Annatko, vaikka olisit itse haluton?
Laittakaa viestille yläpeukku, jos annatte joskus seksiä vaikka olisitte itse haluttomia ja alapeukku, jos ette anna.
Kommentit (50)
Siis eihän se ole oikeaa haluttomuutta, että pyörtää päätöksensä miehen vähän silitellessä. Toki silloin antaisin. Mutta jos oikeasti ahdistaa ja on huono olla, niin ei kai kukaan halua tappaa suhdettaan harrastamalla seksiä siinä olotilassa? -19
Annan jos on yhtään sellainen olo, että seksi on okei eikä epämiellyttävää. Itselläni lääkitys, joka laskee haluja. Harvoin oikeastaan huvittaa tai tekee mieli. Usein kuitenkin annan, koska haluan antaa miehelleni nautinnon ja tiedän, että hän vastaavassa tilanteessa tekisi samoin. Kieltäydyn tietenkin jos seksi tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:02"]Siis eihän se ole oikeaa haluttomuutta, että pyörtää päätöksensä miehen vähän silitellessä. Toki silloin antaisin. Mutta jos oikeasti ahdistaa ja on huono olla, niin ei kai kukaan halua tappaa suhdettaan harrastamalla seksiä siinä olotilassa? -19
[/quote]
Sori 18. :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:02"]
Siis eihän se ole oikeaa haluttomuutta, että pyörtää päätöksensä miehen vähän silitellessä. Toki silloin antaisin. Mutta jos oikeasti ahdistaa ja on huono olla, niin ei kai kukaan halua tappaa suhdettaan harrastamalla seksiä siinä olotilassa? -19
[/quote]
Mulla seksi auttaa ahdistukseen. Sitä rentoutuu ja oksitosiini virtaa. Orgasmin jälkeen on vaan ihanan raukea olo vaikka kaikki olis muuten päin helvettiä.
Nyt vielä puuttuu vastaus kysymykseen, kuinka kauan voi sinulla kestää haluton kausi, jona aikana et myöskään "anna" kumppanillesi? Onko kyse päivistä, viikoista vai kuukausista?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:04"]Nyt vielä puuttuu vastaus kysymykseen, kuinka kauan voi sinulla kestää haluton kausi, jona aikana et myöskään "anna" kumppanillesi? Onko kyse päivistä, viikoista vai kuukausista?
[/quote]
Mulla se on ihan vaan yksi huono päivä. -18
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:04"]
Nyt vielä puuttuu vastaus kysymykseen, kuinka kauan voi sinulla kestää haluton kausi, jona aikana et myöskään "anna" kumppanillesi? Onko kyse päivistä, viikoista vai kuukausista?
[/quote]
Max 1 viikko. Ei ole varsinaisesti halutonta kautta. Joinakin päivinä ei vain halut kohtaa. Ei aina paneta molempia samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:02"]
Siis eihän se ole oikeaa haluttomuutta, että pyörtää päätöksensä miehen vähän silitellessä. Toki silloin antaisin. Mutta jos oikeasti ahdistaa ja on huono olla, niin ei kai kukaan halua tappaa suhdettaan harrastamalla seksiä siinä olotilassa? -18
[/quote]
Mulla seksi auttaa ahdistukseen. Sitä rentoutuu ja oksitosiini virtaa. Orgasmin jälkeen on vaan ihanan raukea olo vaikka kaikki olis muuten päin helvettiä.
[/quote]
Mulla seksi auttaa stressiin, muttei ahdistukseen. Kerran kokeilin ja purskahdin itkuun kesken kaiken. Tuli kyllä hyvin nolo olo ja sitten piti alkaa selittelemään, ettei se johdu miehestä ym. Sen jälkeen en olekaan haluttomana harrastanut seksiä. Ei varmaan miehellekään kovin kiva kokemus. -18
Annan tottakai. Minun mielestä kuuluu vaimon tehtäviin. Nyt varmaan tulee kommentteja, että kuinka vanhanaikaista ja naista alentavaa. Ei minun mielestä, vaan nautin kovasti vaimon roolista. Minua myös kiihottaa se miehekkyys, kun mies ottaa vaikka itsellä ei tee mieli.
Olen mies ja pakko antaa naiselle vaikka en haluaisikkaan kyseisellä hetkellä, muuten nousee kauhea itsetunto paskamyrsky ja syytökset "Et halua minua enään blabala".
Helpompi vain yrittää hoitaa asia mahdollisimman nopeasti ja jatkaa omia tekemisiä, en muutenkaan hirveesti seksin perään ole, ehkä kerran 3-4kk haluan seksiä omasta aloitteesta.
T:Nuori mies
Ilmeisesti ihmiset määrittelee haluttomuuden hyvin eri tavoin.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:12"]
Annan tottakai. Minun mielestä kuuluu vaimon tehtäviin. Nyt varmaan tulee kommentteja, että kuinka vanhanaikaista ja naista alentavaa. Ei minun mielestä, vaan nautin kovasti vaimon roolista. Minua myös kiihottaa se miehekkyys, kun mies ottaa vaikka itsellä ei tee mieli.
[/quote]
hyi vittu!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:13"]Olen mies ja pakko antaa naiselle vaikka en haluaisikkaan kyseisellä hetkellä, muuten nousee kauhea itsetunto paskamyrsky ja syytökset "Et halua minua enään blabala".
Helpompi vain yrittää hoitaa asia mahdollisimman nopeasti ja jatkaa omia tekemisiä, en muutenkaan hirveesti seksin perään ole, ehkä kerran 3-4kk haluan seksiä omasta aloitteesta.
T:Nuori mies
[/quote]
Hankala nainen sulla.
Annan. Ei miestäkään varmaan aina huvittaisi hieroa mun kipeitä hartioita kun pyydän, mutta hieroo siitä huolimatta, jotta mun olisi hyvä olla...
Ehkä maksimissaan viikko tai vähän päälle on sellainen, että voin "pihdata", jos ei oikeasti ollenkaan huvita, mutta sen jälkeen tulee jo itsellekin sellainen olo, että tää ei enää ole toista kohtaan reilua :D Vaikka en varsinaisesti seksiä siinä vaiheessa haluaisi, haluan kuitenkin miellyttää kumppaniani.
Annan vaikka en oikeasti halua seksiä. Mies muuttuu tosi kireäksi ja rasittavaksi, jos on puutteessa. Pienempi paha siis antaa sen ajatuksen motivoimana, että tekee rakastamalleen ihmiselle paremman olon.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:02"] Siis eihän se ole oikeaa haluttomuutta, että pyörtää päätöksensä miehen vähän silitellessä. Toki silloin antaisin. Mutta jos oikeasti ahdistaa ja on huono olla, niin ei kai kukaan halua tappaa suhdettaan harrastamalla seksiä siinä olotilassa? -18 [/quote] Mulla seksi auttaa ahdistukseen. Sitä rentoutuu ja oksitosiini virtaa. Orgasmin jälkeen on vaan ihanan raukea olo vaikka kaikki olis muuten päin helvettiä. [/quote] Mulla seksi auttaa stressiin, muttei ahdistukseen. Kerran kokeilin ja purskahdin itkuun kesken kaiken. Tuli kyllä hyvin nolo olo ja sitten piti alkaa selittelemään, ettei se johdu miehestä ym. Sen jälkeen en olekaan haluttomana harrastanut seksiä. Ei varmaan miehellekään kovin kiva kokemus. -18
[/quote]
Kyllä mä olen itkenyt kesken seksin eikä siinä mitään kun kumppani tietää että joskus käyn herkillä. Ekalla kerralla pelästyi että mitä, sattuko suhun, mutta nyt osaa ottaa sen vaan osana sitä mikä olen. Joskus tuntuu vaan niin hyvältä että itken.
Olen sanonut miehelle, että älä ylitulkitse.
- se kelle vastasit
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:12"]
[/quote]
hyi vittu!
[/quote]
Vahinkoalapeukku!
Annan. Olen lähes aina haluton, kiitos mielialalääkkeiden ja kilpirauhassairauden (sekin kuulemma vaikuttaa).
Jos sattuu niin harvinainen tilanne että vaimo haluaa mutta minä en, niin tietysti annan silti. Muuten saa kuulla siitä kun en pystynyt tai halunnut.