Argh! Johan teki mies tempun taas
Mies lähti aamulla kaverinsa luokse grillaamaan ja viettämään aikaa. Muutemat kaljat olisi ollut ihan ok, vaikka oli luvannut illalla vahtia vauvaa, kun itse olisin mennyt salille. Nyt kuitenkin vahvasti näyttää, että on ryyppy hirttänyt päälle. Puhelin kiinni ja fb päivityksissä kaljottelu seuran hakemista. Minulle ei tietenkään ole ilmoittanut mitään.
Lisäksi minulla olisi ollut todella tärkeä meno huomen aamuna, eikä varmasti aio tulla siihen mennessä kotiin jos ryyppää koko yön.. Voi jestas, että voi ketuttaa.
Nyt jotain hyviä vihanhallinta vinkkejä kehiin, etten höyhennä miestä, kunhan (joskus) tulee kotiin. On ennenkin tehnyt tätä ns. valehtelua ja ryyppäämään karkaamista. Asia olisi ihan ok, jos oltaisiin sovittu aikaisemmin.
Kommentit (50)
Jos aamulla grillatessaan olisi ottanut ne muutemat (1-3) niin isolla miehellä se ei tunnu missään ja lisäksi kerkeää haihtua elimistöstä iltaan mennessä. En tietenkään känniläistä laske lasta hoitamaan.-ap
Se tulee tuosta vain pahentumaan. Itse luovutin kun keikat alkoivat olla 3-4 vrkn mittaisia. Ja voin käsi sydämellä sanoa että olin vitun tyhmä kun en eronnut aiemmin.
Voi teitä työttömiä syrjäytyneitä. Lasta käy sääli. :(
Juu, ja lapsi oli yhteinen päätös? Ja kuinka usein miehelläsi mahtaa olla sitä omaa aikaa?
Uhkailet väkivallalla? Oikea malliäiti!
Juo itsesi mukavaksi, lopeta nariseminen.
Aika surkea luuseri olet, jos meinaat väkivaltaa käyttää. Etkö muuhun pysty? Mitäs lisäännyit?
Aika kevyesti sä suhtaudut, vaikka miehellä on ilmiselvä alkoholiongelma.
No johan on taas ihmisillä viha päällä. Ensinnäkin kukaan ei meillä lasta ole heitteille jättämässä. Tietenkin joka tilanteessa lapseni hoidan, sitä ei tarvitse kenenkään pelätä. Ja mistäs nro. 5 tietää, että olemme työttömiä? Joillain voi olla vapaapäivä, jos on vaikka eilisen ollut töissä.
Muutemat kaljat ovat minun mittapuullani 1-3, mutta sehän olisi ilmeisesti jo aloitusviestissä pitänyt mainita.
7 / kyllä oli yhteinen päätös. Miehellä omaa aikaa on aina, kun haluaa. Minä hoidan pääosin lapsen. Nyt vain ärsyttää, kun kerrankin olisi ollut tärkeitä menoja huomiselle. Kuntosalista en ole huolissani, se voi odottaa.
8/ ei kannata ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti. Koskaan en ole ketään lyönyt, enkä tule lyömään. Puran vihani muulla tavalla.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:56"]
Aika kevyesti sä suhtaudut, vaikka miehellä on ilmiselvä alkoholiongelma.
[/quote]
Av:n lääkärin diagnoosi, hienoa! Nyt se varmistui, juoppohan se on!!!!!!!!!
Siis mies on facebookissa itse julkaissut kaljaseuraa hakevan julkaisun?
Muotoile nyt jokin viisas ja osuva viesti siihen. "Olimme sopineet, että tulet katsomaan lapsemME perään, kun itselläni on menoja. Ilmeisesti nyt joudun aamun tärkeän menonikin perumaan jos tällä varoajalla en saa lapselle selvää hoitajaa. Nyt sinulla on puhelin kiinni, mutta ilo kuulla edes tätä kautta sinun olevan kunnossa. Vuoden puoliso- ja isäpalkinto menevät sinulle. Olen todella pettynyt."
Miksikö julkinen viesti? Ei mies häpeä oikeasti käytöstään sinulle myöhemmin jos hän jo nyt noin sinua kohtelee. Ulkopuolisten nähdessä hänen huonon käytöksensä, hän saattaa jotain ottaa opikseen.
Kirjoitatko sä oikeesti aina että muutEmat? Kai nyt tajuat että se on väärin kirjoitettu? Hitto teittä wt-perheitä. Viinaa kuluu, mutta mitä siitä, eihän muutEma haittaa. Eihän se vauva edes muutEmaa kaljaa huomaa. Tuskin se mies sitä korkeelta pudottaa....
Mistä löytyy sellanen suomalainen Mies joka osaa olla aikuinen ja kantaa vastuunsa kaikesta ei taida löytyä!!!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:00"]
Siis mies on facebookissa itse julkaissut kaljaseuraa hakevan julkaisun? Muotoile nyt jokin viisas ja osuva viesti siihen. "Olimme sopineet, että tulet katsomaan lapsemME perään, kun itselläni on menoja. Ilmeisesti nyt joudun aamun tärkeän menonikin perumaan jos tällä varoajalla en saa lapselle selvää hoitajaa. Nyt sinulla on puhelin kiinni, mutta ilo kuulla edes tätä kautta sinun olevan kunnossa. Vuoden puoliso- ja isäpalkinto menevät sinulle. Olen todella pettynyt." Miksikö julkinen viesti? Ei mies häpeä oikeasti käytöstään sinulle myöhemmin jos hän jo nyt noin sinua kohtelee. Ulkopuolisten nähdessä hänen huonon käytöksensä, hän saattaa jotain ottaa opikseen.
[/quote]
Onko sulla miestä? Nöyryytät sitä julkisesti? Oletko sairas?
Voi ei.. :( Tsemppiä paljon! Lähtekää lapsen kanssa mummolaan tms ja menet sinne huomiseen tärkeään juttuun? Jätät lapsen mummolle siksi aikaa. Äläkä kerro miehelle mihin menette. Olette huomennakin piiitkään pois tai su vasta takaisin.
Ap ymmärrän sua tosi hyvin. Itse jätin mieheni hyvin pikaisesti sen jälkeen kun rupesi käyttäytymään noin. Se vaan pahenee, usko pois. Tsemppiä ihan älyttömästi!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:01"]Kirjoitatko sä oikeesti aina että muutEmat? Kai nyt tajuat että se on väärin kirjoitettu? Hitto teittä wt-perheitä. Viinaa kuluu, mutta mitä siitä, eihän muutEma haittaa. Eihän se vauva edes muutEmaa kaljaa huomaa. Tuskin se mies sitä korkeelta pudottaa....
[/quote]
Netissä riehuminen on myös aika wt...
Ekan kerran mun näppikseltä: menit sitten tuon kanssa lisääntymään???
Siis olis sinusta ok katsoa vauvaa, vaikka olis ottanut "Muutemat kaljat"?? Eli olisi humalassa. Tuo muuten EI ole ok.
Onko sinullakin alkoholiongelma, vai miksi ihmeessä olet alkoholistin kanssa, joka on kaiken päälle noin surkea isä?