Te, joilla on vapaapäivä. Mitä teette tänään? Kaupoille ei voi mennä (omikron), ulos ei voi mennä (liukasta).
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin noi icebugit. Ongelmitta kävelin eilen vitosen lenkin. Onhan ne ikävät rapussa ja kaupassa, ja muutenkin epämukavat kengät, mutta siis hyvin pysyi pystyssä. Eilen oli kyl poikkeuksellisen liukasta ulkoilureiteillä. Jännä että auton kitkarenkaat pitää kuitenkin kuin tauti, sen verran kai sulaa kaduilla
Icebugit epämukavat? Minusta ne on taas ehdottomasti yhdet parhaista omaan jalkaan ja siksi ihan harmittaa että nastakenkiä tarvitsee vain satunnaisesti.
Ja siis noitahan on hirmuisesti eri malleja, ei kai se ole mikään pakko hankkia epämukavia..
Ainakin naisten nilkkurimallit on huonot jalassa. Jäykät koppurat ja kapeat. Takaosa painaa sääreen/alapohkeeseen niin ettei voi taittaa kunnolla jalkaa. Köpöttelen kuin mummo. Nastat kyllä pitää hyvin.
Saanut ne lahjaksi joilla ei ollut palautusoikeutta. En omalla rahalla ostaisi tuota merkkiä.
Olen flunssan takia saikulla enkä viitsi mennä ulos, mutta kaupoille varmaan menen pyörimään ja sitten käyn kirjastossa.
Nukuin pitkään eli yhdeksään, ihanaa. Pesin koneellisen pyykkiä ja sillä aikaa kun ne pyörivät koneessa katsoin lempileffani dvd:ltä. Nyt olen nähnyt sen kuusi kertaa. :) Ripustin pyykit ja söin keittoa lounaaksi. Kohta päiväkahvit ja sitten voisi katsoa toisen leffan tai jotain sarjaa. Palstailen ensin hetken. Ulos en mene kun koko päivän eilen olin, tänään lepopäivä.
Meren rannalla nastakengät ja raitis ilma.
Vierailija kirjoitti:
Yritän juuri suostutella taaperoa lähtemään kanssani ulos. Hän kuitenkin haluaa mielummin leikkiä sisällä legoilla. Joten makaan sohvalla ja palstailen. Pyykit voisi viikata jos viitsisi...
Just näin. Ei aina tarvii olla menossa. Joskus voi ottaa rennosti ja pitää koti päivän.
Työttömänä jokainen päivä on minulle vapaapäivä. Kaupoille en mene, koska ei ole rahaa. Ulkona on ihan hyvä keli, mutta heräsin vasta äsken niin luultavasti menen vasta illemmalla ulos. Nyt syön aamupalaa ja kohta varmaan luen jotain kirjaa hetken. Sen jälkeen ei ole muuta ohjelmaa. Saatan siivota hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan piikit kenkiin ja kävelylle. Tämä on kyllä uusi ilmiö että ihmiset pelkäävät liukasta keliä näin paljon.
https://twitter.com/HeikkiUutiset/status/1482014633200336896
:=)
Yhtä asiaa en kyllä ymmärrä. Jos sairaalakapasiteetti uhkaa jo loppua niin kuinka sairaaloissa voisi olla jopa 50 kertainen määrä potilaita jos ihmiset eivät olisi saaneet nastakenkiä?
Nukuin pitkään, tein lumitöitä, nyt siivous kesken. Sitten alan laittaa ruokaa. Illalla ajattelin istua sohvassa telkkaria katsellen.
Ei ollut liukasta, tavismaihareilla kävin kirjastossa ja ruokakaupassa sekä viemässä postia. Kamala lumimyräkkä ja tuuli aamulla, nyt paistaa jo aurinko. Edelleenkään ei liukasta!
- Pohjois-Hki