Mihin maahan kuulut kokosi puolesta (bbc:n testi)
http://www.bbc.com/news/health-18770328
Pituus kuuluu laittaa metrimuodossa, eli jos olet 165cm pitkä, merkitset pituudeksesi 1.65 . Käytäthän pistettä, et pilkkua!
Kommentit (296)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:02"]Eteläkorealainen. Bmi on 26, mutta lievän ylipainoni kanssa olen silti laihempi kuin 59% tämän ikäisistä naisista. [/quote] Mitä? Minun BMIni 24 ja kone kertoo, että suomalaisista ikäisistä naisista 67% on minua kevyempiä BMIltään?
[/quote]
Ehkä se riippuu iästä?
Minäkin olen testin mukaan eteläkorealainen ja hoikempi kuin 59 % ikäisistäni naisista maassani.
Vietnam.
98%kevyempi suomalaisista ikäisistäni ja 90% maailmanlaajuisesti.
BMI on 16. Vaikea uskoa, että aivan noin suuret prosentit olisi, vaikka alipainoinen olenkin.
Luxemburg. Ja oon näköjään lihavampi, kuin 80% suomalaisista ikäisistäni naisista tällä BMI 23:lla. Että onkohan tuolla sivulla suomitytöt käyneet vähän pistelemässä painoaan alakanttiin...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:31"]
Kuulemma Etiopia ja 100 % saman ikäryhmän suomalaisnaisista isokokoisempia. En usko. 31 v, 165 cm ja 59 kg.
[/quote]
Merkitsit pituutesi väärin.
Kongon demokraattinen tasavalta, uuujee.
BMI 22.
Näyttäisin olevani somalialainen. Tuo että bmi keskiarvot ovat noin isoja on kai sen syytä, että ihminen voi olla enemmän ylipainoinen, kuin alipainoinen. Esim. jos normaalipaino on 65, niin 40kg lihavampi saatta olla varsin hyväkuntoinen, mutta 40kg laihempaa ei ole olemassa... Lihavat siis vinouttavat keskiarvoja.
Your numbers
Obesity Index
19bmi
BMI is an estimate of how "overweight" or "obese" a person is
National
Below average
You have a lower BMI than 91% of females aged 15-29 in your country
Global
Below average
You have a lower BMI than 76% of females aged 15-29 in the world
Did you know?
If everyone in the world had the same BMI as you, it would remove 59,759,962 tonnes from the total weight of the world's population
You're most like someone from Vietnam*
* Compared with other females aged 15-29 in Vietnam
Tiesin olevani läski, mutta en sitä että olen maailman lihavin (175 cm 117 kg).
ou have a higher BMI than100% of females aged 30-44 in your country
You have a higher BMI than100% of females aged 30-44 in the world
Your numbers
Obesity Index
25bmi
BMI is an estimate of how "overweight" or "obese" a person is National
Below average
You have a lower BMI than 66% of females aged 45-59 in your country Global
Above average
You have a higher BMI than 50% of females aged 45-59 in the world
Did you know?
If everyone in the world had the same BMI as you, it would add 18,504,785 tonnes tothe total weight of the world's population You're most like someone from Djibouti*
* Compared with other females aged 45-59 in DjiboutiShare your resultShare your result
ShareFacebookTwitter.
N50+
Vietnamista kuulemma, bmi alempi kuin 100%maailman naisista mun ikäluokassa o.O OK
Vietnam. BMI pienempi kuin 81% samanikäisillä naisilla.Ja ihan normi kokoinen,en laiha.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:02"]Eteläkorealainen. Bmi on 26, mutta lievän ylipainoni kanssa olen silti laihempi kuin 59% tämän ikäisistä naisista.
[/quote]
Mitä? Minun BMIni 24 ja kone kertoo, että suomalaisista ikäisistä naisista 67% on minua kevyempiä BMIltään?
[/quote]
Sama. Joten nauroin tulokselle että nyt on Suomineidot pikkasen viilanneet totuutta.