Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko, vaikka olisit itse haluton?

Vierailija
15.05.2015 |

Laittakaa viestille yläpeukku, jos annatte joskus seksiä vaikka olisitte itse haluttomia ja alapeukku, jos ette anna.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:59"]

" Tutkimuksessa huomattiin myös yhteys emätinkivun ja kiihottumisen puuttumisen välillä. Todettiin, että toistuva, herkän limakalvon hankaus, varsinkin ilman kiihottumista ja kostumista voi johtaa limakalvon ja hermoston pysyvään vahingoittumiseen ja vulvodyniaan."
http://vdopas.com/vulvodynia/vulvan-vestibuliittisyndrooma-vestibulodynia/

[/quote]

Lopeta nyt jo! Samaa linkkiä tunget jokaiseen keskusteluun.  Pursuu jo korvista ulos.

Vierailija
42/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:20"]

Annan. Olen lähes aina haluton, kiitos mielialalääkkeiden ja kilpirauhassairauden (sekin kuulemma vaikuttaa).

[/quote]

Mä syön mielialalääkkeitä. Onneksi se ei ole tehnyt haluttomaksi.

SJ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko linjoilla vielä joku sellainen, joka ei anna vähän pidempään aikaan, esim. moniin viikkoihin tai kuukausiin, jos ei itse haluta? Miten puoliso reagoi?

Nämä, jotka sanovat, että mies on hyi-hyi, jos panee halutonta naista, miten teillä sujuu, jos oma haluton kautesi kestää todella pitkään?

Vierailija
44/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:54"]

Tiesittekö, että haluttomana antaminen voi aiheuttaa tutkimusten mukaan terveysongelmia naisille? Miten muuten miehenne pysytvät halutonta naista nussimaan? Monellakin täällä sairas mies?

" Tutkimuksessa huomattiin myös yhteys emätinkivun ja kiihottumisen puuttumisen välillä. Todettiin, että toistuva, herkän limakalvon hankaus, varsinkin ilman kiihottumista ja kostumista voi johtaa limakalvon ja hermoston pysyvään vahingoittumiseen ja vulvodyniaan."

[/quote]

Täälläpä taitaa moni puhua siitä, ettei haluta silloin kun mies tekee aloitteen. Halut sitten herää puuhailun aikana ja varsinainen yhdyntä tapahtuukin kahden halukkaan aikuisen toimesta.

Tästä oli joku tutkimuskin tehty, en nyt tähän hätään sitä linkkiä löytänyt. Tutkimuksessa todettiin, että naisilla on miehiä harvemmin haluja "itsestään" siis ilman ärsykkeitä. Monella naisella halut syttyvät miehen osoittaman halun jälkeen. Eli ei siis kannata aina heti kieltäytyä. Ne omat halut voivat olla "piilossa". Jos halut ei sytykkään, niin sitten kannattaa varmaan pistää stoppi hommalle.

Vierailija
45/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:01"]

Jos sattuu niin harvinainen tilanne että vaimo haluaa mutta minä en, niin tietysti annan silti. Muuten saa kuulla siitä kun en pystynyt tai halunnut.

[/quote]No hyvä,että tuollaisiakin miehiä on, vaikka motiivi tavallaan onkin väärä. Siis mies antaa vain sen takia, kun muuten saa siitä kuulla kuin sen takia,että haluaisi ilahduttaa vaimoa. Mutta asiaan. Meillä mies kyllä kieltäytyy lähes poikkeuksetta jos minä teen aloitteen. Itse mies ei hyväksy kieltävää vastausta minulta.Eli meillä seksiä on vain silloin kun mies haluaa, ei koskaan silloin kun minulla tekisi mieli. Eli vastaus AP:n kysymykseen on ; annan. Olosuhteiden pakosta.

Vierailija
46/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:20"]

Annan. Olen lähes aina haluton, kiitos mielialalääkkeiden ja kilpirauhassairauden (sekin kuulemma vaikuttaa).

[/quote]

Sulla on väärä lääkitys. Mulla on vajaatoiminta ja Voxra, ja haluan miestäni lähes koko ajan. Voxra on muuten myös lääke haluttomuuteen (sivuvaikutus). Meillä halut kohtaa todella hyvin ja seksi on taivaallista. Aikaisemmin ssri:llä olin kyllä haluton enkä saanut orgasmia vaikka mies pani parastaan. Eli suosittelen kääntymään lääkärin puoleen. 

Vierailija
47/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelen miehen. Lähinnä suuseksiä silloin kun en itse ole halukas. Ehkä mies toivoo minun olevan haluton useammin;.) Kyllä mies tietää, että "hoitelen" hänet enkä ole haluillani mukana. Hän ei näköjään näe siinä mitään pahaa, mutta en näe minäkään. Se on kuin mikä tahansa kotityö. Rakastelu on sitten eri asia ja erottuu tuosta hoitelemisesta. 

Vierailija
48/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:54"]

Tiesittekö, että haluttomana antaminen voi aiheuttaa tutkimusten mukaan terveysongelmia naisille? Miten muuten miehenne pysytvät halutonta naista nussimaan? Monellakin täällä sairas mies?

[/quote]

Täälläpä taitaa moni puhua siitä, ettei haluta silloin kun mies tekee aloitteen. Halut sitten herää puuhailun aikana ja varsinainen yhdyntä tapahtuukin kahden halukkaan aikuisen toimesta.

Tästä oli joku tutkimuskin tehty, en nyt tähän hätään sitä linkkiä löytänyt. Tutkimuksessa todettiin, että naisilla on miehiä harvemmin haluja "itsestään" siis ilman ärsykkeitä. Monella naisella halut syttyvät miehen osoittaman halun jälkeen. Eli ei siis kannata aina heti kieltäytyä. Ne omat halut voivat olla "piilossa". Jos halut ei sytykkään, niin sitten kannattaa varmaan pistää stoppi hommalle.

[/quote]

Juuri näin. Mies suutelee niskaa ja painautuu mua vasten takaapäin kun esim. tiskaan ja tunnen sen kovana seisovan kalun, niin halut herää vaikka ei aikasemmin olis ollut mitenkään valmis seksiin. Vielä jos se kuiskaa korvaan jotaan ihanaa, niin pannaan vaikka siinä tiskipöydällä. 

Eli se on miehen vika, jos ei saa haluja herätettyä. Tai ehkä teillä on tunteet kuolleet. Kyllä itse haluan tuottaa mielihyvää rakastamalleni ihmiselle. Kun antaa, myöskin saa. :) 

Vierailija
49/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:12"]Annan tottakai. Minun mielestä kuuluu vaimon tehtäviin. Nyt varmaan tulee kommentteja, että kuinka vanhanaikaista ja naista alentavaa. Ei minun mielestä, vaan nautin kovasti vaimon roolista. Minua myös kiihottaa se miehekkyys, kun mies ottaa vaikka itsellä ei tee mieli. 
[/quote]

"Mies ottaa vaikka itsellä ei tee mieli" Nyt takas sieltä 30-luvulta, tuo on raiskaus

Vierailija
50/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:32"]

[/quote]

Kun mä en halua niin miehellä ei ole tulemista lähelle. Jos yrittää jotain niin tyrkkään pois.

SJ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi