Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krapulassa töissä

Vierailija
15.05.2015 |

Eilen tuli juukeli juopoteltua ja nyt maksetaan siitä kovaa hintaa, kamala krapula. Jalka kramppaa, huippaa ja heikottaa, sydän ja pää takoo patarumpua, en uskalla kuin juoda makeaa mehua, syödä en tod. pysty. Herätessä oli päivänselvää että ei jukolauta, nyt ollaan kusessa. Töihin tulin silti ja omalla autolla kaiken lisäksi, mikä nyt jälkeenpäin taisi olla virhe, varmasti promilleja nytkin veressä. Toka kerta elämässä kun näin lipsuu, join eilen Metaxa -merkkistä tuliaisviinaa ja otin siitä aamulla vielä krapularyypynkin, ihme että sain pidettyä sisällä.

No tämmöistä tämä ihmislapsen elämä on joskus, nyt ainakin muistaa olla juomatta seuraavat viisi vuotta. kirjoitan nyt tämän tänne että sais ajan kulumaan etes jotenkin, minuutit matelee.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:31"]

Krapulassa töissä joo, tuttua, niinkuin tänäänkin. Tuli otettua eilen ja polkupyörällä töihin aina. Voimia kanssaihmisille. Onneksi olen softaspesialisti, saan tehdä kuin itse haluan. Kaikki toimii kuitenkin.

Panettaa tietenkin.

t. m-50

[/quote]

Joo, samalla alalla. Luojan kiitos ei darraa, ennen pysty darrassakin koodailee. Nykyään hyvin harvoin darrassa töissä, ei vaan enää jaksa kun ikää tulee...

Vierailija
62/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:41"]

Morkkis se on se pahin. Ap, tee se kaikkein välttämättömin tänään ja pidä matalaa profiilia. Elämä voittaa :) 

Virheitä sattuu kaikille. 

[/quote]

Joo en viitsi itseäni enempää ruoskia, se on tehty mikä on tehty. Hyvä että en ole buukannut mitään kokouksia tms. tälle päivälle, hikinen kokouskoppi ja kireät asiakkaat ei oikein houkuttele. Pysyttelen tässä paikallani, en mene juttelemaan kenellekään, näyttelen kiireistä, eiköhän se tästä. Kumpa olisi sitä rennietä... :P

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä paskaa että ajetaan humalassa. Oisit tullut taksilla, niin minäkin tein tänä aamuna. On sama tauti mullakin.

Vierailija
64/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä monta tuntia töitä? =) Onneksi viikonloppu tulossa, saat levätä ja vietätkin oikein tervehenkisen viikonlopun urheillen yms. niin eiköhän se maanantaihin mennessä ole katumuskin kaikonnut.

Vierailija
65/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:58"]

Onko vielä monta tuntia töitä? =) Onneksi viikonloppu tulossa, saat levätä ja vietätkin oikein tervehenkisen viikonlopun urheillen yms. niin eiköhän se maanantaihin mennessä ole katumuskin kaikonnut.

[/quote]

Onhan tässä vielä päivää jäljellä neljä tuntia, krapula istuu tiukassa vaan onneksi helpottaa vähäsen, nyt tuo närästys pahin, en oikein uskalla syödä mitään etten oksenna. Ostan jonkun suolaisen ja rasvaisen ruoan kotimatkalla, sitten punkkaan ja valot pois, huomenna voisi harkita vaikka frisbee-golfia tms. liikunnalista ajanvietettä. Onneksi on viikonloppu tulossa.

-AP

Vierailija
66/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa naamariin ja kun kotiin pääsee, niin heti jääkylmä bisse.

t. m-50

Vierailija
67/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa rennietä ja pizzaa...

-ap

Vierailija
68/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:46"]

Krapulassa töissä joo, tuttua, niinkuin tänäänkin. Tuli otettua eilen ja polkupyörällä töihin aina. Voimia kanssaihmisille. Onneksi olen softaspesialisti, saan tehdä kuin itse haluan. Kaikki toimii kuitenkin.

Panettaa tietenkin.

t. m-50

[/quote]

Joo, samalla alalla. Luojan kiitos ei darraa, ennen pysty darrassakin koodailee. Nykyään hyvin harvoin darrassa töissä, ei vaan enää jaksa kun ikää tulee...

[/quote]

Mulla muuten darra on yllättäen luovin koodausolo. Hyvässä olossa selvinpäin mieli on jotenkin niin vilkas että on vaikea saada keskityttyä tylsien ongelmien ratkaisemiseen. Darrassa mieli on sopivan rauhkea ja vaeltelematon että homma sujuu. 

Meillä kyllä täällä pienessä it-firmassa rento meininki, täällä voi vaikka nauttia loiventavansa ihan avoimesti työpaikalla, sitä tekee muutkin, myös pomo :D Ja huolimatta siitä että ollaan varmasti AV:laisten mielestä kamalia alkoholisteja koko jengi, niin kovaa tulosta tehdään ja paljon työtä.

Vierailija
69/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet ammatiltasi AP?

Vierailija
70/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä

-ap

Vierailija
71/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:46"]

Panettaa tietenkin.

t. m-50

[/quote]

[/quote]

Mulla muuten darra on yllättäen luovin koodausolo. Hyvässä olossa selvinpäin mieli on jotenkin niin vilkas että on vaikea saada keskityttyä tylsien ongelmien ratkaisemiseen. Darrassa mieli on sopivan rauhkea ja vaeltelematon että homma sujuu. 

Meillä kyllä täällä pienessä it-firmassa rento meininki, täällä voi vaikka nauttia loiventavansa ihan avoimesti työpaikalla, sitä tekee muutkin, myös pomo :D Ja huolimatta siitä että ollaan varmasti AV:laisten mielestä kamalia alkoholisteja koko jengi, niin kovaa tulosta tehdään ja paljon työtä.

[/quote]

Ei suju hommat krapulassa mulla ollenkaan, tapan vain aikaa roikkumalla netissä ja odotan kotiinpääsyä. Jos olisi pari astetta lievempi darra niin sitten voisinkin varmaan tehdä jotain yksinkertaista työtä.

Meillä ei ole ilmapiiri mitenkään erityisen rento tai kireä viinan suhteen, en muista että kukaan olisi koskaan menettänyt työtään viinan takia mutta kun todennäköisyyksiä laskee niin kyllä täällä varmasti ainakin joku alkoholisti on hommissa.

Nälk'ä vaivaa mutta närästää niin saatanasti ettei pysty syömään mitään.

-ap

Vierailija
72/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:30"]

Mikä olet ammatiltasi AP?

[/quote]

Ison it-jätin business analyst olen. numeroita pyöritän excelissä

-ap

Vierailija
73/73 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä nuoruusvuosia kun töihin mentiin samoilla silmillä baarista :D ihan kaipaa niitä aikoja, nykyään en käytä alkoholia ollenkaan:)