Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menettänyt itsekunnioitukseni huonossa suhteessa

Vierailija
15.05.2015 |

Mies pettää ja haukkuu minkä ehtii mutta en saa häntä jätetyksi. Taas on jonkun naisen luona viettänyt pari yötä. Yritän lasten takia olla rauhallinen ja välttää riitaa mutta olen ihan rikki ihmisenä ja naisena. Kukaan ei minua koskaan halua, sen on mieheni, tämä ihana narsisti, saanut minut uskomaan. Elämäni on yhtä kidutusta ja haluaisin joskus vaan lopettaa sen. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi yhteiskuntakin "kouluttaa" tai pikemminkin "kostaa" rikollisille. Siitä tässä on kyse. Saat aijän parannettua kunhan vaan otat käyttöön sen omat niksit.  

Vierailija
22/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:50"]

Siksi yhteiskuntakin "kouluttaa" tai pikemminkin "kostaa" rikollisille. Siitä tässä on kyse. Saat aijän parannettua kunhan vaan otat käyttöön sen omat niksit.  

[/quote]

Joo mut, ap kerto, että jos vittuilee takasin miehelle, se ottaa siitä tekosyyn mennä naimaan muita naisia. Narsistit ovat ihan oma luokkansa. Ap:n olisi parasta vain jättää mies. Ei narsisteja pysty kouluttamaan, he ovat kerta kaikkiaan liian sairaita. Narsistit tarvitsevat psykiatrista hoitoa, mutta miten annat sitä heille kun eivat edes itse tiedosta ovansa sairaita. Narsisteista kannattaa vain pysyä niin kaukana kuin mahdollista. Väkivaltaisiksikin voivat ryhtyä, kun heitä uhataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mid vid? Mies pettää täysin avoimesti ja katselet sitä? En ymmärrä teitä naisia....

Vierailija
24/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:50"]

[/quote]

Joo mut, ap kerto, että jos vittuilee takasin miehelle, se ottaa siitä tekosyyn mennä naimaan muita naisia. Narsistit ovat ihan oma luokkansa. Ap:n olisi parasta vain jättää mies. Ei narsisteja pysty kouluttamaan, he ovat kerta kaikkiaan liian sairaita. Narsistit tarvitsevat psykiatrista hoitoa, mutta miten annat sitä heille kun eivat edes itse tiedosta ovansa sairaita. Narsisteista kannattaa vain pysyä niin kaukana kuin mahdollista. Väkivaltaisiksikin voivat ryhtyä, kun heitä uhataan.

[/quote] 

Sittenpähän häkki heiluu eikä lapsia saa tavata enää. 

Narsismia ei pidä pyrkiä ymmärtämään. Narsistia pitää pyrkiä satuttamaan samoin tavoin, silloin se saattaa oppia jotain. Narsistin iho on paljon ohuempi kuin normaalin ja voivat oppia jopa nopeastikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä