Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krapulassa töissä

Vierailija
15.05.2015 |

Eilen tuli juukeli juopoteltua ja nyt maksetaan siitä kovaa hintaa, kamala krapula. Jalka kramppaa, huippaa ja heikottaa, sydän ja pää takoo patarumpua, en uskalla kuin juoda makeaa mehua, syödä en tod. pysty. Herätessä oli päivänselvää että ei jukolauta, nyt ollaan kusessa. Töihin tulin silti ja omalla autolla kaiken lisäksi, mikä nyt jälkeenpäin taisi olla virhe, varmasti promilleja nytkin veressä. Toka kerta elämässä kun näin lipsuu, join eilen Metaxa -merkkistä tuliaisviinaa ja otin siitä aamulla vielä krapularyypynkin, ihme että sain pidettyä sisällä.

No tämmöistä tämä ihmislapsen elämä on joskus, nyt ainakin muistaa olla juomatta seuraavat viisi vuotta. kirjoitan nyt tämän tänne että sais ajan kulumaan etes jotenkin, minuutit matelee.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:08"]

Voi aikoja. Nuorempana olin töissä eräässä nimeltämainitsemattomassa hampurilaispaikassa. Ei ollut yksi tai kaksi kertaa kun työporukalla pämpättiin ja aamulla töihin suoraan jatkoilta. Onneksi limu oli ilmaista. Mutta monta kertaa oltiin varmaan koko aamuvuoro edelleen eilisillan huuruissa, ja ite esim. 7-13 vuoroon samoilla silmillä, sen jälkeen suoraan nukkumaan, enkä herätessä muistanut aamun työvuorosta mitään. Semmosia me pirteet burgerinpaistajat :D

[/quote]

Ei tsiisus, voin kuvitella miltä tuntuu kököttää kuuman grillin ääressä, paistuvan lihan tiristessä nokan edessä, viinan hönkiessä vielä suonissa, voisi olla että multa pääsisi aamuhaukotus ja tulisi krapulaheikotus :S

-ap

Vierailija
22/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oikein lihaisa pizza on kaikista parhainta darramättöä, olutta juomaksi niin vielä paremmalta tuntuu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten olin baarissa ja aamulla töihin. En ees paljoa ottanut mutta silti oli kaamea olo muutaman tunnin unilla.
Olin vielä vanhustyössä, että joutu sitte oleen tekemisissä sen itsensä kanssa. Kyllä se haju meinas ihan alkaa oksettamaan mutta onneks siitäki päivästä jotenkuten selvittiin kunnialla :D

Vierailija
24/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään lounaalla kiinalaisessa ja join puolen litran kaljan sen kaveriksi, ihan vaan kesken duunipäivän. Kyllä helpotti krapula. Vielä puoli tuntia ennen ateriaa olin joutunut oksentamaan työpaikan vessassa, mutta loiventava toimii aina.

Vierailija
25/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi saatana :S

Vierailija
26/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:35"]

no hyi saatana :S

[/quote]

hyi saatana siis tuo kakkatarina.

-ap

Vierailija
27/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:21"]Tuolla olisi varmaan työttömänä paljon tunnollisempia työntekijöitä kuin sinä ap. Teksteistäsi paistaa ylpeys krapulasrasi. Häpeä. Todennäköisesti joudut tarkkailuun töissä vaikket sitä itse tiedä.
[/quote]

Mietin ihan samaa. Kuppia on tullut itsekin kallistettua, mutta ei työtä edeltävänä iltana. On se kumma kun Suomessakin lama - työttömät haluaisi töihin kanssa työssäkäyvät menee töihin krapulassa tai makaa rokulia. Hyi stna mitä onnettomia paskaperse luusereita

Vierailija
28/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:28"]

Ihmisellä joka ryyppää tietäen että seuraavana päivänä on töitä, on alkoholiongelma.

[/quote]

Tai sitten hänellä on ELÄMÄ? :)

Vierailija
29/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:28"]

Ihmisellä joka ryyppää tietäen että seuraavana päivänä on töitä, on alkoholiongelma.

[/quote]

Tai sitten hänellä on ELÄMÄ? :)
[/quote]

mikä elämä, helatorstaina kännit ja aamulla krapula? Taitaa pikku pojankoltiaiset olla täällä kirjoittamassa, ei ole edes korvantaustat vielä kuivat.

Vierailija
30/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:21"]Tuolla olisi varmaan työttömänä paljon tunnollisempia työntekijöitä kuin sinä ap. Teksteistäsi paistaa ylpeys krapulasrasi. Häpeä. Todennäköisesti joudut tarkkailuun töissä vaikket sitä itse tiedä. [/quote] Mietin ihan samaa. Kuppia on tullut itsekin kallistettua, mutta ei työtä edeltävänä iltana. On se kumma kun Suomessakin lama - työttömät haluaisi töihin kanssa työssäkäyvät menee töihin krapulassa tai makaa rokulia. Hyi stna mitä onnettomia paskaperse luusereita

[/quote]

No ihmisiähän tässä ollaan, mitäpä siitä jos joskus lipsuu, toinen kerta vasta meikäläiselle. Samanlaisia tavan tallaajia ne työttömätkin ovat.

-ap

Vierailija
31/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:28"] Ihmisellä joka ryyppää tietäen että seuraavana päivänä on töitä, on alkoholiongelma. [/quote]   Tai sitten hänellä on ELÄMÄ? :) [/quote] mikä elämä, helatorstaina kännit ja aamulla krapula? Taitaa pikku pojankoltiaiset olla täällä kirjoittamassa, ei ole edes korvantaustat vielä kuivat.

[/quote]

Eipä juuri. Mutta kyllä minä kiikkustuolissa muistelen mieluummin miten tuli juhlittua helatorstaina ja oltua kankkusessa töissä kun miten tuli harrastettua moralisointia jossain Vauva-palstalla :P

Vierailija
32/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:28"] Ihmisellä joka ryyppää tietäen että seuraavana päivänä on töitä, on alkoholiongelma. [/quote]   Tai sitten hänellä on ELÄMÄ? :) [/quote] mikä elämä, helatorstaina kännit ja aamulla krapula? Taitaa pikku pojankoltiaiset olla täällä kirjoittamassa, ei ole edes korvantaustat vielä kuivat.

[/quote]

Uskoakseni nimenomaan se vanhempi työväestö on enemmän viinaanmenevää ja nuoret on tarkempia elämäntavoissaan.

-ap

Vierailija
33/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:48"]

[/quote]

Eipä juuri. Mutta kyllä minä kiikkustuolissa muistelen mieluummin miten tuli juhlittua helatorstaina ja oltua kankkusessa töissä kun miten tuli harrastettua moralisointia jossain Vauva-palstalla :P
[/quote]

Voi poikakulta, sitten kun kasvat mieheksi niin opit, toivottavasti, että elämässä voi olla muutakin kuin se viina.

Vierailija
34/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:48"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:28"] Ihmisellä joka ryyppää tietäen että seuraavana päivänä on töitä, on alkoholiongelma. [/quote]   Tai sitten hänellä on ELÄMÄ? :) [/quote] mikä elämä, helatorstaina kännit ja aamulla krapula? Taitaa pikku pojankoltiaiset olla täällä kirjoittamassa, ei ole edes korvantaustat vielä kuivat. [/quote]   Eipä juuri. Mutta kyllä minä kiikkustuolissa muistelen mieluummin miten tuli juhlittua helatorstaina ja oltua kankkusessa töissä kun miten tuli harrastettua moralisointia jossain Vauva-palstalla :P [/quote] Voi poikakulta, sitten kun kasvat mieheksi niin opit, toivottavasti, että elämässä voi olla muutakin kuin se viina.

[/quote]

Turha alkaa ketään pojittelemaan, ihan vastuullisia aikuisia sitä täällä ollaan ja ainakin minä olen oppinut kuinka alkoholia juodaan vastuullisesti, olkoon tämänpäiväinen nyt sitten poikkeus säännössä.

-ap

Vierailija
35/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:28"]

[/quote]

Puolella Britanniaa on sitten alkoholiongelma. Terveisiä 'keskellä viikkoa töiden jälkeen pubiin' -kulttuurista. Joskus siitä seuraa krapula, joskus ei.

Vierailija
36/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:48"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:28"] Ihmisellä joka ryyppää tietäen että seuraavana päivänä on töitä, on alkoholiongelma. [/quote]   Tai sitten hänellä on ELÄMÄ? :) [/quote] mikä elämä, helatorstaina kännit ja aamulla krapula? Taitaa pikku pojankoltiaiset olla täällä kirjoittamassa, ei ole edes korvantaustat vielä kuivat. [/quote]   Eipä juuri. Mutta kyllä minä kiikkustuolissa muistelen mieluummin miten tuli juhlittua helatorstaina ja oltua kankkusessa töissä kun miten tuli harrastettua moralisointia jossain Vauva-palstalla :P [/quote] Voi poikakulta, sitten kun kasvat mieheksi niin opit, toivottavasti, että elämässä voi olla muutakin kuin se viina.

[/quote]

Ai aviomies, lapsia, koira ja ura lähihoitajana? Ei kiitos.

Vierailija
37/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnee päivän sankarille sinne töihin.

Vierailija
38/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs koulukaveri joutui kymmeniä vuosia sitten erään lehden päätoimittajan auton töytäisemäksi, oli kuulemma ajanut maistissä. Sairaalareissu siitä tuli. Ko. päätoimittaja ei kai joutunut koskaan edesvastuuseen teostaan, ainakaan tietääkseni. Semmosta se rattijuoppous voi saada aikaan.

Vierailija
39/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:21"]Tuolla olisi varmaan työttömänä paljon tunnollisempia työntekijöitä kuin sinä ap. Teksteistäsi paistaa ylpeys krapulasrasi. Häpeä. Todennäköisesti joudut tarkkailuun töissä vaikket sitä itse tiedä. [/quote] Mietin ihan samaa. Kuppia on tullut itsekin kallistettua, mutta ei työtä edeltävänä iltana. On se kumma kun Suomessakin lama - työttömät haluaisi töihin kanssa työssäkäyvät menee töihin krapulassa tai makaa rokulia. Hyi stna mitä onnettomia paskaperse luusereita

[/quote] Vähän suhteellisuuden tajua arvon paremmat ihmiset. Aatelkaapa jos 9650 työpäivää on mennyt mallikelpoisesti ja 9651. työpäivänä on krapula. Kyllä vähemmästäkin joutaa ihmisarvo pois ja häpeäpaaluun eikö :D

Vierailija
40/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Tuttua huttua. Itse olen vielä sähköingengööri, kiva puljata jännitteiden kanssa kädet täristen.... Tosin ei ole kyllä ikuisuuksiin tullut oltua enää darrassa töissä.