Miehet! Miksi on niin vaikea uskoa että koska emme vielä tunne,en tule luoksesi enkä myöskään tahdo sinua minun luokseni. Julkinen paikka
Tai ei mitään.
Ärsyttää kun hyvät keskustelut ja tahtoisi tavata,mutta sitten alkaa jankutus "tuu mun luo saunaa/syömään/katsomaan leffaa.."
Kommentit (28)
No jos tuut mun pihaan vaan. Juodaan viiniä pihassa ja sidukkaa, vettä...
Ei tuossa ole mulle mitään epäselvää. En mä halua ketään täysin tuntematonta kotiini. M45
Onhan tuo epärehellistä puhua jostain saunasta, syömisestä tai leffasta kun tarkoitus olisi kuitenkin ihan vaan nussia. Valehtelu on turn off. Pano kyllä kiinnostaisi. N33
En lähtisi minäkään jos nyssykällä ei muuta kun joku elokuvan katsominen tai joku pelikone kotona.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo epärehellistä puhua jostain saunasta, syömisestä tai leffasta kun tarkoitus olisi kuitenkin ihan vaan nussia. Valehtelu on turn off. Pano kyllä kiinnostaisi. N33
Olet ainoa joka kokee noin
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voit tehdä vastaehdotuksen.
Täälläkö ne sinun deittailemat miehet on? Kannattaa etsiä miehiä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat moisesta stressiä? Heti kun ei miellytä niin neeeeext.
Naisille se on näin yksinkertaista. Miehillä sitä nextiä ei välttämättä ole tulossa. En tarkoita, että miehenkään tulisi tyytyä sellaiseen joka ei miellytä, vaan sitä, että on miehelle henkisesti täysin eri asia lempata joku jonkun pikkusyyn varjolla.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi minäkään jos nyssykällä ei muuta kun joku elokuvan katsominen tai joku pelikone kotona.
Mitä siellä pitäisi olla? Mitä sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Turhat valehtelut pois. Älä tuhlaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat moisesta stressiä? Heti kun ei miellytä niin neeeeext.
Naisille se on näin yksinkertaista. Miehillä sitä nextiä ei välttämättä ole tulossa. En tarkoita, että miehenkään tulisi tyytyä sellaiseen joka ei miellytä, vaan sitä, että on miehelle henkisesti täysin eri asia lempata joku jonkun pikkusyyn varjolla.
Ei se edes ole pikkusyy jos toinen ei älyä ettei toinen halua tavata suoraan kodissa tms ja jää jankuttamaan siitä. Miehelläkin pitää olla rotia sanoa neeext eikä epätoivoisesti nuhjata ensimmäistä vastaantulijaa hännystellen.
T. Sama, ja M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kyllä se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu, tiedätkö?
Sä tunnut tekevän aika paljon näitä aloituksia. Voi voi voi, miehet, voi voi, julkinen paikka, voi voi voi...
Entä jos mennään meille pelaan pleikkaa?