Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaksikkaat miehet vs laihat miehet

Vierailija
15.05.2015 |

Miten naiset suhtaudutte lihaksikkaisiin vs laihoihin miehiin? Esim. Baarissa jos sinulle tulee juttelemaan iso ja lihaksikas mies, niin todennäköisesti ottaisit hänet vakavemmin kuin pienen ja laihan miehen? Ja tästä syystä suosittelenkin miehille aloittamaan treenaamisen ja lihasten hankkimisen, koska iso koko tuo kunnioitusta ja uskottavuutta ihmisten silmissä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:25"]

Selkeästi homo twink. Smooth karvoitus paljastaa. Eli pidät homoista? Sanna

[/quote]

Ai homot ovat naisen kanssa parisuhteessa? Eipä tuo mun mies vaikuta homolta.

[/quote]yllättävän moni homo on naisen kanssa parisuhteessa/naimisissa! huvittavaa oikeastaan kun ovat olevinaan niin äijää ja heittävät homoläppääkin kaveriporukassa, mut kun tyttöystävä/vaimo on töissä/harrastuksissa tai omien kavereiden kanssa jossain ja ollaan keskenään niin mun syli kelpaa kummasti :D mun ei tarvitse edes hakea homoseuraa baareista kun noita munan himosia ukkomiehiä on niin paljon! t.homo

Vierailija
22/26 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kylläpä laihaa ja tavallista miestä dissataan täällä! uskallan väittää että tekään ette ole mikään ilo silmälle arvon av-mammat. Jos joku mies tekis vastaavan ketjun naisista niin voi jumalauta sitä huutoa ja kiukkua mikä naisilta tulis ;DD

siinä on idea nyt trolleille/provoille vai miksikä niitä nyt sanotaan jotka haluaa saada raivoa aikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:14"]

yllättävän moni homo on naisen kanssa parisuhteessa/naimisissa! huvittavaa oikeastaan kun ovat olevinaan niin äijää ja heittävät homoläppääkin kaveriporukassa, mut kun tyttöystävä/vaimo on töissä/harrastuksissa tai omien kavereiden kanssa jossain ja ollaan keskenään niin mun syli kelpaa kummasti :D mun ei tarvitse edes hakea homoseuraa baareista kun noita munan himosia ukkomiehiä on niin paljon! t.homo

[/quote]

Kyllä kyllä, sinä tunnet mieheni. Tuo on kyllä niin pillun perään. Ja alastomia naisia katsoo vain hämätäkseen mua? Lapsen teki huvin vuoksi?

Vierailija
24/26 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:47"]

Mä en pidä kovin lihaksikkaasta miehestä. Tämä on kiva. :p http://data3.whicdn.com/images/35881734/large.jpg

[/quote]

Tolle pikkasen leveämmät hartiat niin olisi namu minun makuuni. Parhaita ovat uimareiden ja kymmenottelijoiden tyyppiset vartalot. Aivan lihaksettomista en pidä, mutta vielä suurempi turn off ovat salilla itsensä turvoksiin pumpanneet tyypit. Aivan kamalan näköisiä. Pahinta kuitenkin ovat heidän juttunsa, jotka pyörivät suurimmalla osalla treenin, ruuan ja vähemmän haukkumisen ympärillä. Muusta ne ei osaa puhua eikä tiedä. Todellisia wt ääliöitä.

[/quote]

Ai tässä komistuksessa oli jotain vikaa? Siellä on sitten varmaan joku Victorias Secret-malleista?

Vai vaan prinsessaharhainen av-mamma?

[/quote]

Toi komistus kelpaa minulle vallan mainiosti, sata kertaa mieluummin kuin saliturvokki. Mutta tonkin komistuksen oho menee uimari ja kymmenottelija. Onko se niin vaikee uskoa että minua ei miellytä lihasmurikat? Jopa painija kukkakaalikorvineen ohittaa teikäläiset mennen tullen. Heillä kun on sopusuhtaiset lihakset.

Vierailija
25/26 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on älykäs ja kohtelee mua hyvin, ja hänellä on kauniit silmät, niin siinä se on. Ei kiinnosta lihaskimput. 

Vierailija
26/26 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimenomaan kammoan niitä lihaksikkaita miehiä. Mielummin otan laihan ja älykkään oloisen.

Jotenkin sellaset kaapit on musta pelottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi