Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hengellinen henkivakuutus? Oletko ylösottovalmis?

Vierailija
17.01.2022 |

Miksi on tärkeää, että kristityt tuntevat kiireellisyyttä olla valmiita pian tulevaan seurakunnan tempaukseen? Enemmän kuin kaikki merkit, jotka NYT kohtaavat, mutta JEESUS asetti sen, että ihmiset ovat kiireellisiä katselemisessa ja HÄNEN paluussa, Sillä TÄYSIN SAMAT KELPOISUUDET tempaukseen pätevät äkilliseen odottamattomaan kuolemaan, kuolemaan johtaneeseen sairauteen (koska et vain tiedä ylöstempauksen päivää ja hetkeä, et tiedä minä päivänä sinut saatetaan kiinni seisomasta HERRAN edessä antamassa tiliä elämästäsi - KYLLÄ, SINÄ, MINÄ PUHUN SINULLE...

NIIN MONIA jää epäselväksi, olivatpa ne valmiita tai eivät.... Otetaan esimerkiksi hetki, jolloin rakennus Miamissa romahti ja kaikki nuo ihmiset astuivat ikuisuuteen - olivatpa valmiita tai eivät - ei ollut varoitusta tai paluuta.

Joka päivä, kun työskentelen END TIMES NEWS REPORT -tiedon parissa, luen ihmisistä, jotka astuvat ikuisuuteen odottamatta, hurrikaaneista, tornadoista, laukauksista, onnettomuuksista, hukkumisesta, murhista, sairauksista jne. Luulen, olivatko he valmiita? Heillä ei ollut muistiota, ei aikaa, vain äkillinen tuho. Onko sinulla hengellinen henkivakuutus? Oletko YLÖSOTTOVALMIS?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan