Mihin maahan kuulut kokosi puolesta (bbc:n testi)
http://www.bbc.com/news/health-18770328
Pituus kuuluu laittaa metrimuodossa, eli jos olet 165cm pitkä, merkitset pituudeksesi 1.65 . Käytäthän pistettä, et pilkkua!
Kommentit (296)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:09"]Mulle tuli Finland, vaikka olen venäläis-saksalais-ruotsalainen alunperin ja muuttanut tänne vasta teininä :D Olen vaaleampi ja 10 cm pitempi versio Kim Kardashianista :) Hyvä Suomi!
[/quote]
Mihin tuo ulkonäön kuvailu liittyi?
Huh huh, kun vaihdoin maan usaksi olin laihempi kuin 87% ikäisistäni. Ja minä olen siis normaalipainon keskivaiheilla BMI:n mukaan.
Vietnam, olen 91% hoikempi kuin muu väestö maailmassa
Papua New Guinea :D
Bmi 21, ikä 50+
Meitsi on säihkeä salsaaja Brasiliasta. Kyllä mun pikku masussa vähän on sellaista ylimääräistä, joka varmaan mukavasti hytkyis tahdissa. BMI on mulla 23,70 (sivuston laskuri pyöristää 24:ään). 54 prossaa 15 - 26 -vuotiaista suomalaisnaisista on laihempia kuin minä, ja 46 prossaa sitten kai samanpainoisia tai painavampia. Koko maan keskiarvo 23,36. Ei mikään pöllömpi tulos, kun ikäluokkaani on tosiaan ne 15-vuotiaatkin laskettu mukaan, ja mä oon 26-vuotias. Hauska testi!
Somalia. :-D BMI 22, ja se on alempi kuin 64 prosentilla ikäisistäni maailmanlaajuisesti, 78 prosentilla suomalaisista.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:42"]
Ton mukaan 61 prosentilla suomalaisista nuorista naisista on korkeampi BMI kuin mulla? Huhhuh, aika norsuksi kyllä tunnen itseni välillä, BMI on 22.
[/quote]
Mullakin tuli bmi 22 ja 75% suomalaisista lihavampia kuin itse :O
Mä oon siis laihempi kuin 97% ikäisistäni. Kas kas. Joo, oon mä hoikka, mutta kuitenkin normaalipainoinen. Tosin alarajalla (bmi 18.9), ja näin on ollut aina. Bangladesh osui kotimaaksi. Listan alimmainen, ja oon vähän kevyempi sitäkin. Hassua on se, että mä en edes näytä erityisen hoikalta. Sutjakka joo, tanssija kun oon, mutta emmä mikään hirmulaiha oo. Jaloissa lihaksia, kuppikoko b- pieni c.
Höh. Kahteen kertaan piti tehdä testi kun en millään meinannut uskoa todeksi. Kait se on sit totta että viimeistään 40 korvilla muut naiset lihoo... ja mä en.
Kuulemma Etiopia ja 100 % saman ikäryhmän suomalaisnaisista isokokoisempia. En usko. 31 v, 165 cm ja 59 kg.
Vietnam, tosin olen 172 cm pitkä.