AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu öyhöttäjiä, mutta jos vesipullo Rantasalmella maksaa yli 8 euroo, sitten en mee takuuseen.
Onko kuplivaa, raanavettä vai sitruunaviipaleella?
Saanko minäkin tulla. Olen lapseton mies, joka tykkää kirjoittaa provoaloituksia. Olisi niin ihanaa nähdä irl. Voin tarjota kimppakyytiä Ullanlinnan kulmilta.
Nonni. Ei voi mut voi silti olla rotta... ei prkkle tota etusyöttöä! Totta. Ostin centtitexistä uusia papiljonttia, nyt saa sävysävysävyyn sifonkihuivien kanssa. On turkoosia, pinkkiä, oranssia, mustia ja ilman. Siis ilman väriä. Kirkkaita? Värittä? Väreittä? Miten se nyt sanotaan?
Kun jotkut laittelee irtoripsiään, keelikynsiään tai potoks-huuliaan. Minä se rullaan papiljonttia!
Katotaan sit, ketä näyttää Aikuiselta Naiselta💕
Kaikkihan tietää, että rantasalmelainen pukeutumiskulttuuri maailman muotikeskusten jatkuvien inspiraatioiden ja valḱoilunkin lähde. Matkalle mukaan teluvana ja muotitietoisena siksi kysynkin, millainen eläinkuosi olisi tämän hetken jokaisen Rantasalmelaisen suosikkivaate?
Lapseton sinkkumies reissuun vaan.Koukkaatko Volvolla Tampereen kautta provolla tai ilman?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tietää, että rantasalmelainen pukeutumiskulttuuri maailman muotikeskusten jatkuvien inspiraatioiden ja valḱoilunkin lähde. Matkalle mukaan teluvana ja muotitietoisena siksi kysynkin, millainen eläinkuosi olisi tämän hetken jokaisen Rantasalmelaisen suosikkivaate?
"teluvana"⁉️
Haluaisin pukeutua ilves-kuosiin. En vaan oo nähny ilvestä! En tiijä kuosiaan.
Karhu on niin nähty ja juotu. Ei kun siis oikeesti oon nähny oikean karhun.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton sinkkumies reissuun vaan.Koukkaatko Volvolla Tampereen kautta provolla tai ilman?
Täältä porvoosta ois tulossa några provo, vi ses! Tuu poimimaan oss här. Okka? Idag?
Vierailija kirjoitti:
Oliks toi sinkku? Mitä väliä!
Vierailija kirjoitti:
Jutalta saa tervetulohalin.
Haluan jaxuhalin!
En kestä jos siellä on ryhmätehtäviä, oon sinkku.
Mites noi äänestämiset?
Kansalaisvelvollisuudesta ei voi luistaa edes AV-matkan vuoksi.
Montako hermonakkipakettia tarvii varata jo menomatkalle bussiin? Mä tuon omat vegaaniset hermonakkini, tarviiko joku muu?
Volvokyytiä kirjoitti:
Saanko minäkin tulla. Olen lapseton mies, joka tykkää kirjoittaa provoaloituksia. Olisi niin ihanaa nähdä irl. Voin tarjota kimppakyytiä Ullanlinnan kulmilta.
Sopii! Volvokyyti kelpaa aina. Mersukyyti ois ehkä parempi, mutta ei markalla mahottomia.
Ajattelin, että jos vähän siistit leukaperiä ja ylähuulta, niin voin tuoda sulle vaikka mun hiusjatkeet lainaan. Tisut tehdään pumpulista jos ei satu olemaan man boobs omasta takaa. Siellä metsän keskellä on sen verran pimää, että kukaan ei huomaa mitään mitään erityistä ellet nyt ala heilua siellä sitten ihan omien munien ja makkaroiden kanssa (vink vink). Ja sanot, että ääni on vähän vielä käheä koronan jäljiltä.
Jos ois Pyhimys Volvo, niin voisin ottaa piirakat mukaan, ihan uunituoreet ja pellavaliinalla peiteltynä. Olisi jo sen verran klassista kyytiä jo sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu öyhöttäjiä, mutta jos vesipullo Rantasalmella maksaa yli 8 euroo, sitten en mee takuuseen.
Oma kattila ja pieni kaasukeitin mukaan (hätätilassa kynttiläkin käy) ja äkkiäkös sitä vedet sulattaa.
Keskustellaanko vain tunnettujen laulujen sanoilla? Vai opetellaanko uusia lauluja???
Vierailija kirjoitti:
Keskustellaanko vain tunnettujen laulujen sanoilla? Vai opetellaanko uusia lauluja???
Viime reissulla oli se nimibiisisoittolista.
Mukaan saavat tulla vain he, joista on tehty laulu.
Minusta on onneksi tehty tosi, tosi monta.
- Susanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Susanna
Hei Susanna, lala lal lal lal lal laa... Sulla onkin helppoa lähteä mukaan. Mun nimestä ei oo mtään laulua, eikä varmaan tuukkaan, että oon muuten matkahengessä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Susanna
Hei Susanna, lala lal lal lal lal laa... Sulla onkin helppoa lähteä mukaan. Mun nimestä ei oo mtään laulua, eikä varmaan tuukkaan, että oon muuten matkahengessä mukana.
Oi Susanna, älä itke puolestain!
Minä saavun Alabamasta, on banjo polvellain.
Joko reittisuunnitelma Rantasalmelle valmis?