainen sovinisti. 

Vierailija
21106/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa uimahalleissa sanotaan, että suihkun kautta altaaseen. Tigerlily on täydessä tällingissä ja kaikki sen meikit ja hiusaineet menee sinne veteen ja kohta siellä lillu irronneet ripsetkin, ällöttävää.

Vierailija
21107/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa tämän Tigerlilyn taustat? Siis mikä ihme tyyppi se oikein on.

Vierailija
21108/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisissa uimahalleissa sanotaan, että suihkun kautta altaaseen. Tigerlily on täydessä tällingissä ja kaikki sen meikit ja hiusaineet menee sinne veteen ja kohta siellä lillu irronneet ripsetkin, ällöttävää.

Eivät edes uineet.

Vierailija
21109/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo TellAll on mennyt sellaiseksi että kaikki vaan mollaa muita. Ja mitä enemmän joku nostetaan tikun nokkaan niin sitä enemmän se sama alkaa mollata muita jotta huomio kiinnittyisi aivan varmasta omista mokista tämän seuraavan mokiin. Siinä ollaankin sitten kierteessä, jokainen haluaa varmistaa että kaikki huomaa muiden viat toivoen että omat viat jäävät siten vähemmälle huomiolle ja taas seuraava aloittaa, huh. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan, ...vähän vaikea selittää tätä. Luulen että siks Itkijätaatan ukkokin haukkui Ingiä heikoksi ettei muut enää muistaisi miten hän itse juuri hetkeä aiemmin vaikutti heikolta. 

Vierailija
21110/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät edes uineet.

Joo ja niin turhaa oli taas tämä uimapukuvaihtoehtojen valinta tilaisuus, jossa veti ensimmäisenä kultaiset virkatut laput esille... Kävisikö nämä baabyyy? Ei luulisi unohtaneen näitä naisten pukeutumissääntöjä (vaikkei hänen tapauksessa asiasta voi olla ihan varma). Turhaa ja selvästi käsikirjoitettua moskaa.

Vierailija
21111/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimapuku tönkkö, koko puku oli kuin pyjama. Tämähän on vasta alkua Tigerlilyn muutoksessa muslimi kulttuuriin. sanoi Adnan. Burkako loppujen lopuksi päällä? Mun  muslimi tutut  sukuineen pitää länsimaisia vaatteita, naisetkin. Muslimeita on kolmea tyyliä.

Vierailija
21112/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja ihovoiteet, kauheet ne tekoripset.

Vierailija
21113/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun jotkut lähtee ulkomaille kosimaan niin moni joutuu heti naimisiin vaikka just  ovat tavanneet ja maksajaksi.

Vierailija
21114/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Matilda kallis! 400 dollaria, Kobe maksoi Emilystä pari taalaa ja vuohen, taisi olla jotain muutakin tavaraa, mutta ei Emily ollut noin kallis.

Vierailija
21115/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja ihovoiteet, kauheet ne tekoripset.

Tuo on niin inhottavaa. Kun kaikki kulkisi suihkun kautta tarvitsisi vähemmän puhdistusaineita altaisiin. Itsekin kun käyn joskus uimassa niin olen nähnyt vesijuoksemassa mummeleita täydessä tällingissä.. hajuvesikin haisee kilsan päähän. Ilmeisesti tuo on potentiaalinen paikka löytää kumppaneita.

Vierailija
21116/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa tämän Tigerlilyn taustat? Siis mikä ihme tyyppi se oikein on.

Missi ja malli.

Vierailija
21117/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita googleen hakusanaksi niin saat kaiken haluamasi tiedon. Täällä sitä aihetta on jauhettu jo kyllästymiseen asti. Voit myös mennä muutaman kymmenen sivua taaksepäin ja lukea kaikki tänne aiemmin kirjoitetut litaniat.

Vierailija
21118/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja varsinkin se latistaa ohjelmaa entisestään, että tiedetään siellä porukan olevan vaan näyttelemässä pariskuntaa, saamassa julkisuutta ja tienaamassa massia. Vie maun koko touhusta. Tosi-TVn tulis olla mahdollisimman lähellä todellisuutta eikä mitään täysin käsikirjoitettua sopaa ja varsinkin vielä niin pitkälle, että seurustelusarjassa ei edes oikeasti olla yhdessä. Typerää katsojien aliarvioimista.

Mä luulen, että ekan kerran koko ohjelman historian aikana mä jätän kokonaan sen kauden katsomatta. Tää kun ei enää toimi näin. Joko laittavat heti kauden perään nää Last Resortit tai sitten jotain niin isoja sopimussakkoja, että mukana olevat menee vaikka maan alle siihen asti kun sarja tulee telkkarista! Tässä ei ole tosiaan enää mitään järkeä kun näiden ihmisten instat on täynnä uusia kuvioita, naamat on niin loppuun kuluneita, että katsojat tunnistaa ne missä vaan liikkuvat ja tietenkin 😡 pitää sitten laittaa keskustelupalstoille infoa, että se ja se nähty siellä ja siellä tän näköisen uuden naisen/miehen kanssa. Vanhoja uutisia ihan kaikki mitä enää itse ohjelmassa näkyy. Eronneita pareja joo siellä leikkimässä rahan ja maineen takia. Ei kiitos, jotain uutta tilalle.

Vierailija
21119/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuollaisen tyttökaverin kuin Magda. On ilo silmälle, urheilija ja näillä näkymin myös hyvä tyyppi. 

Vierailija
21120/27900 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua noita, Niles ja Matilda. 

Tuleekohan tuosta mitään.

Ketju on lukittu.