kaveri esittää puhelimessa!
Kyselee kuiskaavalla äänellä; mikä päivä on?
( tottakai oikeasti tietää mikä päivä on) .
Tai sitten kysyy taas kuiskaavalla äänellä " kuka puhuu, kuka puhuu".
Vallan hyvin tietää kenelle on soittanut.
Oon niin kyllästynyt tuohon showhun!
Kommentit (9)
Mitä se esittää? Hulluako? Kuulostaa siltä, että onkin ihan oikeasti.
Musta tuntuu että se haluaa huomiota.
Papukaija se siellä taustalla vaan mölisee.
Mulle tuli tästä mieleen ihan aitoja omituisia tilanteita puhelimessa. Muinoin kaverini jutut muuttuivat pikkuhiljaa erikoisiksi puhelimessa. Kuiski hiljaa, ettei voi puhua kuin ihan pienen hetken, kun työkaverit tuijottavat paheksuvasti. Että yrittää puhua niin ettei huulilta voi lukea mitä puhuu, etteivät luule paljastavan firman salaisuuksia. Selitti ihan tosissaan miten häntä kytätään työpaikalla ja kohta tulee varoitus, ne ei vaan siedä naista miesvaltaisessa työpaikassa.
Uskoin kaiken, koska periaatteessa kaikki oli ihan mahdollistakin.
Ajan kuluessa hän soitteli yhä useammin kertoen ahdistuneena miten kauppakeskuskuksessa juuri joku vartija on lähtenyt hänen peräänsä ja kuinka piileskelee hyllyjen välissä. Miten kodin vieressä olevan rakennustyömaan miehet katselevat hänen kotiinsa ja sälekaihtimet on pidettävä kiinni. Ja miten ihan totta! ne miehet ovat kulkeneet hänen perässään kaupassakin niissä raksavaatteissa, mutta eivät ne oikeasti ole mitään raksamiehiä, vaan vakoilevat häntä. ja lopulta hän ei uskaltanut pois kapakastakaan ilman saattajaa, koska ex-mies on järjestänyt sinne jonkin jengin hakkaamaan hänet.
Jutut siis muuttuivat pikkuhiljaa ihan päättömiksi, mutta toinen vakuutteli, että kaikki on todellakin totta, vaikka kuinka hullulta kuulostaakin.
Psykoosiahan sieltä paukkasi. En tiedä kyllä sairastuiko ihan skitsofreniaan, mutta näitä vastaavia tarinota olen kuullut monta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:08"]
Kyselee kuiskaavalla äänellä; mikä päivä on? ( tottakai oikeasti tietää mikä päivä on) . Tai sitten kysyy taas kuiskaavalla äänellä " kuka puhuu, kuka puhuu". Vallan hyvin tietää kenelle on soittanut. Oon niin kyllästynyt tuohon showhun!
[/quote]
Ja tästäkään ei tietenkään kannata mainita sille kaverille mitään? Selän takana puhisija!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:08"]
Kyselee kuiskaavalla äänellä; mikä päivä on? ( tottakai oikeasti tietää mikä päivä on) . Tai sitten kysyy taas kuiskaavalla äänellä " kuka puhuu, kuka puhuu". Vallan hyvin tietää kenelle on soittanut. Oon niin kyllästynyt tuohon showhun!
[/quote]
Ja tästäkään ei tietenkään kannata mainita sille kaverille mitään? Selän takana puhisija!
[/quote]
Olen maininnut mutta eipä lopeta!
MItä se siis esittää? Kerro nyt vähän enemmän. Leikkiikö olevansa muistamaton vai mikä?
Jos sen mies on sosiopaatti narsisti ja pitää sitä vankina!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:45"]MItä se siis esittää? Kerro nyt vähän enemmän. Leikkiikö olevansa muistamaton vai mikä?
[/quote]
Leikkii.