Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menettänyt itsekunnioitukseni huonossa suhteessa

Vierailija
15.05.2015 |

Mies pettää ja haukkuu minkä ehtii mutta en saa häntä jätetyksi. Taas on jonkun naisen luona viettänyt pari yötä. Yritän lasten takia olla rauhallinen ja välttää riitaa mutta olen ihan rikki ihmisenä ja naisena. Kukaan ei minua koskaan halua, sen on mieheni, tämä ihana narsisti, saanut minut uskomaan. Elämäni on yhtä kidutusta ja haluaisin joskus vaan lopettaa sen. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde menemään. Olen itsekin ollut huonossa suhteessa, enkä käsitä mikä siinä on niin vaikeaa lähteä. Soita ystäville/perheenjäsenille ja pyydä apua. Älä jää miehen kanssa kaksin. Hae terapiaa. Hukkaat ainoan elämäsi yhden idiootin takia. Lapset kärsii enemmän katsellesaan tollasta parisuhdetta. Kukaan ei sua aikuista ihmistä tule kotoa pelastamaan, sun on pakko itse ottaa se ensimmäinen askel ja päättää, että toi luku sun elämässä saa päättyä. Kaikki järjestyy!

Vierailija
2/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että hän ei olisi samanlainen monen muunkin naisen kanssa? Kuvittele itsesi seuraamassa hänen käytöstään jonkun toisen kumppaniksi erehdytetyn naisen kanssa ja tätä noista naista miettimässä, että mikä minussa oikein on pielessä, kun tämä jatkuu vain. Mitä silloin näet, ja mitä sanoisit naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:05"]

Kyllä narsisistakin saa niskalenkin. Narsku ei itse siedä kritiikkiä. Jatkuvalla kritiikillä ja vttuilulla murenee tämänkin itseluottamus. Kannattaa ehdottomasti kokeilla. 

[/quote]

Tai sitten saat turpaan, menetät henkesi ja/tai omaisuutesikin. Jos takaisinantaminen tepsii, ei se pahasti narsistinen ollutkaan.

Vierailija
4/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(((

Vierailija
5/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla haukkuu? Ja mistä tiedät että on naisen luona? Onko mied rikas?

Vierailija
6/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:58"]

Kyllä narsisistakin saa niskalenkin. Narsku ei itse siedä kritiikkiä. Jatkuvalla kritiikillä ja vttuilulla murenee tämänkin itseluottamus. Kannattaa ehdottomasti kokeilla. 

[/quote]

Tai sitten saat turpaan, menetät henkesi ja/tai omaisuutesikin. Jos takaisinantaminen tepsii, ei se pahasti narsistinen ollutkaan.

[/quote] 

No, jos se hullu on niin jätät heti. Oot kuitenkin hankkinut lapsia sen kanssa joten kuinka kova narsismi sillä on? 

Vierailija
7/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:49"]

Millä tavalla haukkuu? Ja mistä tiedät että on naisen luona? Onko mied rikas?

[/quote]

Käyttää paljon manipulointia, samassa lauseessa kehuu ja arvostelee ulkonäköäni, välillä rakastaa minua ja lapsia ylitse kaiken, nyt taas olen ollut hankala ja siksi kertoi itse että oli pakko lähteä toisen naisen luokse kun ei kestänyt minua ja huutavia lapsia. Välillä tuntuu ettei välitä edes omista lapsistaan yhtään. Kaikki pyörii oman navan ympärillä eikä varmaan edes hätkähtäisi vaikka olisin joku kaunis päivä kadonnut. 

Vierailija
8/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se kasvattaa myöskin. Sinun on pyrittävä alistamaan sitä. Sillä kasvat aikuiseksi ja tasavertaiseksi eikä kukaan koko maailmassa pysty enää vahingoittamaan sinua. 

Vierailija
9/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin kolme vuotta sitten. Mulla ja exällä on neljä yhteistä lasta. Mies petti ja haukkui. Yritti saada mut uskomaan, ettei kukaan mies huoli neljän lapsen äitiä. Ivasi ja nauroi, etteivät rahani riitä ja itken häntä vielä takaisin. 

Tänä päivänä lapset asuvat mun kanssa ihanassa uudessa omakotitalossa. Mulla on uusi mies, häät tulossa ja vauva juuri syntynyt. Olen onnellinen, lapset myös. Exä ei maksa elatusmaksuja, on edelleen katkera ja haukkuu aina, kun siihen tulee tilaisuus. Mua ei enää exän haukkuminen haittaa. Ajattelen vaan, että hänellä on paha olla ja tekee sen siksi. 

