Mihin maahan kuulut kokosi puolesta (bbc:n testi)
http://www.bbc.com/news/health-18770328
Pituus kuuluu laittaa metrimuodossa, eli jos olet 165cm pitkä, merkitset pituudeksesi 1.65 . Käytäthän pistettä, et pilkkua!
Kommentit (296)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:29"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:26"]Aika moni lätkänpelaaja on muuten näiden painoihanteiden mukaan ylipainoisia, vaikka heillä ei ole mitään ylimääräistä kropassa. Toki nuo suuntaa antavat, mutta ei niitä voi sokeasti uskoa, noillakin on omat puutteensa. [/quote] Jep, Timo Jutila todistaa tämän. [/quote]Ei se enää pelaa, mutta katso joskus huvikseen heidän painoja. Jokainen heistä on ylipainoinen tälläisten mittareiden mukaan vain sentakia koska heillä on lihasmassaa kropassa. [/quote] Ja Jutil oli aina etenkin poskilihakset tosi timmissä kunnossa.
[/quote]Juti on Juti, rillimaisteri jne..Nykyään lätkäpelaajatkin ottavat tuon syömisen ja muun enemmän tosissaan. Olihan joskus aikoinaan Briteissä fudispelaajilla tapana käydä kaljalla jatkuvasti ja syödä rasvaista ja epäterveellistä ruokaa, ei nykyään ihan homma toimi samalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:55"]You're most like someone from Chad*
Mitä ihmettä? Olen painoni puolesta selkeästi below average, vaikka olen normaalipainon ylärajoilla. Teinköhän testin oikein. Olen 1.68 meters ja 63 kg, joten en kai ihan nälkäänäkevä kuitenkaan ole :O
[/quote]
Ethän ole normaalipainon ylärajoilla! Hyvä luoja sentään...
Olen Tongasta :D Missähän sekin on, kuulostaa vähän arabimaalta
Egypti. Mä oon varmaan sit se Kleopatra???
Napatanssi täytyy ainakin aloittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:58"]
Huh, onpa suomalaiset tuhteja verrattuna muihin maihin :O Ja miten Tongassa voi keskimääräinen bmi olla 33, ihan sairasta!
[/quote]
Tonga on Tyynenmeren alueella, siellä ihmisiä lihottaa länsimainen ruokavalio johon geenit eivät ole tottuneet. Diabetes on siellä hyvin yleinen.
Cote d'ivoire eli Norsuunluurannikko :)
Etiopiaan. Painoindeksilläni (bmi 20) olen kevyempi kuin 90% suomalaisista oman ikähaarukkani naisista, ja 77% kevyempi kuin maailman väestön saman ikäluokan naiset. Hurjalta kuullostaa.
Ton mukaan 61 prosentilla suomalaisista nuorista naisista on korkeampi BMI kuin mulla? Huhhuh, aika norsuksi kyllä tunnen itseni välillä, BMI on 22.
You have a lower BMI than 84% of females aged 15-29 in your country
You're most like someone from Ethiopia
BMI 20, mitä ihmettä?
Huom tässä vaikuttaa se oma sukupuoli ja ikäryhmä siihen missä maassa IKÄISESI saman sukupuolen edustajat ovat keskimäärin kokoisiasi. Esim. 29 vuotiaan ja 30 vuotiaan tulokset eivät ole toisiinsa verrattavissa. Prosentti ei siis kerro ettö olen vaikka 82 % kevyempi kuin maailman väestö vaan viiteryhmäsi.
T. Kohta 30 v ja viiteryhmänä osittain teinit
You're most like someone from Ethiopia*
You have a lower BMI than 93% of females aged 30-44 in your country.
You have a lower BMI than 81% of females aged 30-44 in the world.
Sweden! :D laitoin mun nykyisen painon siihen, mut jos laitan painon ennen raskautta, johon yritän palata (eli -5kg) niin sit tulee Romania.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:24"]You're most like someone from Germany*
Täällä olenkin asunut viimeiset neljä vuotta. :D Bmi 23
[/quote]
Mulla sama bmi mutta tuloksena Filippiinit. Niin että millähän perusteella nämä asuinpaikat arvotaan?
[/quote]
No varmaan pituudenkin puolesta, eli lyhyt joka painaa x kg, bmi on y, sijoittunee aasiaan, vaikka bmi y on sama pitkällä henkilöllä, jonka paino on z kg.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:24"]You're most like someone from Germany*
Täällä olenkin asunut viimeiset neljä vuotta. :D Bmi 23
[/quote]
Mulla sama bmi mutta tuloksena Filippiinit. Niin että millähän perusteella nämä asuinpaikat arvotaan?
[/quote]
No varmaan pituudenkin puolesta, eli lyhyt joka painaa x kg, bmi on y, sijoittunee aasiaan, vaikka bmi y on sama pitkällä henkilöllä, jonka paino on z kg.
[/quote]
Ja ikä tietysti vaikuttaa.
Mulle tuli Tonga. Olen läskimpi kuin muut.
Vietnam! Arvasin että jokin Aasian maa tulee, kun aika pikkuinen olen:D