Vierailija
10/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aattelin et mussa on vikaa..erosin ja elämä on muuttunut toiseksi. Enkä ole samanlaista ihmistä tavannut! Exällä homma jatkuu entiseen malliin..voivoi. Ei narsistia muuta kukaan! Narsisti juuri aina löytää vian muualta kuin itsestään. Sinä itse olet sairas yms. Jos haukut narsistia. Mun exä katseli vieraita jatkuvasti, kehui telkkarin naisia, vilkuili autolla ajettaessa naisia yms. Kun se puhui naisille, kenelle vaan, siinä oli se sävy. Ja voi kun joku sitä ihaili, siitä se sai virtaa. Pettämällä sai ihailua.
.
Viimeistä se ei suostunut jättämään. Halus pitää molemmat. Mä olin huora, lehmä yms. Koskaan en ollu muiden kans ollu enkä ikinä olis pettänyt. Palvelin, tein mitä vain. Enhän mä ollut minkään arvoinen, enkä mitään ilman sitä. Niin se sai mut uskomaan. Luulin että oon läheisriippuvainen mutta eron jälkeen tajusin ettei se ollut sitä.
.
Nyt olen naimisissa ja lapsiakin siunaantunut. En ikinä antaisi kenenkään kohdella itseäni niin. Itseluottamus on vahva, varmasti keskimääräistä vahvempi. Mutta muruista oonkin itseni kasannut ja opetellut tuntemaan itseni. Eihän mua edes ollut olemassa exän kanssa, olin vain hänen jatke. Että kyllä sitä osaakin arvostaa itseään ihan toisella tavalla.
.
Mulla meni aikaa lähtöni jälkeen että ymmärsin ettei sen ihmisen kanssa kannata puhua kuin pakolliset. Meillä on yhteinen lapsi. Mun lähdön jälkeen kun sen kans juttelin, aloin alkuun uskoa että vika on mussa ja miksi mä lähdin. Se ahdistus. Olin jopa menossa herran käskyn mukaan puhelun jälkeen muuttamaan kaikki tavarani takaisin ja ihan yksin, se oli käsky. Mietin paniikissa ettei kukaan mua enää auta kun auttoi ne pois sieltä muuttamaan. Sit tajusin että hetkinen, munhan ei tarvi mennä takaisin. Enkä menny. Migreeni loppui siihen. Sen jälkeen en enää oo jutellut kuin pakolliset lapseen liittyvät asiat. Nykyään toki huvittaa sen suurelliset jutut ja valtava itsearvostus.
.
Tsemppiä. Lähde pois, on mun neuvo.

Vierailija
11/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:57"]

Joskus se kasvattaa myöskin. Sinun on pyrittävä alistamaan sitä. Sillä kasvat aikuiseksi ja tasavertaiseksi eikä kukaan koko maailmassa pysty enää vahingoittamaan sinua. 

[/quote]

Narsisti pystyy aina vahingoittamaan, eikä sitä kukaan normaalin persoonan omaava ainakaan alista.

Vierailija
12/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu-mies?

Vierailija
13/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko lähteä, ennemmin tai myöhemmin. Mieluummin niin pian kuin mahdollista. Mulla on itsellä kokemusta samanlaisesta ihmissuhteesta, eikä kaduta että lähdin. Lähde ja kiität vielä itseäsi siitä. Tsemppiä sulle ja jaksamisia!

Vierailija
15/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverista et pääse pitkään aikaan. Vasta sitten kun lapset aikuistuvat saatat päästä siitä eroon. Pyri mielummin kouluttamaan sitä. Muista että rotweileristakin saa hyvän koiran mutta ilman koulutusta se on julma peto. 

Vierailija
16/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen sitäkin yrittänyt mutta sitten löytää näitä muita naisia jotka tarjoavat ihailua ja positiivista huomiota ja saa vittuilustani saa oikeutuksen mennä niiden luokse. Koskaan en siitä saa niskalenkkiä kuin hetkeksi, on liukas kuin saippua.

Vierailija
17/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:12"]

Kaverista et pääse pitkään aikaan. Vasta sitten kun lapset aikuistuvat saatat päästä siitä eroon. Pyri mielummin kouluttamaan sitä. Muista että rotweileristakin saa hyvän koiran mutta ilman koulutusta se on julma peto. 

[/quote]

Tämä on hyvä vertauskuva, nyt tuo peto on saanut minusta yliotteen. Pitäisi jostain saada voimia että jaksan taas taistella sen kanssa. En tajunnut ikinä että jotkut ihmiset voivat olla tällaisia, vasta sitten kun oli liian myöhäistä.

Vierailija
18/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:04"]

Mamu-mies?

[/quote]

Ihan suomimies.

Vierailija
19/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sinäkin niitä ihalijoita. Muista aina että sama parantaa saman. Kyllä sillä homma loppuu kun itsekin tuntee kipua. 

Vierailija
20/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki tietoa läheisriippuvaisuudesta. knowledge will set u free!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä